Életem kék egén úszó bárányfelh?
Szöveges ítélet
Ezév májusában került hozzám az autó. Egy öreg 205-ösb?l átpattanva úgy éreztem magam, mint mikor az els? barátn?m kezét megfogtam! Csak az anno nem volt úgy leharcolva, mint ez a fehér kishajó. 16 éves, ütötték-vágták, berhelték. Mégis elvitt Munchenbe,Prágába,Bécsbe. Magas vagyok és nem is kicsi, mégis kényelmes.Picit lehetne nagyobb a lábtér el?l, de nem vészes.A váltója már kicsit lassabb, akadósabb, de megfele? kezelés után meg fog javulni. A motorja is kapott sokat el?ttem, de ha rászán az ember fia egy kis pénzt, meghálálja.Harap, ha kell, kellemesen duruzsol, ha csak kocsikázunk.100 km/h felett már hangos, ez tény.A futóm? jó.Nem szabad elhanyagolni, érzékeny szegény. Az elektronika rendben m?ködik.A generátor elfáradt, tegyük hozzá, egy nem is hozzá való volt benne. Az ülések jól tartják a belecsöppent utazót, fogyasztása lábtól függ és természetesen nem a méretét?l. A lényeg, a pénzét megérte, pedig szegény apámat átverték vele, azóta is pucolom bel?le a sok összegányolt alkatrészeket. Sebaj. Els?, második autónak kiváló, jó min?ség?, elérhet? bontott, utángyártott alkatrész van, és jó szerel? is akad b?ven.Soha, de soha ne vigyétek ismeretlen, csak a pénzre hajtó szerel?höz, ígényli a szakértelmet. Vegyetek bátran Mitsu-t, csak jól nézzétek meg el?tte, kívül, belül!
Hibalista
- generátor (van bontott)
- gömbcsuklók
- lengéscsillapítók
- vezérm?szíj + feszít?
- kormányösszeköt?
- kipufogó
- + kis apróságok
-
Ide hordtam szervizbe
Tomitsu Bt./Nippon M?vek
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Egy ismer?s szaki, régen japán autókkal, most Opelekkel foglalkozó mesterember.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 205 | Következő autója? | Mitsubishi Galant |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |