Traktor vagy autó? Mindkettő!
Szöveges ítélet
Most is ezzel járok, nagyon szeretem. Nálunk a családnál / cégnél volt/van pár darab, szerintem ez a legjobb Mitsu a régi (´97-es rövid) Pajero után. Sajnos olyat már nem lehet tgk-nak venni, így maradtak a pickupok. Ez a fullos kivitel, de ezt azt jelenti, hogy kb. egy kiskategóriás kocsi alapfelszerelése. Nem 0 km-től használom, de majdnem. Sokat eszik, nyugodtan (csigatempóban) hajtva is 9-10 liter, átlagosan (város - országút vegyesen) inkább 12. Autópálya 15-16, de nem is oda való. Érdekes, egy korábbi ugyanilyen autónk 9-10-ből kijött, de volt olyan is ami 13-ból. A széles gumik dögösek, de 1. zajosak, 2. alapban (Bridgestone 265-ös országúti) pont semmire nem jók, meg nyilván hozzáadnak 1 litert. A hátulja nagyon könnyű, síkos úton vigyázni kell. Szervizköltsége horribilis, az újat jóval olcsóbban lehet üzemeltetni. 7500-as olajcsere vicc, nincs is "kis" szerviz, csak nagy meg mégnagyobb. X5-öt, ML-t fenntartani se kerülhet többe. A laprugó üresen természetesen ráz, de jól meg lehet pakolni, a gyári kb 1 tonnánál jóval többet is elvisz, bár akkor már kissé űrhajó-feeling van odabent. Jó, hogy senki nem akar letolni az útról, van tekintélye, pedig a 115 ló nem a világ. Volt belőle gyári 135 lovas is, de azt nem ajánlották, állítólag az élettartamot jelentősen lerövidíti. Pedig azzal legalább átlépné a bűvös 50 lóerő/liter álomhatárt. Férfias kocsi, mellette egy 5-ös BMW vagy E Merci anyuka kocsi. Parkolni néha kicsit bajos, mivel nem csak nagy, de nem is nagyon fordul. Viszont a padkára is fel tudok Vele állni, na ezért szoktak megbüntetni. Persze mindez nem érdekes munka közben, földúton, terepen normális gumival jól teljesít. Az utastere nagyon szűk, mögöttem (190 vagyok) nem igazán fér el senki, még a gyerek sem az ülésével. Érzetre a P206 belül nagyobb volt. Bár úgy is fel lehet fogni, hogy a +2 ajtó meg a +3 férőhely ajándék. 190 alatt amúgy se vegyen ilyet senki, mert be fogja sározni a fellépő a nadrágját. Aki városan használja, vegyen rá brutális hátsó lökhárítót, mivel a gyári beljebb van, mint a plató vége, bár terepen ez nyilván jobb. Legtöbben be is horpasztják. Télen is hamar bemelegszik, jól fűt - de jó, hogy ilyen elavult motor van benne. A gyári fényszóró gyenge, xenonra cserélve + kiegészítő távfénnyel sokkal jobb lett. Még vagy 100e km-en keresztül biztos megtartom, kár hogy már nincs belőle új. Aki nem téveszti össze személyautóval vagy Navara-félékkel, nem fog benne csalódi. Személyautónak faragatlan, traktornak nagyon kényelmes és gyors. Csak azért nem adtam neki 10-est, mert az a Ferrarinak jár.
Hibalista
- Adagoló - nehezen indult gar
- Pár elektromos apróság - gar
Ide hordtam szervizbe
Mobil Car Debrecen
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Már nem garanciás, saját szerelőink javítják (pontosabban szervizelik)
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 115000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | P206 | Következő autója? | valami hasonló |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |