A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Lancer (1992-1995)

Lancer 1.6 16V GLXi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy hatalmas élmény...

Szöveges ítélet

A Mitsubishi (magyarul: 3 gyémánt) név szerintem egy kitüntetés:
1. gyémánt: Felszereltség
2. gyémánt: Dinamika
3. gyémánt: Fenntarthatóság

Egy 93-as Ford Orionból átülve hatalmas élmény, felülmúlhatatlan felszereltség (1995-ből!), kiemelkedő teljesítmény, és menetdinamika. Talán nem véletlen, hogy sokan dícsérik a japán autókat, hiszen abban az időben elég ritka volt ez a rengeteg extra, (mint pl. : klíma, abs, légzsák, 4x el. ablak, stb, stb...) és ekkora teljesítmény (1.6 16V, 113 LE), hihetetlen jó fogyasztással (5.5-8.6L).
Szinte semmi rosszat nem tudok írni az autóról, eddig csak olyan hibái keletkeztek, ami a használattól elkopott, vagy az idő múlásával elöregedett.
180.000 km-nél hengerfejtömítést kellett cserélni, ami egy 15 éves autóban ennyi km után már nem hozható fel extra hibának, és drágának sem... (10e Ft körül volt)
Belső nagyon szép, kényelmes, elöl hátul könyöklő, plüss, gömbölyű műszerfal. Minden elektromos, az ablakok (elöl-hátul), a tetőablak, a fűthető tükrök... A kényelmet szolgálja továbbá a központi zár, riasztó, állítható magasságú szervókormány, és állítható magasságú vezetőülés. A biztonságra való tekintettel egy vezetőoldali légzsákkal, és ABS-el szerelték fel. A fékrendszere gyári, és kiváló, elöl hűtött, hátul sima tárcsafékes. Futóműve alacsony, kemény, és nagyon stabil. 185/60-as 14"-os nyári gumikkal szinte verhetetlen kanyarokban.
Külsőleg sokat változott az előző Lancerekhez képest, sokkal gömbölyűbb, és szerintem szebb. Ami sajnos típushibája, hogy a küszöbök, és a sárvédőívek bizony hajlamosak rozsdásodni ennyi idősen, de elég olcsón hozzá lehet jutni javítóelemekhez. Ez hamarosan szükségessé fog válni, ugyanis felületi rozsdásodás vette kezdetét a sós autópálya miatt a hátsó sárvédőíven. :(
Motorja dinamikus, pörgős, nem autópályára tervezték elsősorban, mint ahogy talán egyik japán benzines autót sem. Talán ha 6 sebességes váltó lenne benne, de ilyet sajnos nem adtak ki ezekből a típusokból. Gyári adatai 0-100 -ra 9.8 mp, amit kíváncsiságból kipróbáltunk, és 15 évesen még mindig produkálni tudja. Utazósebessége 120-140 km/h, ilyenkor 3500-4300 -at forog a motor. Fogyasztása megdöbbentő, mentem már vele folyamatos hosszú távon (120 km/h-val és klímával) 5.5 literrel 100km-ként, de ha egy nagy átlagot akarok mondani, akkor télen 7 - 7.5, nyáron 6.5 - 7 liter, vegyes használatban. Természetesen városban, nagy lábbal meg lehet etetni többet is, de nekem még 8.6 liternél sosem evett többet.

Sajnos a márka nem annyira elterjedt Magyarországon, én is teljesen véletlenül bukkantam csak rá, de nem bántam meg, mert ennyi pénzért sehol nem találsz jobb, és ennyire felszerelt autót!


2011 szeptember

Az autót fájó szívvel eladtam. Ez volt ez első autóm, amit sajnáltam...
De a mai benzinárak mellett, hiába eszik 6.5 - 7.5 litert, a kutakon literenként már 400 Ft-ot kérnek. Az autót 50 % -ban munkába járásra használtam, amit a kutya sem fizetett meg, pedig ez éves szinten ~ 15.000 km. Nagyon ár alatt sikerült csak eladni, még mindig nem ismerik a típust, pedig a piacon szétnézve az árának duplájából is alig lehet épkézláb autót kapni. A helyére egy diesel W124 érkezett, ami egyenlőre nagyon lendületszegény, de valamit valamiért...

Hibalista

- Vásárláskor nagyszervíz, vezérlés, szűrők, és pár apróság (gömbcsap, gumiharang, kézifékkötél). Azóta szinte csak olajcsere, műszaki előtt szélvédő, egy jól irányzott kavics miatt, és hátsó szilentek a jó magyar utak, és az idő múlása miatt. :( - - Hibái szinte csak a használatból adódóan elkopott alkatrészek, fékek, kipufogó, szilentek, és 180.000 km-nél hengerfejtömítés. Azóta futott 40.000 km-t, hiba, és motorolajfogyás (!) nélkül!

Ide hordtam szervizbe

Dunaszentpál

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Egy haverom, aki mindent megold, gyorsan, olcsón, precízen! :)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1995
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 149000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Orion 1.4 CL Következő autója? W124 E-Class
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Lancer 1992

További ítéletek (68 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)