Piroska
Szöveges ítélet
Még 1992ben újonnan rendelték cégautónak egy multi céghez ami akkor jött be. Szépen rendben volt tartva, 200 ezerig szervízkönyv, utánna megkapta a bácsi a nyugdíj mellé az autót és 15 év alatt tett bele még 110ezret. Így került hozzám, előtte 2005ös fábia volt (nem szerettem) és az sokkal rosszabb autó volt.
1992/10 gyártás, 110 lóerő (elég jól megy, én többnek érzem), 4 ajtós.
Az autó új kora óta eszi az olajat (két olajcsere között kb 1-1.5 liter). A belseje szép plüss, nagyon kényelmes, vigyázva votl rá. Az ülések kényelmesek, jó a tartásuk, a bácsi nem volt valami nagy darab, nem ülte szét őket és rendben is tartotta. Nem valami szép kívülről, van rajta jópár harci sérülés (jobb első sárvédő cserélve volt, szarul fényezték, nagyon látszik). Természetesen rozsda is van, de csak a küszöböknél, még nem vészes, de idén javítva lesz és fényezve az egész kocsi (kicsit bosszant mert többe kerül mint a kocsi... habár már átiratni+biztosítás is már többe került mint a kocsi ára :D). A kocsiba van kétállású klíma (lyukas volt, 25 000), négy elektromos ablak, központi zár, fűthető tükrök, ABS, valami menetstabilizáló is habár én még nem vettem észre hogy dolgozna (lehet azért jó?), pár perc alatt bemelegszik és fűt is, stb... Szóval elég jól felszerelt. A fogyasztás kb 8 liter körül alakul, de 90% városban megy. Én azt javaslom, mindenki csak a sima 95ös benzint tankolja bele, kétszer vettem bele jobbat (hátha az első volt rossz), nagyon nem szerette az autó (lefulladt menet közben, nem volt alapjárat stb...), szóval nem éri meg. Gyári acélfelnikkel került hozzám, gyári dísztárcsákkal, de vettem rá 15ös gyári mitsubishi felniket ( 32 000, szállítással1), jól áll neki, semmi feltűnő.
Ami lényeges még, a futómű:
Kiválló futóműve van, nagyon jól tart, kényelmes is LENNE, ha nem lennének ilyenek az útjaink... Amikor megvettem teljesen fel lett újítva a futómű (még előző tulaj), a futómű nagy rész teljesen új volt. Egyszerűen tönkre vágják a magyar utak. Alacsony az autó (nincs ültetve, gyári minden), minden apróságon egyből fel tud ütni. Ezért kapott kényelemre kevesebbet (egyébként kiválló lenne a korához képest).
Előtte 2005ös fábiám volt, ötször annyiért adtam el mint amibe ez a kocsi került. Na az sokkal rosszabb autó volt, sokkal jobban rohadt, nem is fértünk el benne, stb... Ez most maradni fog, szerintem el se adom, úgy sincs ára.
Majd még frissítem, ha lesz valami.
Hibalista
- Görgők és szíjak (45 000 /BOSCH/ ), - Olaj és szűrők (20 000), - Klíma javítás (25 000), - Kilóméter spirál (még nem tudom mennyi, most jön...),
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 320000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Fabia 1.4 (100le) | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.7/10) |