A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Pajero (1982-1991)

Pajero 2.5 td hosszú 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Rohadt alvázszám

Szöveges ítélet

Nagyon szerethető autó, karakteres, tekintélyt parancsoló, és ha szép, most már abban a korban van hogy elegáns is!

Amit tudnod kell róla, hogy nagyon rozsdásodik a legtöbb példány, mert sok jött a labancoktól és ott jobban sóznak mint itthon, ez pedig a kocsink halála. A következő problémája az alvázszám, jobb hátsó kerék mögé tették a sárgák ahol hamar kirohad(t). Bár ki gondolta akkor, hogy 30 év múlva valaki olyan szamár lesz, hogy ezt a kocsit foltozgatja...
Szóval Ne vegyél olyan példányt aminek nem látszik az alvázszám összes karaktere, és lejárt a műszakija, mert akkor szigorított vizsgára viheted pl: a mozaikba ahol a dílerek átverhetnek, az ott dolgozók pedig nem túl együttérzőek...Ne dőlj be a mesének, hogy "ha egy két karakter nem látszik, nem gond..." De gond lesz!, Én is azt hittem, hogy menni fog a vizsga/ átírás hiányzó karakterekkel, de nem ment! Másfél év idegbaj, és hagyjuk mennyi pénz. Nem tudod átíratni, mert nincs olvasható alvázszámod, viszont 15 napod van átíratni az autód az adásvételi aláírásától. erre kivonják a forgalomból és pénzbírságot is kaphatsz és kezdődik a kálváriád.
Legegyszerűbb/ésszerűbb TSCM-es alvázszámmal rendelkező autót venni!
(van persze látható alvázszám is biztosan, de az fehér holló)
De még így is lehet rohadt a kocsi nekem pl a szar lakatos, állította szent esküvel, hogy kész a kocsi, bekente fekete takonnyal, fél év múlva alváztörés a jobb oldali laprugó első felfüggesztésénél. A hiba az volt, hogy legalább 5-ös anyaggal kellett volna alvázat javítania, e helyett szerintem az üres sörös dobozaiból pótolta a hajlításra igénybe vett alvázat.
A laprugós változat nagyon ráz üresen, minden csatornafedél kirázza a beledet de ha sok terhet szállítasz inkább ilyet vegyél.
A csavarrugós egy álom ehhez képest, szóval ha üresen járkálsz, inkább az kell neked.
Még egy fontos dolog: Sokan írják, hogy gyenge. Igen valóban az! Ha erős autó kell ne 30 éves diesel autót vegyél 84 vagy 95 lóerővel! És eszedbe ne jusson tuningolni max intercooler, mert ez egy 30 éves diesel és elbaszod! hengerfejes lesz, vagy eltörik a főtengely. Ha erősebb kell, vegyél benzinest vagy következő szériás benzinest,rövid 2.8-at...
Én 2000rpm-nél váltok normál körülmények között, autópálya 100km/h!
Az enyém 4.875-ös diffi áttételezésnél 3000rpm körüli.
létezik alacsonyabb diffi áttételezés, (4.625-ös)ez inkább utazós autó.
A zárhídon lévő kis alu táblárol tudhatod a diffi áttételezés felől.
Zsírozni kell fél évente ezt nagyon meghálálja, nem nyikorog, recseg stb.
Rengeteget költöttem a futóműre de megérte, gyári gumimérettel új autó érzés(ha nincs csatornafedél). Nekem 31x10.5r15 van rajta ezzel azért imbolyog.A kormányholtjáték gyárilag 5cm!!! A használt alkatrész olcsó hozzá, viszont nem mindent lehet használtat beletenni, de a Bárdi stb sem drága. Első szélvédő gumi nincs hozzá sehol a világon!
fogyasztása kb 10 liter, ha több, vidd el adagolóshoz vagy ne nyomd neki!
még valami. Szerezz hozzá rugós üléseket volt olyan típus is, mert különben kirázza a beled. Találsz hozzá sperr diffit is a neten, ha sokat terepezel erre szükséged lesz, ugyanis nincs benne diffizár! vezérléscsere kb. 100.000ft
(vízpumpa, szíjjak, feszítőgörgő ,munkadíj)
olajcserét 9-10ezrenként csináld meg, 8 liter olaj kell bele kb.
Mielőtt leállítod járasd egy fél percig, hogy a turbó leálljon, ne forogjon 80.000-es fordulaton olajozás nélkül.
Remélem segítettem valakinek!

Hibalista

- Igazábol csak kopásból eredendő hibák voltak rajta, vízpumpa, vízcsövek, feszítőgörgő, szíjjak, termosztát, kézifékkötél,féktárcsa, fékdob, összes szilent, segédirányító, diffi olajtömítése, lengőkarok, lengéscsillapító, szinkrongyűrű, (nem vette be az 5.-et) lakatolás. kb 500 ezer.

Ide hordtam szervizbe

Lakatos1 Nem írok nevet, de velük vigyázni kell tisztelet a kevés kivételnek.lassú volt, gányolt! És drága is volt mielőtt megkapom a: "Nem akarod megfizetni a jó szakit" című baromságot!!!Egyes az osztályzata, mert nincs 0

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Tibi Aranykezű de nincs ideje. Ő lelkiismeretes és nincs a szótárában a "jó az úgy!" És olcsó relatíve.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1988
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 200000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? Pajero3
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Pajero 1982

További ítéletek (11 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)