A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Lancer (2007)

Lancer 1.5 Inform 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nekem bevált!

Szöveges ítélet

Az előző autóm ugyan ez a típus volt, csak az előző generáció (00-06") "Unalmas de más meg minek?" címen fut a népítéleten. Gyanítom hogy ez sem lesz rosszabb attól. A dizájn jobb, van amiben az előző jobb - tükörfűtés, első ködlámpa ebben nincs, pedig hasznos lenne -, van amiben ez modernebb. Összességében a presztízse, helykínálata, feltűnőségi faktora jobb, rendesen megbámulják, előzésnél jobban elengednek ezzel, és nem jönnek úgy a seggébe, lehet hogy az agresszívabb frontrész és a nagyobb homlokfelület miatt, na meg mert fekete. Egyből otthon éreztem magam benne, nagy reményeket fűzök hozzá, a hátsó üléspad kihajtható könyöklős, pohártartóval, puhább a tömése mint az elsőknek, nagyon kényelmes, átlag termetűeknek mindenképpen. Egyébként az előző generációt is vegyétek nyugodtan, mert nem fogtok csalódni és titkos tipp szerintem! Ebben: Láncos a motor, 100ekm. a gyertyacsere, 240ekm. a váltóolaj csere, jó bele a nem drága motorolaj - API SG, ACEA A3 -, pillanatnyi fogyasztásra van hogy 4,7-et ír ki, a teljes átlag - mióta megvan - pedig 6,1. Masszív, terebélyes, magabiztos autó, már a parkolóban állva is erőt sugall. Elektromos a kormány rásegítése, hatalmas helykínálat, az előzőtől nagyobb, bár az sem volt kicsi belül. Vastag lemezek, tompán puffanó ajtók, nagy és kényelmes ülések, csupa jó dolog. Az ablakmosó például 5* spriccel, az ablaktörlő szépen tisztít, 1*-i aktiválásra, komfortindex - 3 villogás - ami az előzőben nem volt, fed. comp., központi kijelzővel, a műszerfal háttér világítása hangulatos, egységes, vörös színű. Nekem a dinamikája pont megfelel, kb. úgy megy mint a régebbi 1.6-os, gázadásra késedelem nélkül, határozottan gyorsít. 3000-nél picivel 100 fölött megy 5.-ben, nemigen kell visszakapcsolni előzésnél. Ha mégis, lineárisan húz kb. 6.000-ig de onnan már senki nem kívánja tovább pörgetni. A leggazdaságosabb úgy 85-90 körül, 5.-ben 2500 a fordulatszám percenként és a fogyasztás 5,5 l/100 km. körüli. Kicsit érzéketlenebb az elektromos kormányrásegítés az előző hidraulikustól és kanyarokban talán nem olyan filigrán, de azért pontosan irányítható - plusz súly (100kg.) és méretek (hossz.: 12cm, szél: 6cm., mag.: 5cm). Nem csábít száguldásra, de nyugodt, határozott haladásra tökéletes. A 205/60 R16-os kerekek bőven elegek a teljesítményhez. 170 cm-es magasságommal ha teljesen leengedem az ülést, még éppen nem tudok könyökölni sem középen - fix -, sem az ajtón, csak ha valamerre kicsit eldőlök. Ekkor éppen kilátok, de a külső tükör elég sokat kitakar az oldalsó látómezőből. Az előző generáció ülőlapját koppra le tudtam engedni, könyökölni kedvemre és kiláttam rendesen. Frissítés: Az ülőlap magasságával és ezért a kilátással még mindig bajban vagyok, jobbra átlósan a külső tükör egy komplett autót kitakar. A dinamikus haladással semmi probléma, továbbra is előzékenyen elengednek, a világítása remek, a refi piszok erős. A fogyasztás ennek ellenére igen baráti. Rendszeres egy fős országúti fogyi, a max. sebességek kihasználásával 5,8 l/100km, négy fős kirándulás a hegyekbe 6,2 l/100km. Saját mérés, tehát kb. 6 literrel lehet számolni, annak aki betartja nagyjából a szabályokat és tud normálisan, gazdaságosan vezetni. Az 59 literes tankkal pedig jó 900 km a hatótáv ami megint csak kellemes. Egyébként a kocsi karaktere is ehhez igazodik. Apró figyelmességet vettem észre a tervezők részéről! Ha az első ablakot akarom párátlanítani és odairányítom a teljes légáramot, automatikusan bekapcsol a klíma. Ha egyel a légáramot elállítom - hogy lábra is fújjon - kikapcsol. Ezzel több probléma megoldódik: minél hamarabb pára mentesül az első szélvédő, annál hamarabb el lehet indulni, illetve a klíma télen is járatva van, amit a szakértők is ajánlanak, a tömítések kiszáradása és - ebből kifolyólag - a gáz elszökése ellen. A motor alapjáraton nagyon csendes, menet közben van egy kis sportos, érces hangja. Mindenki döntse el maga, hogy ez jó vagy rossz. A könyöklő elhelyezése miatt, illetve amiért a háttámlát nem lehet fokozatmentesen állítani, számomra nem lehet tökéletes, ez van. Aki racionális, gazdaságos mégis feltűnő autót szeretne, vegye! A fenti hiányosságok apróságok.
Frissítés:
Először is köszi hogy frissítitek a módosításokat!
Egy éves használat és autópályás kiruccanás alkalmával további tapasztalatokat kívánok veletek megosztani. Négy fő, csomag, klíma, autópálya, erős 130-as tempó, 6,9-7,1 átlag. Fed.comp. és saját mérés alapján is. A comp. többet számol egyébként. A legjobb utazótempó 130 fölött van, (óra szerint 145, gps. szerint 137) ekkor kisimul a motorhang (4000 fölött picivel), a fogyi 7,5 környékén tanyázik. Lassabban hangosabb. Mondanom sem kell, hogy erről a tempóról még szépen lépked, nem vall szégyent a belső sávban, nem is kötekednek vele. A kormányrásegítés biztosan sebességfüggő, mert erő kell hozzá az autópályán. A lakkréteg sérülékeny, kéretik rá vigyázni!! Még mindig jó, egy igazi modern autó, van riszpektje az utakon. Szerintem ez a forma klasszikus lesz és értékálló, már amennyire egy autó az lehet. A parkolóban álló kocsik közt is büszke jelenség, passatok, ötös bömösök közt sincs elveszve. Sőt ezekből is kíváncsian nézik a lancert. Elárulom hogy egyikre sem cserélném el!!
Frissítés 2016.12.31.:
Első olajcsere nálam 13000 km. után, természetesen nincs olajfogyasztás, szép tiszta az olaj benne, ugyanúgy a nívó felső jelzésénél állt a szint, mint mikor megvettem. 5w40 a gépkönyv szerint megfelelő bele, úgyhogy azt kap. Több embert megfertőztem már az ismeretségi körömben, ketten is vettek már régebbi lancert és meg vannak vele elégedve.

Hibalista

- Semmi, de az egyest néha kicsit karcosan veszi, remélem hogy ha bejáródik, elmúlik ez a probléma.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2009
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 5900
Megbízhatóság (10) Vezetett km 17000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? lancer Következő autója? Vitara 1.6 GL+
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Lancer 2007 (2007)

További ítéletek (67 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)