Vegyes érzelmek, nyugodt autózás
Szöveges ítélet
Igazából mindíg Mercedesem volt és valószínű ezután is az lesz. A vásárláskor is Ml-t szerettem volna de pont akkor már beharangozták, hogy jön az új Ml és féltem, hogy pont elkapom a modellváltást és azonnal bukok 2-3 milliót . Ez látván az elmultakat be is következett volna . Én 6,8-ért vettem de most egy év múlva van rá érdeklődő 6,5-ért.
Összességében egy erős, megbízható, igénytelen,strapabíró jószág,durva kidolgozással, japános műanyagokkal ás kőkorszaki megoldásokkal. / Még mindíg ékszíj van rajta, mint utóbb kiderült a Mitsubishi Canter teherautó motorja van egy kicsit plasztikázva beleépítve /. Télen nem akart az istennek se felmelegedni, majd meg fagytunk benne,de nyáron a lakókocsival az Alpokban sem volt gondom 40 fokba sem a motorhőfokkal. Veszett jók a vontatási képességei, de a lakókocsival úgy bekapta a 18-at mint a sicc. De ment is mint állat és atabil . Gyenge a bőrkárpitja,első perctől rossz a központi kijelzője, az órát csak akkor mutatja, ha kézzel megnyomkodom . Égek is miatta mint a Reistag ! Tiszta hülye volt aki a féklámpát és a világítást alulra tervezte, nem pedig a nagy lámpákba . / tudtommal az ujabbikak már ilyenek / Állandóan attól félek, hogy valaki belémrongyol . Összességében vegyes érzelmeim vannak , nem szerettem bele igazán , de tetszik , hogy megbízható . Télen nagyon jó volt közlekedni vele a hóban ! Kevés benne az extra felszerelés, de nem is rendelhető . Zajos, pattog az úton,a gyorsulása engem kielégít . Svédorszgból egy szuszra hazaszáguldottunk 180-al, bírta 9,8 literrel . Német autópálya, námet üzemanyag !!! Miért van az , hogy itthoni üzemanyagból mindíg többet eszik egy literrel ? Szóval aki ilyet akar, biztos hogy eléri uticélját kissebb kompromisszumokkal . Újat nem érdemes venni ! Én hat hónapig vártam egy Privileg felszereltségre /14 millió/, meguntam,vettem használtat de borzasztóan büszke vagyok magamra, hogy nem feccoltam bele ennyit. Beleroppantam volna az 5-6 millió buktába ! Higgyétek el a korrekt használttal is eljutsz A-ból B-be , és különben is VIGYÁZAT !!!!! valami nincs rendben a Mitsubishi háza táján !!!
Nem tudták megmagyarázni miért nem kapok új autót !!
Hibalista
- 1. Önindító 135.000 km-nél beadta az unalmast , persze pont a feleségemnél és pont amikor Németországban volam, szervízből nem voltak hajlandóak elfáradni/ 2 km / . Javítása nem szakszervízben 10.000.- . Egyébként a szervízből is idehozták volna 35.000.- ért .
- 2. Olajgomba 140.000 km. Gagyi hiba 1400.- forint, ömlött az olaj mint állat, pont mikor németországba mentem , csutak olaj lett az autó alja és feloldotta az alvázvédőt aminek szerintem semmi értelme . Valami dilis kitalálta, hogy ezzel a ragadós szurokkal le kell fújni az amúgyis korrozióvédett autót .
- 3. Az automataváltó lassú elindulásnál akár előre, akár hátra megmagyarázhatatlan időközönként és okból csúnyán berángat . Már csak az országházban nem voltam vele, de senki nem tud vele kezdeni semmit .Azt mondják a szakszervízben, hogy induljak el vele határozottabban . Csak azt nem tudom , hogy miképpen parkoljak be két autó közé repülőrajttal ? Bosszantó hiba és szégyellem is mert mindíg akkor csinálja amikor valamelyik ismerősöm ül mellettem . Már lecseréltem olajat, szűrőt de semmi . Feladtam, majd kiadja magát , csak kérdés mikor ? Pont amikor több száz kilométerre leszek itthonról ? Fékbetétcsere 7000.- / tengely. Kibírható !
Ide hordtam szervizbe
Magyarországi az autó az előttem lévő tulaj Kiskunhalasra hordta szervízre , szerintem csúnyán szivatták, a számlák ellenére szerintem semmit nem csináltak meg rajta ! 106.000 km-rel vettem állítólag a 90.000 -es nagy és a 105.000-es kis szervíz után . 120.000-es szervíznél nálam derült ki , hogy soha életében nem látott pollenszűrőt újat, de levegőszűrője sem 15.000-et,hanem legalább 50.000-et kapott. Olaj mint az üszök, kínomba az összes váltó és difiolajat lecseréltem 135.000-nél mert egyértelmű, hogy 90.000-nél nem tették meg. Ennyit a magyar szakszervízről !
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
A debreceni Mitsubishi szervíz tulajdonosa és egyik munkafelvevője nagyon korrekt,de egy másik munkafelvevővel komoly problémám akadt .
A legjobb szervízelési megoldás Postaautó, igaz, hogy merci szervíz, de rugalmasak,korrektek,olcsók párhuzamosan árulnak japán alkatrészt a merci alkatrészekkel és nagyon jó árban . Évekig én hordtam az alkatrészt nekik Warsóból / fuvarozó vagyok /, megbízható jó szerelőjeik vannak és némelyik sokat dolgozott a Mitsubishinél .
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 106000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | MB 140 S350TD + BMW 525 tds | Következő autója? | MERCEDES S 320CDI |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |