A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Outlander (2012)

Outlander 2.4 PHEV 2019 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható gyémánt

Szöveges ítélet

Tisztelt Bíróság!
2019-ben vettem át az autók 0 km-el max felszereltséggel. Ami benne lehetett az benne volt. Bőr, fűtött kormány-ülések, 360 fokos kamera tolató radar-kamera. Oldaltávolság szenzor /mondjuk ezt még sose láttam működni de az mindegy../ Tempomat-sávtartó-ütközés védelem, visszagurulás-gátló. GPS és Mitchu saját hangrendszere. Tehát minden ami szem-szájnak ingere. A belső szép, a helyek tágasak, a vezetőülés jól állítható combokat jól tartja, a elöl-hátul mindenki elfér, ha csak 4 ember utazik.5 már kissé szűkös.2-1 osztású hátsó ülések, állíthatóak 2 helyzetbe, ezt a gyerekek előszeretettel használják is, kényelmesebb hosszabb távon a hátra döntött ülés. A csomagtér tágas, jól pakolható. Az autó phev tehát plug in hibrid. Az elektromos motor enyhe villamos feelingjéhez hamar hozzá lehet szokni, az automata váltó finoman teszi a dolgát. A 2.4 benzin! motor mint generátor és 100km/h sebességnél mint segéd hajtó erőforrás dobog az autómotorterében. A fogyasztása ahhoz képest, hogy SUV 8-10 l/100km nem vészes ha pályázik az ember és az aksi üres vagy save módban vagy. Ha rövidtávozik városban a felhasználó, van olyan márkatárs aki hónapokig nem tankol.30-40 km a 4-5 éves autóval villamos üzemben megtehető, figyelembe véve a sebességet és a kinti hőmérsékletet.
Automata váltóval szerelik az autót,de aki nem vezetett ilyen autót az is hamar megszokja.

Beszéljünk az autóról kicsit bővebben, mert eddig csak a jó dolgokat mondtam.
A burkolat egyes elemei a belső térben pattintós körmös felfogatással vannak elhelyezve olyan helyen is ahol a lábnak útban van. Persze a kölykök 0 km autóban az első nap lerúgták onnan. 10. alkalom után ment a kesztyűtartóba. A kasztni kialakítása miatt a beszállásnál és a hátsó ajtó alsó részén a festés marha sérülékeny, ide a kicsikinaiaktól lehet matricát rendelni, de kell is...A kétkörös klíma kellően szenzitív, az ablak első/hátsó fűtés teszi a dolgát rendesen. A kormányfűtés ritkán használt feature, de ha reggel -8 fok van, nagyon kellemessé tudja tenni a kormányt 10-20 sec után. Az éjszakában sokat utazók, hálásak lesznek a világításért, iszonyúan erős fényt biztosít a Micsu, viszont a lámpák elég magasan vannak ahhoz, hogy a szembejövők refinek gondolják. Usb helyek elöl, usb a középkonzolban hátul és egy 12voltos csatlakozó a csomagtérben. Ide a prosiban leírtak szerint a 220v/1500wos dugaljnak kellett volna hivatalosan kerülni, ez a mi autónkból gyárilag kimaradt, magyarázatot nem tudtak adni miért. Kompenzációt pláne nem, holott az egy 400-500 eurós alkatrész. NAGY FEKETEPONT!
Magával a géppel nincs gond. Intervallumos szervizen kívül nem járt műhelyben, tehát azzal nincs gondom. Viszont! A tankja 40 liter nyálat tud szállítani ez cirka 500km re elegendő benzinüzemben. Ha csak városban használod 3-4 hónap után az autó elkezdi használni a benzinmotort, hogy elhasználja a benne levő üzemanyagot , így kényszerítve rá, hogy tankoljál legalább 15 liter friss benzint, hogy ne rohadjon bele a tankba a nyál.
Az autó 2019-es átvételekor 2017es Tom-Tom gps térkép/software van fent. Rengeteg hibával, akadással fagyással rossz útvonalakkal. Időnként bevitt olyan utakra, ahová csak traktorral érdemes bemenni. Mert szerinte az gyorsabb mint a 2 km-rel arrébb levő autópálya.2021es szerviz alkalmával került fel a 2019 dec. térkép és software pack. Hivatalos új azóta sincs és a szerelő szerint nem is lesz, mert mindenki android autót használ. Az indulása sem zökkenőmentes sokszor. Időnként olyan bug hurokba kerül, hogy napokig nem tud belőle kikeveredni és semmi nem segít olyankor. Mondjuk kisakksi resetet még nem próbáltam, ez tény. Az autóba dugott usb-s külső tárhelyet nem mindig ismeri fel, pedig napokig arról ment a zene és kutya hozzá nem nyúlt, olyankor homokórázik és kihúz-bedug műveleten kívül semmi más nem segít. Az mp3 lejátszásakor random tart 2-3 sec szünetet mintha valami történne a háttérben, de se trafi se semmi a közelben ami indokolná. A multimédiás része képes videókat lejátszani álló helyzetben, sokszor mentett már meg az unalomtól. A kezelőgombok a kormányon sajnos gyorsan megtudnak kopni a gyári ezüstözés nem volt túl kitartó. A távolságtartó automatika háklis a szennyeződésre, olyankor csipog, üzenget a rendszer. Mondjuk aki Micsut vesz az készüljön mert ez olyan mint egy kiscsirke állandóan tud csipogni. Minden amit érdekesnek talál azért csipog. A lányom úgy hívja "köpőlégy" ugyanis ha elindulsz, gurulsz 3-4 métert és valaki nincs bekötve éktelen ricsajt csap, ha 3 fok van csipog stb. Fékbetétek. Gyárilag beszerelt fékek 0 km.. az első 6-7k alatt semmi gond, aztán tolatás után megálltam, majd elindultam előre és egy marha nagyot kattant. Ha visszatolattam és ráfékeztem megint kattant.A szerviz szerint minden rendben. A cartársak szerint a gyári betétek nem mérethelyesek és bizony van 1-2 mm holtjáték amit az első fékezés az adott irányba helyre rak. Fékteljesítményre nincs panasz, csak kattan egyet.
Utazás.
Gyorsítasz, mert mész fel a pályára. Adsz egy kövéret neki, egyszer csak felüvölt a motor és aztán bármennyire is engeded vissza a gázt az csak ordít torkaszakadtából. Függetlenül attól , hogy épp csak 90ennel mész. Ez az egy dolog ami kiborít, hogy a pedál állása és a motor fordulatszáma nem mindig van köszönőviszonyban egymással és ha ő bőgni akar akkor bőgni fog, ha a fene fenét eszik is. Ezzel ha meg tudsz barátkozni egy hű, kitartó és kényelmes társat kapsz. A család imádja, de a phev-nak vannak korlátai. Elvan ő a pályán is szépen tartja a 120-130at is ha kéred, csendesen jön megy teszi a dolgát, de ilyenkor a távolságtartó tempomattal óvatosan kell bánni, mert időnként hajlamos benézni dolgokat és beletapos a fékbe. /kikapcsolható/. Igazán a városi araszolgatós 10-15 kmes úton érzi otthon magát, mikor csak a villamos motor hajt. Mivel automata a kuplungolgatás nemes munkája sem terheli a ballábat, így kényelmesen araszolgathatsz.
Összegezés: Suv tehát nem kell bekúszni az utastérbe, Suv tehát bumfordi nagy dög. Motor, hajtáslánc összességében rendben van. Kényelem teljesen rendben van.
Szerviz, visszahívás: az előző kiadásnak volt gyerekbetegsége az első lengéscsillapítók porvédőharangjának a fáradásos kiszakadása illetve a kipuffogó rendszer tűzkarika hajlamos megadni magát. A szervizkönyv nem ad meg csere intervallumot a vezérlés láncra, a tapasztalat azt mutatja 120k km után erősen esedékes függetlenül attól, hogy a motor ténylegesen mennyit is ment. Akksik: Kisaksi 4-5 évente elfárad, a csere zsebbenyúlós spéci akksi való hozzá. Nagyaksi: garancia időn belül 65% alá esik akkor elég gyorsan cserélik garisan. Gari idő után már van hivatalos magyarországi megoldás a teljes vagy részleges akksi cserére. Segítőkész Face csoport tippekkel trükkökkel évente megrendezett találkozókkal várja a cartársakat. Van magyarországi guru aki a bajba jutott /töltőn ragadt, beázott/ autókat menti. De megemlíthetném azt a 3-4 felkészült szervizt is aki specializálódott az ország területén ezekre az elektromos autókra. Nem bántam meg, hogy megvettem, de a megváltozott közlekedés viszonyaim miatt sajnos meg kell válnom tőle. Utódjáról sajnos még elképzelésem sincs, nagyon magasra rakta a lécet az autó.

Hibalista

- Gyári 20k km-1 éves periódusszerviz. Semmit egyéb.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2019
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? transit Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Outlander 2012

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)