Imádtam,de soha többet dizel
Szöveges ítélet
Külsőségek alapján választottam,mindenki gyönyörködött benne.
Nem hétköznapi külső,barátságos,kényelmes belső.Első 5 évben semmi hiba nem volt.Csak olaj csere és fékek.Első fékek szerintem kicsire voltak méretezve.Nagyobb sebbességről való lassításkor még uj fékekkel is kissé rázta magát.
Mindig mindenkinek azt mondtam a 8literes átlag fogyasztás ellenére,nem az a jo auto ami keveset eszik,hanem amire nem kell költeni.320000 km-nél kezdödtek a bajok.
Indultam vele szerelőhöz vezérlés csere ügyében.Félig szétszedte majd rájöttünk,még csak 40000km van a vezérlésben és meg korai a csere.Összerakta,de hogy?Tulhuzta a feszitő csavarját.800km után a vezérlés átugrott!Az auto Ausztriai használatban volt,igy Magyarországon kellett szerelőt keresni mert itt horror a javitás.
Találtunk egy csodás szerelőt.Osztrák rendszám vágjuk meg a kocsi gazdáját.Minden szelep elgörbült(szerinte).Mit tudok csinálni akkor javitassuk meg.Kérés nélkül teljes motorfelujjitást csinált.600000ft hurrá!
Oda van a kupplung-kettőstömegű+kerékcsapágy.Csere szakszervizben!!Nissan ez olcsobb.Ez tuti jó lessz.Kettőstömegűt zsirba tették majd ujságpapirra.Papir ráragadt!Kerékcsapágy csere közben a kormánydölésszög szenzor kaputt.Ők nem tudják javitani nem is az ő hibájuk?!500km hazáig,auto nem húz.Renault szerviz a közelben,kérünk segitséget.Nem tud segiteni,cserébe leégette az öninditót.
Felelősséget persze senki sem vállal.Tovább tréleren.Mitsubishinél előbb önindito majd a hiba keresés(papirdarab a kuplungnál.Főtengely szenzor)
Mostmár minden jó!Irány Olaszország!Rimini autopálya lehajtón megálltunk.Szivocső le AXE spray befuj,autó megy.(Macgyver)Haza felé leállt megint itt már AXE sem segit.Csak a tréler.Egr szelep csere.Most már tényeg minden jó.Irány Horvát tenger.Rijeka előtt elfolyt az összes viz.Eldurrant egy vizcső.Hurrá ujra tréler.Ez most vicc?Többet utazik az autó mint mi.Egy hét hiba nélkül irány Magyarország.Vissza uton egy roppanás.Már nem is hallom meg.Haza értünk.Utolsó 5m recsegés.Toronycsapágy!
Vége!Nem költök már rá.Kereken 1év alatt kb 7-8ezer eurot vitt el.Nagy részben szerelő hibábol!Az ausztriai óradijjak is tehetőssek.70euro/óra.
11000 euroért vettem 5évesen 160000km-el.
2000-ért 11 évesen adtam el egy barátnak 340000km-el.Jó üzlet.Neki!
Nekem csak emlék!
Kellemes?
Hibalista
- Első 5 évben semmi.Majd: - Hátsó lengő karok rozsdásodás,átszakadásig - Kettőstömegű,kerékcspágy.stb... - 99%-ban szerelő hiba
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 160000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 160000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Zafira 1.9cdti | Következő autója? | Colt 1.1 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |