A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Lancer (1988-1992)

Lancer 1,5 GLXI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az autógyártás etalonja

Szöveges ítélet

Tapasztalatom szerint több mint jó. Volt már Ladám, Opelem, Alfa Romeom, VW-m Mercedesem, de a nyomukba sem érnek semmilyen tekintetben. Költözéskor ( öt ajtós változatom van ), mivel a hátsó ülést egy szintbe lehet dönteni a csomagtér szintjével egy kétméteres rekamié tökéletesen belefér. Ezt hosszasan nézegettem, mert először nem akartam elhinni. Szintén költözésnél három x két és feles utánfutót megpakolva elég jól vitte ahhoz képest, hogy 1,5 literes injenktoros és 84 lóerővel büszkélkedhet. A fogyasztása télen városban 6,3 liter!!! úgy, hogy a havat és jeget nem kaparom, hanem megvárom míg leolvad. Autópálya ilyenkor nyáron 5,8 liter ugyanennyi a városban is, de országúton 90-100 km/h sebességnél 5,5 liter fölé nem megy. A feleségemet kiszakadt porckorongsérvvel műtötték és a gyári derék és oldaltámaszos üléseknek köszönhetően nem fáj a dereka hosszú úton sem, és ez a magyar útminőséget tekintve nem hátrány. Szerencsére ugyanilyen deréktámaszos módon alakították ki a hátsó üléssort is, és a fentebb felsorolt márkákkal ellentétben itt pont jó helyen van a deréktámasz és tényleg támaszt, a kényelmet szolgálja. A korához képest 1989-es évjárat rengeteg hasznos dologgal van felszerelve: klíma, négy elektromos ablak, elektromos tető, szervo kormány, szervo fék és a kuplung is szervos, központi zár stb. Igazán rossz tulajdonsága a változó és szinte csak rendelésre kapható alkatrész-ellátás. Igaz mindent lehet hozzá kapni, de szét kell nézni, mert van ami a bontóban lényegesen drágább, mint az újonnan gyártott. Az alkatrészekből érdemes a gyári japán alkatrészeket megvásárolni - ezeket itthon kódolják be, mert csak japán betűk díszelegnek rajta és semmit nem értesz belőle, csak a kódszámot tudod elolvasni. Éppen ezért jó ha megnézzük a kicserélendő alkatrészt, nehogy mást vegyünk, mint ami kell. ( Egyébként mindenhol kicserélik, ha tévedsz. Az utángyártott alkatrészektől az eredeti alkatrészek néhány száz, maximum ezer forinttal drágábbak, de sokkal jobb minőségűek - tapasztalat. Néhány alkatrészár: féltengelycsukló gyári japán: 10200 ft, kormányösszekötő gyári japán: 3400 ft, fékcsövek 6.db. :12000 ft szintén eredeti, elektromos ablakemelő mechanika : 12800 ft ( bontóban 15000 ft ), ablaktörlő rudazat 48000 ft !!! ( bontóban ez 5000 ft, csak nem lehet kapni ) Nagyjából ennyi ritkán van gond vele, de az is orvosolható, szinte kizárólag új alkatrészekkel, mert az előző szériát és az ez utáni szériát tömkelegével lehet látni a bontóban, ezen évjáratban gyártottak alkatrészeiért elő kell jegyezned magad, mert akinek ilen van az nem adja el soha...

Hibalista

- Jobb oldali féltengelycsukló cseréje 10200 ft gyári ( az előző tulaj nem cserélte ki a kiszakadt gumiharangot.
- Ugyanezen trehányság miatt a jobb oldali kormányösszekötő rúd cseréje 3500 ft szintén gyári.
- Műanyag alkatrészek: ablaktörlő rudazat műanyag csuklói ( még nem cseréltem, mert kompletten lehet kapni a gyári 48000 ft a bontott 5000 ft, de a bontós azt mondta, hogy ezt a szériát ritkán bontják, mert túl jó. Az elektromos ablakemelő mechanikáján az alsó rögzítő műanyag kopása, törése miatt az egész mechanikát cserélni kell, itt fordított a helyzet a bontott (ha lehet kapni fél évben egyszer) 15000 darabja, míg a gyári új 12400 ft.

Ide hordtam szervizbe

Uram János Debrecen, Böszörményi út

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Bartha Tibor Debrecen, Balmazújvárosi út

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1989
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 162000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 21000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? VW Golf Következő autója? Mitsubishi Lancer - próbálom minnél tovább életben tartani, meghálálja.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Lancer 1988

További ítéletek (45 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)