Lancer-blog
Szöveges ítélet
Nagyon új még, természetesen semmi baj vele.
Blog rendszerben akarom írni a naplót, legalább havonta leírom az észrevételeket.
Elöljáróban annyit, hogy tökéletesen felszerelt, automata klíma, 6 légzsák, minden elektromos benne (mind a 4 ablak automata, fél és le is, becsípődésgátlóval), alufelnik, bőrkormány, váltó, kézifékkar, cd-s rádió, távirányítós kp.zár, elektromos segédeszközök. Mondhatni baráti áron.
Az utolsók egyikét csíptem el, szerintem már nem is találni, mert ahogy hallottam egy pát hónapig nem lesz gyártásban.
Nekem még szerencsém volt.
Ja, a benzinkutas ismerősöm se látott még ilyet, valószínűleg nincs sok belőle:)
Frissítés 1: 2006.12.15.
1400 km van a kocsiban (tudom, ez semmi), de kb. 300 km-enként megtankoltam, így a fogyasztásról van pár adat: 5,8-6,2 volt eddig, pedig a tél ellenére klíma is volt használva (ablakpárásodásnál nagyon gyorsan segít).
Az autó továbbra is tökéletes, csendes, kényelmes.
Tegnap engedtem el először 130-ig, nagyon szépen gurult, kultúráltnak tűnt, eddig nem bántam meg, pedig a Lianámmal is nagyon elégedett voltam.
De nem ajánlom senkinek sem, hogy ilyet vegyen, olyan jó érzés, hogy nem látok belőle az enyémen kívül egyet sem...
2007.01.15.
4200 km. Mivel már egy picit lehet neki nyomni, megpróbáltam...
Nem nagyon, de azért 180-ig elengedtem. Nagyon stabilan fut ebben a sebesség-tartományban is, szavam nem lehet rá.
A fogyasztásban nincs semmi változás, néha klímázok, de talán ha 3 decit jelent.
Minden a helyén (továbbra is), nem nyekereg, működik.
Távirányító 50 méterről még nyit (messzebbről nincs értelme mert 15 másodperc alatt újra bezár, ha nem nyitjuk ki az ajtót).
Továbbra is sokan megnézik, nem ismerik az emberek.
Bánat: elég messze van csak szakszervíz.
Egy adalék: múlt héten kollégámat vittem az autóval, és megkérdezte, hogy mekkora embert vittem előtte, mert óriási hely van a jobb egyesben. Erre mondtam, hogy barátnőm volt ott, csak szereti, ha táncolhat:) De a vicc az, hogy nem volt teljesen hátratolva az ülés, még lehetett volna.
Viszont először rá kell szánni pár percet, hogy megtalálja az ember a tökéletes üléspozíciót. Érdemes!
Az én jószágom bordó, csak még nincs róla képem, ha lesz, teszek fel. A képeken szereplő a színén kívül ugyanolyan.
2007.02.12.
Az autóban 7000 km van, gond nélkül működik. Autópályán, városban, rossz országúton is csendes, kényelmes.
A fogyasztása eléggé ingadozó volt az elmúlt hónapban, mert a jó idő lehetővé tette, hogy néha meghajtsam, és ez érezteti a hatását (200 km/h már elég magas sebesség).
Viszont néhányszor összekente a kezemet a csomagtartó, mert a pereménél fogva kell lecsukni, nincs foggantyú (sajnos). Nagyon szépen gyorsít még 150-nél is, van benne tartalék, ha ugrani kell.
Viszont a tükre elég hamar koszolódik, ezért azt sűrűbben érdemes megtisztítani, ha az ember biztonságosan akar közlekedni. A Suzukikon ez nem volt feltűnő, ez van.
2007.03.23.
Már majdnem 11000 van a kocsiban, és kifogástalan.
A héten komoly esők voltak, de az útfekvés változatlan volt (egyszer kénytelen voltam sietni, és 190-es tempót autózni a szakadó esőben, és akkor is rendben volt minden).
Többször mértem 5,5-es fogysztást is, de aztán volt 6 is, ezért hagytam meg a 6 litert.
