A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Lancer (1995-2000)

Lancer Evolution IV GSR 

Az ítélet értékelése
4,3(8 db)

Evo IV - kanyarban a Shinkansen-t is bünteti

Szöveges ítélet

Ördögi mű, szerintem a japánok ezzel akarták törleszteni az atrocitásokat,
amit elszenvedtek a történelem során. Félelmetesen erős már a gyári, ahogy
pedig a kanyarokat veszi, azt biztos, hogy a Shinkansen-ről koppintották
(még az is lehet, hogy a futómű arról van).

Evo IV - hát angol, jobbkormányos, de magyarosítva (piros paprika a csomagtartóban). Gyári Recaro ülések, nagyon tart, nagyon szép, de kemény. Dugózni vele egy élmény.
Beltér, ahogy az Evok többségénél (a IV-V-VI szériánál biztos) nincs túlbarokkosítva. Óracsoport piros-fekete színben pislákol, középen a nagy digit klíma (GSR felszereltségnél alap, RS-nél nincs, mivel az a rallyra készített változat, kikönnyítve, felesleges sallangoktól mentesen), és nagyjából itt ki is fújt a történet. Ettől függetlenül szép íves, nem szögletes sehol a műszerfal. A pohártartón nagyot röhögtem (2 sör lazán belefér, de tuti kilötyög), ami a középkonzolon van. Négy elektromos ablak, gyári szélterelő, elektromosan mozgatható/behajtható tükrök, digit klíma. Nagyjából ennyi.
Aztán amit a motorral műveltek a kis japók, nomeg a futóművel, na az már embertelen. Még a gyári setup is büntetés az emberiség ellen (280LE 350Nm), de amit ki lehet még hozni belőle, az egyenesen sátánizmus.
Kanyarban kvázi gokart módon viselkedik. Gyorsulása nem egy nagy szám (5.2 a gyári adat), de ugyebár az Evok két egyenes közt, a kanyarban születtek, így igazán ott érezni az autó tulajdonságait.

Most, hogy lassan egyben van, jönnek bele az okosságok, de kívül megmarad teljesen gyárinak, jobbkormánnyal, ahogy legurult Mizushima gyárból annó Japánban. Megpróbáljuk megőrizni őt az utókornak - ahol talán már egy más közlekedési módot és eszközt fognak használni - hogy reprezentálhassuk, hogy milyen is volt az a szekér, amivel Tommi Mäkinen kétszer is ralli-világbajnok tudott lenni.

A száraz tények:
- 0-100: 5.2 (gyárilag), rajtolgatás eszi a difit/kuplungot, cserébe indulásnál lerepül a hajad és a szemüveged
- Vidéken eljár 8 literrel is akár, ha nem padlózgatják sűrűn (legutóbb 240km-es távra 7.91L/100km jött ki)
- Városban viszont 10-12 litert lazán bekajál, nagyon könnyű cipővel sem lehet 10 alá vinni -> egyszerűen képtelenség nem oda-oda lépni 1-2x, ha az ember alatt ilyen autó van, akkor meg hamar felmegy 16 körülire is

- kopó alkatrészek árai nem vészesek, de kell a minőségi mindenből
- olajcsere intervallum kényes, és az olaj típusa is

Sok aftermarket cucc van hozzá, külföldön a bontott alkatrészek fillérekért vannak. Szanaszét lehet építeni, kinek mire ... drag/rally/pályaautó, amit akar az ember.

Hibalista

- update (2013): - - osztómű csere (elfolyt az olaj az olajcsere után, bedarálta a fogakat) - - hátsó féknyergek felújításra várnak, hátsó difi hézagolásra vár

Ide hordtam szervizbe

Mitsu klubbos srácokkal együtt kalapáljuk

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1996
Kényelem (6) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 128000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 7500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Carisma 1.6i Következő autója? családinak egy Grandis, ez pedig marad játszósnak
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Lancer 1995

További ítéletek (21 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)