A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Lancer (2000-2006)

Lancer 1,6 

Az ítélet értékelése
2,5(6 db)

Megbizható munkatárs

Szöveges ítélet

Az autó jelenleg is a tulajdonomba van!! Tiszta véletlenül vettük meg mert ott volt a piacon egy karc nélkül nagyon olcsónak tűnt(később kiderült hogy azért mert valaki már egyszer összetörte de hál istennek jól összerakták)Kitaláltuk hogy taxizni fogok ezért beleraktuk a gázt amivel tökéletesen működik 70000 ezer km egy év alatt (taxiként)Amit cserélni kellet: fékbetét(17000), ékszíj(8000),vezérlés (75000)ez sztem természetes.Világit az abs lámpa ez a törés miatt van de meg fogom javíttatni.Kulcsról nem működik a csomagtartó csak belülről lehet kinyitni, azt hiszem ezt más is leírta ez lehet hogy széria hiba.Elromlott egy vezérlő elektronika (25000) mert amikor bevezetékelték a szabad jelzőt meg a taxi órát nem rakták vissza a tűzfalat megvédő gumikarikát, és emiatt szétázott a vezérlés. Sajnos olyan országba
élünk ahol ezt nem lehet behajtani.Mindent összevetve egyszerű kis járgány nagyon megbízható viszont nagyon sok a pancser aki nem ért az autó szereléshez és igen csak meg tudják keseríteni az életedet, szerintem fontos a jó szerelő ami nem olcsó és a minőségi alkatrész ami szintén drága egy opelhez képest de nem drágább mint a német autókhoz.Viszont nem érnek váratlan hibák jól bírja ezeket a rossz utakat nagyon alacsony a fogyasztás gázból 7.5-9.5 l/100km benzinből:7-8.5 közt mozog.A motor nagyon csöndbe teszi a dolgát a gáz ellenére is. A műszerfal nem gagyi hanem jól kidolgozott viszont nagyon puritán és nagyon béna a piros világitás. Nincs benne fedélzeti komp. de még egy külső hőmérő sem ,ezek engem nem zavarnak.Ha 14 órát dolgozok a jobb térdem elfárad ez lehet hogy azért mert nem szabadna ennyit vezetni de megemlítem ezt is. Taxinak egy picit kicsi de
kárpótol a megbízhatósága.Ha elromlik rajta valami akkor megírom. A szerelőm mondta hogy lassan érik egy kormány ősszekötő de még ráér.Most hirtelen ennyi.
Nos voltam a szerelőmnél hogy átbeszéljük a 150ezres szervizt aki mondta hogy megérett egy kormány összekötő csere jobb és bal (17000 a kettő)és egy fékbetét elől (12000).Amint eljöttem Érdről be sem értem a városba elromlott
a centrálzár de csak egy bizti ment ki de nem sima hogy én is meg tudjam csinálni úgy hogy szerviz ismét (2000)inkább bosszantó mint drága.Viszont megragadom az alkalmat hogy ismét elmondjam kevés szerelő ért ezekhez az autókhoz ne kockáztass vidd jó szervizbe mert ha elszúrják utána nehéz lesz orvosolni!!
Nos azóta bele szaladt még 70000 kb. úgy hogy túl vagyunk a 200000.-en.most voltam olajcserén, már nem indokolt az 5W 40 es olaj mert abból fogyaszt kb.1l-t 15 -20 alatt úgy hogy áttértünk a 10w 40-re Ez normális az intenzív városi használat miatt ,elviekbe a gyakori indíttás miatt indokolt lenne a 10000 ezres olajcsere periódus de ezt a mostani üzlet menet nem bírja el úgy hogy marad a 15 ezer és jó olaj ami nagyon fontos mert a motor hihetetlenül finom műszer és még mindég nagyon csendes a 200000 és az autógáz ellenére is!! A 215000 olajcserénél zsebbenyúlósabb lesz a történet mert fékbetét és féktárcsa(ez még gyári még nem tudjuk hogy fel lehet szabályozni vagy csere)Kopog elül hátul amit 26 ezres(munkadíjjal) szilent cseréből lehet orvosolni!! Van valami a gyújtó trafókkal is nem igazán szereti az utógázt de azt hiszem hogy a gyertya csere és és jó alapos kontakt tisztítás megoldja a a dolgokat!! Az olaj pumpa szivárog de le kell mosnom a motort hogy megtudjuk hogy mi a probléma ha a gumi cső akkor 1000 ha a pumpa akkor 25000.Tehát itt is van meghibásodás de szerintem ekkora igénybevételnél ez természetes és mindennek van előjele, és úgy érzem hogy nem fog váratlanul előbukani valami rejtett széria hiba. Az utastérbe 200000 km után sem lehet hallani motor hangot és nem zörög a műszerfal a jó kis budapesti utak dacára sem. Sikerült találnom Budapesten is megbízható szerelőt ajánlom mindenkinek!! Remélem hogy ezután is tudok jó dolgokat írni és valakinek hasznára lesz a tapasztalatom!!
Csak annyi hogy 3 év taxi full város 200000km most raktam bele Volt egy kuplung csere az 250000 km körül jött elő( közel 100 ezer nem olcsó)!! Továbbra is ajánlom nyugodt szível nap mint nap megy napi 150-200 km közt ugyanaz a halk motor meg minden egy vezérlés után szinte ujjá születik néha kap egy kis nitro 95 shell benzint az kell mert a hideg motor nem szívesen dologozík megérzi a -5 fokot is ilyenkor meg kell várni amíg felmelegszik utána teszi a dolgát!!

Hibalista

- Abs világitt(mert törött volt az autó) - Elromlott egy vezérlő elektronika mert a műszerfal védő gumigyűrűt a rádió és anterna beszerelő gazemberek nem rakták vissza

Ide hordtam szervizbe

Nippon autó Érd

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Shokai Autó kft

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 67000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 200000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás l
Előző autója? 323f Következő autója? Lancer, Grandis
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Lancer 2000 (2000 - 2006)

További ítéletek (75 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)