Nagyon komoly a fék rajta. A gumi átcserélésekor szóltak a szerelők, hogy ha felnit akarok venni (jelenleg csak a gyári alufelni van, télit kénytelen voltam rárakatni), akkor mindenképpen a Mitsu-nál vegyem, mert hátul is akkora féktárcsák vannak, hogy más felnit nemigen lehet rátenni. De érezni is, a múlt héten a fácánok többször is teszteltették velem a fék hatásfokát, és nem lehetett okom panaszra.
2007.05.07. Túl vagyunk az első szervízen, továbbra sincs okom panaszra. Vittem az olajat a szervízbe, így 7300 Ft.-ba került (kb. ugyanennyi volt az olaj). Korrektek voltak a szervízben, láthattam munka közben az autót, érdeklődtek, hogy meg vagyok-e elégedve vele. Persze azért a csábítás is megjelent, gyönyörű Subaru is volt a szalonban, csak nehogy elcsábítson egy Legacy (itt keményen rám szólt párom, hogy ébresztő, azért 7 M talán nincs a kasszában). Egy darabig marad.
2007.08.21.
Túl vagyunk a nyaraláson, kb. 2000 km volt, hiba nélkül, viszont a fogyasztáson meglátszott, hogy ennek jelentős része autópálya volt, mert ott megitta a 7 litert, míg sima országúton ismét 6 alatt teljesített. Lassan jön a szervíz, de nem lesz okom bepanaszolni, mert semmi bajom vele.
Viszont a Legacy továbbra is nagyon tetszik...
Továbbra is egyedi, megnézik az emberek, de nem ez a lényeg, hanem, hogy biztonságban érezhetem magam, és eddig tökéletesen megbízhatónak mutatkozik.
2007.09.12. Szervízen volt az autó (30000 km), most azért "mélyebben" kellett a zsebembe nyúlnom: 12000 Ft, úgy hogy vittem az olajat (az első szervízhez képest a levegőszűrő volt a plusz).
Az előző Lianám 30000 Ft. körül volt mindig a szervízben, holott azon se kellett semmit se csinálni. Nagyon tetszik!
Sokáig marad még, nem lenne szíven lecserélni!
2007.12.22.
Egy ideje megint csúszós az idő, amit a kocsiban ülve nem érzékelek. Szívesebben megyek autóval, mint gyalog, párszáz méterre is. Párom ugyanígy van, ugyanis, ha beülünk, akkor (óvatos vezetés mellett) nem csúszunk meg, míg gyalog...
Az utóbbi időben sok fékpróbám volt, sok Schumacher-jelölt van az utakon, ellenük az előrelátó vezetés a megoldás. Egyelőre élvezem a csendes utazást, a (megint) 6 liter körüli fogyasztást (sokszor csak 80-90-nel lehet menni, mert errefelé ritkán takarítják az utakat), meg a kifogástalan fűtést. A klíma továbbra is nagy segítség a pára eltüntetésében.
Az autót egy szimpatikus idősebb úr vette meg, remélem pár évig használja majd.
A fogyasztás maradt 6 liter körül, amit nagyon jónak tartok.
Hibalista
- Továbbra is hibátlan. - Nos, a vége felé mégis felmerült egy-két apróság. - 40000 km körül toronycsapágy csere (garanciában). Olyan ropogás volt előlről, hogy alig mertem vele a szervizig elkúszni... - Aztán hátulról folyamatos zörgés, amit csak vájtfüllel hallottam, a végén persze már mindenki észlelte... Ezt nem tudták megoldani, pedig a szervizes kollégával a csomagtartóban is tettem egy kört. Ez mindenképpen elismerésre méltó volt tőle. - Az autó hiteles volt, amiről nem tehetett (a következő kocsi már nem az, a mai napig megelégedetten használom, feleségem sem utálja, mint a micsut). - Pedig egy nagyon jó kocsi. A futóműve kicsit kényes, ez igaz, de élményt nyújtott ebben a turbós csodakorszakban.
Ide hordtam szervizbe
Hovány Békéscsaba.Korrektek voltak, pár nappal a szervíz előtt felhívtam őket, a számomra legkedvezőbb időpontban fogadtak, frissítőt kináltak, míg várakoztunk, a munkára sem lehetett panaszom.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
undefined
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 75000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Liana | Következő autója? | Getz |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |