A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Pajero (1999-2006)

Pajero 3,2 DID GLS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vegyes érzelmek, nyugodt autózás

Szöveges ítélet

Igazából mindíg Mercedesem volt és valószínű ezután is az lesz. A vásárláskor is Ml-t szerettem volna de pont akkor már beharangozták, hogy jön az új Ml és féltem, hogy pont elkapom a modellváltást és azonnal bukok 2-3 milliót . Ez látván az elmultakat be is következett volna . Én 6,8-ért vettem de most egy év múlva van rá érdeklődő 6,5-ért.
Összességében egy erős, megbízható, igénytelen,strapabíró jószág,durva kidolgozással, japános műanyagokkal ás kőkorszaki megoldásokkal. / Még mindíg ékszíj van rajta, mint utóbb kiderült a Mitsubishi Canter teherautó motorja van egy kicsit plasztikázva beleépítve /. Télen nem akart az istennek se felmelegedni, majd meg fagytunk benne,de nyáron a lakókocsival az Alpokban sem volt gondom 40 fokba sem a motorhőfokkal. Veszett jók a vontatási képességei, de a lakókocsival úgy bekapta a 18-at mint a sicc. De ment is mint állat és atabil . Gyenge a bőrkárpitja,első perctől rossz a központi kijelzője, az órát csak akkor mutatja, ha kézzel megnyomkodom . Égek is miatta mint a Reistag ! Tiszta hülye volt aki a féklámpát és a világítást alulra tervezte, nem pedig a nagy lámpákba . / tudtommal az ujabbikak már ilyenek / Állandóan attól félek, hogy valaki belémrongyol . Összességében vegyes érzelmeim vannak , nem szerettem bele igazán , de tetszik , hogy megbízható . Télen nagyon jó volt közlekedni vele a hóban ! Kevés benne az extra felszerelés, de nem is rendelhető . Zajos, pattog az úton,a gyorsulása engem kielégít . Svédorszgból egy szuszra hazaszáguldottunk 180-al, bírta 9,8 literrel . Német autópálya, námet üzemanyag !!! Miért van az , hogy itthoni üzemanyagból mindíg többet eszik egy literrel ? Szóval aki ilyet akar, biztos hogy eléri uticélját kissebb kompromisszumokkal . Újat nem érdemes venni ! Én hat hónapig vártam egy Privileg felszereltségre /14 millió/, meguntam,vettem használtat de borzasztóan büszke vagyok magamra, hogy nem feccoltam bele ennyit. Beleroppantam volna az 5-6 millió buktába ! Higgyétek el a korrekt használttal is eljutsz A-ból B-be , és különben is VIGYÁZAT !!!!! valami nincs rendben a Mitsubishi háza táján !!!
Nem tudták megmagyarázni miért nem kapok új autót !!

Hibalista

- 1. Önindító 135.000 km-nél beadta az unalmast , persze pont a feleségemnél és pont amikor Németországban volam, szervízből nem voltak hajlandóak elfáradni/ 2 km / . Javítása nem szakszervízben 10.000.- . Egyébként a szervízből is idehozták volna 35.000.- ért .
- 2. Olajgomba 140.000 km. Gagyi hiba 1400.- forint, ömlött az olaj mint állat, pont mikor németországba mentem , csutak olaj lett az autó alja és feloldotta az alvázvédőt aminek szerintem semmi értelme . Valami dilis kitalálta, hogy ezzel a ragadós szurokkal le kell fújni az amúgyis korrozióvédett autót .
- 3. Az automataváltó lassú elindulásnál akár előre, akár hátra megmagyarázhatatlan időközönként és okból csúnyán berángat . Már csak az országházban nem voltam vele, de senki nem tud vele kezdeni semmit .Azt mondják a szakszervízben, hogy induljak el vele határozottabban . Csak azt nem tudom , hogy miképpen parkoljak be két autó közé repülőrajttal ? Bosszantó hiba és szégyellem is mert mindíg akkor csinálja amikor valamelyik ismerősöm ül mellettem . Már lecseréltem olajat, szűrőt de semmi . Feladtam, majd kiadja magát , csak kérdés mikor ? Pont amikor több száz kilométerre leszek itthonról ? Fékbetétcsere 7000.- / tengely. Kibírható !

Ide hordtam szervizbe

Magyarországi az autó az előttem lévő tulaj Kiskunhalasra hordta szervízre , szerintem csúnyán szivatták, a számlák ellenére szerintem semmit nem csináltak meg rajta ! 106.000 km-rel vettem állítólag a 90.000 -es nagy és a 105.000-es kis szervíz után . 120.000-es szervíznél nálam derült ki , hogy soha életében nem látott pollenszűrőt újat, de levegőszűrője sem 15.000-et,hanem legalább 50.000-et kapott. Olaj mint az üszök, kínomba az összes váltó és difiolajat lecseréltem 135.000-nél mert egyértelmű, hogy 90.000-nél nem tették meg. Ennyit a magyar szakszervízről !

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

A debreceni Mitsubishi szervíz tulajdonosa és egyik munkafelvevője nagyon korrekt,de egy másik munkafelvevővel komoly problémám akadt .
A legjobb szervízelési megoldás Postaautó, igaz, hogy merci szervíz, de rugalmasak,korrektek,olcsók párhuzamosan árulnak japán alkatrészt a merci alkatrészekkel és nagyon jó árban . Évekig én hordtam az alkatrészt nekik Warsóból / fuvarozó vagyok /, megbízható jó szerelőjeik vannak és némelyik sokat dolgozott a Mitsubishinél .

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 106000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? MB 140 S350TD + BMW 525 tds Következő autója? MERCEDES S 320CDI
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Pajero 1999 (2000)

További ítéletek (17 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)