A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Lancer (1988-1992)

Lancer 1,8 GL (dízel) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Három gyémánt az egyben, csak a kiválasztottaknak

Szöveges ítélet

´89 decemberében vettük, azóta is alattunk halad, kifogástalanul.
Lehet egy 16 éves autó szép, megbízható, szép belter?, kényelmes, de nagyon ritkán találkoznak egy kocsiban.Éppen ebben, ekkor pont ottvoltunk, meg is vettük, és sosem bánjuk meg.
"cserfes" szemeir?l messze meg lehet ismerni, egy olyan autó, amit nem kevernek a többivel össze.Elegáns vonalvezetés, sportos, mély építés, ez a kocsi kívülr?l.
Mivel dízel, nem a gyorsulás bajnoka, de 1-2 személlyel azért fütyülhet a gumi, persze csak kicsit.És nem is erre való.Ideális útitársa a családnak, bármely szakaszon.Egy nap alatt Frankfurt-Kiskunság nem volt gond neki, 40 fokban, 5 f?vel, csomaggal, autópályán 140-es átlagtempóval.Én 160 nál ültem benne, nem volt padlógáz, az állítólag 170nél van.Mondom 1.8as szimpla dízel, hatvanpár lóval.Nyomatéka utánfutózáshoz is elég, meg olyan hülye játékokra, hogy 5ösben indulok el vele:)Megjegyzem, a Volkswagen ma is árul hasonlókat SDI néven.Itt olvastam, hogy ez francia dízel.Legjobb tudomásom szerint nem, mellesleg a hangja össze nem téveszthet?, más kocsiban nem hallani ilyet.Nekem mesés.3000 felé kissé durva dübörgés, de annál meglep?bb az elhalkulás, ami következik, csak kellemes morajlás.CSurig pakolva, síboxszal, 20%os lejt?n 2esben mentünk 50nel, a 3ast nem bírta, de nem haragudtunk:)
A fogyasztását manapság csak városban látjuk, messzire másikkal megyünk, itt 7 l, vegyesben 6 alatt van b?ven.
Bármikor egy pöccintésre indul, néha más kocsiknál kevés is a megszokott id?.Télen havas-jeges földúton raliztam vele.Nem érdemelte meg, de ha már ott volt, helytállt.Még ott is jó volt az úttartása, ami rendes úton mesés.Van abban valami, amir?l a Mitsubishi passzív biztonság néven beszél.Mert hiába van benne 8 légzsák, ha borulékony.Az autó súlypontja nagyon mélyen van, országúton nem lehet zavarba hozni, kiváló az útfekvése.4 éve egy lengéscsillapító-teszten kb 10%os gyengülést állapítottak meg rajta az új szinthez képest, ami az átlagnál messze jobb.Nem gondolnánk, mert megpakolva nagyon megül a hátulja.
Nem egészen hihet?, ha mindent agyondícsérek, de a váltó is
megérdemli.Mint a vaj.Ujjal lehet kapcsolgatni.Ami el?zéskor elkelhet, de nem fontos.
Szervízr?l nem írok, mert gyári szervizet akkor látott ez, amikor a hülyét "j"-vel írták...szóval csak a kötelez?kön.Akkor sem sokat, elvégezték a dolgukat, és kész.A szerel?k rémálma, az ilyenek miatt halnak éhen.Igénytelen, 15 000 km után kér olajat, más semmit; kopó alkatrészekb?l egy féltengely, 28 000 Ft, egy fogaskerék, fékpofa, mert volt otthon egy pár.Meg bennefelejtettük a kéziféket, és azt ki szereti...
A beltere visszafogott, megnyer?, viszonylag tágas,el?l szinte fejedelmi, a 190-es apuka mögött vígan elférek.a fejtér hátul is b?séges, ellentétben az egykorú Corollákkal.Fejtámla viszont nincs.A sötétszürke, puha m?anyag borítás 15 éve is sötétszürke volt.Nem zörög semmi, nincs elrepedve semmi, de a váltó b?rutánzata nem a legszebb fényében csillog.A miénkben nem hemzsegnek az extrák, ez nem az ? hibája, de azért a kormány magasságban és mélységben is állítható.Ami kütyü benne van, az m?ködik is: a kilóméterórától a szélvéd?f?tésig minden.A csomagtartó a Passathoz képest biztos kisebb, de sokan (joggal) összekeverik, pedig ez nem az a kategória.Alsó-középben meg jó az a 400 l körüli.pláne, hogy a pótkerék alá még vagy 30 liternyi cucc befér...
hogy írjak "rosszat" is: a bemelegedéssel télen gond van, de ezt csak a mutató sejteti, sem indulással, sem haladással nincs gond, mindenesetre a motorháztet? alá beteszünk egy ki kartont.
Összességében és részletekben is nagyon elégedettek vagyunk vele, remélem, sokáig.Nem elfogultságból, hanem jószándékból ajánlom mindenkinek.Egyedi formája, megbízhatósága, min?sége máig rabul ejt, a gyémántos márka egyik legsikerültebb darabja.

Hibalista

- fogaskerék, féltengely

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1989
Kényelem (9) Használati időtartam 16 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 264000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Mitsubishi Carisma
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Lancer 1988

További ítéletek (45 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)