A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Lancer (1988-1992)

Lancer 1,3 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az elnyűhetetlen szépség!

Szöveges ítélet

Az autó a Mitsubishi Lancer ferdehátú 5 ajtós változata, melyet 0 Km-esen szalonból vásárolt a család, majd 10 évesen 180 ekm-rel került hozzánk. Addig folyamatosan garázsban volt, amit sajnos mi nem tudunk neki megadni, ezért némi rozsda a sárvédők belsejében elkezdett rajta kijönni, ami még nem vészes.
Az autó napi használatban van, a munkahelyem távol esik az otthontól, ebből kifolyólag napi 150 km-t megyek vele, összesen havi kb. 3500 km-t. Ilyen megterhelés mellett is kiválló a megbízhatósága, minden időben indul télen-nyáron! Ennek mindenképpen feltétele, hogy folyamatosan szervizeleve van (10-15 ekm-enként olaj csere, szűrők). Ezen kívűl csak akkor kell kinyitni a motorháztetőt, ha az ablakmosó elfogyott. Igaz az olajat eléggé ette az utóbbi időben (1l / 1000 Km), ami mint kiderült csak a szelepszár szimering tömítés hibája volt. Ezt cseréltük, és azóta egy csepp olaj sem fogyott belőle, teljes mértékben elégedett vagyok!
Figyelmeztetés, csak hogy mennyire át akarják verni az embert, ha ismeretlen. A nagy olajfogyasztás miatt felkerestem pár szerelőt, hogy érdeklődjek mi lehet a hiba. A legdurvább az volt, hogy már egy teljes motorfelújításnál jártunk szóban, aminek ktg-e 100-120 eFt körül lett volna. Ehhez képest a valós hiba a szelepszár szimering volt, ami egy jó minőségű alkatrész+javítással együtt 14 eFt-ból kijött (azért nem mindegy). Lényegében a két évvel ezelőtti műszakira is csak elmentem mindenféle előzetes átvizsgálás nélkül és simán vette a vizsgát. Ennél jobb kocsi nem is kell!
Kényelemes, a hosszú utazások egyáltalán nem fárasztóak, a csomagtartó elég nagy, és négy személynek kiválló méretű. Az autóban klíma is van, ami azért levesz a teljesítményből, így előzésnél ki szoktam kapcsolni, amúgy viszont remekűl húz. A max amit mentem vele tartósan az 170 km/h, egy pár újautó tulajdonos kicsit ideges is volt :-)! A fogyaszttása 120 felett érezhetően kezd megnőni, akár 9l is lehet 100-on, de 100-110 között országúton a legutolsó számításom szerint 6,3l , ami nem gondolnám, hogy olyan rossz!! A tisztán városi botorkálás a sok dugó és várakozás miatt viszont akár 10l-t is elvisz. Az autó formája pedig szerintem a mai napig megállja a helyét.
Mostanában gondolkodunk autócserén, de inkább megtartjuk ezt is, mert ilyen megbízható autót nem biztos hogy újban is találnánk. Aki ilyet szeretne vásárolni az véleményem szerint nem fogja megbánni. Persze, mint ahogy azt már sokan írták előttem, nem mindegy hogy egy autónak milyen gazdája volt korábban. A miénkkel biztos nem járnának rosszúl, de szerintem ezt mi fogjuk kivinni a roncstelepre remélhetőleg vagy 10 év múlva :-)!

További balesetmentes közlekedést mindenkinek!!

Hibalista

- 200 ekm - nél vezérműszíj, ékszíjjak, gyertyák (de ez kötelező, nem pedig szükségszerű volt)
- 230 eKm - nél a hűtővíz szivattyú
- 235 ekm - nél a szelepszár szimering tömítések cseréje (az olajat nagyon ette 1000 km / 1L, azótta semmit, 1 dl-t sem!!!)
- Most következik a teljes kuplung szerkezet, amit csak a szerelőm javasol, nekem még megfelelne.

Ide hordtam szervizbe

Magán, aki kivállóan ért a szakmájához és soha nem vert át. A kicserélt alkatrészt mindig a kezembe adja, és az újat is mindig látom amit be fog szerelni.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1994
Kényelem (9) Használati időtartam 14 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 240000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? csakis Mitsubishi
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Lancer 1988

További ítéletek (45 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)