A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Galant (1988-1992)

Galant 1.8 GLSi 

Az ítélet értékelése
2,3(6 db)

Borzadályból autó

Szöveges ítélet

Jáj anyám, kiderült, hogy kicsi a 1982-es, 1.3-mas colt, kellene venni valami nagyobbat, szebbet, erősebbet... Olcsón. De mit?

BMW - korlátozott (és többszörösen hátrányos) anyagi hátterembe pont bele fért
volna 4-5kiló közt valami 18 év körüli 520i 24v (az nagyon bejön) de
mind széthajtott, lestrapált köhögős fos, hatból sokszor nagy négy
hengert hallani/érezni, ez nem adja.

Akkor legyen japán! Mert vagy BMW-t veszek vagy japán autót. Maradjunk a 6 hengeres vonalon, mi a szar az, amit 4 kiló körül meg lehet venni, 6 hengeres és japán? Á,

Mazda Xedos 2.0 V6? szuper! találtam egyet, hát bakker, 3 kilóért akarták rám
sózni, fényezés mint olyan nem volt rajta (pedig 93-mas autóról
beszélünk) eredetileg kék színű volt, és a kipufogójából távozó füst is
pont ebben a színen tündökölt. Storno.

De akkor mit? Nézzünk valami mitsubishi-t, a colt elég jó teljesített, bizonyított szépen, mikor a torka vérzett, akkor is elvitt mindenhova, próba szerencse. Keresgélek-keresgélek megtetszik ez a 91-es galant. Ott áll félretolva a kereskedő udvarán, rá van írva: 229.000 . Na ez már döfi, megnézem. Motortér felnyitva, kerék elől nincs alatta, de olyan szép... mondom a csávónak, ezzel mi van? (minek hirdet, ha nem megy?) azt mondja, egyszer csak megállt benne a vezérműtengely, de holnapra megcsinálja a szerelője. Hát mondom, akkor itt van 40k előleg, holnap megbeszéljük mi legyen.

Másnap vissza. Indítjuk, csörög-csattog, ez vaj/pezsgő metál(?) közti színű gép, de a kipufogója ennek is kék füstöt fúj. Mondom a szakinak, hogy ez szar, meg hengerfejes, meg mittomén, legyen 150 pénz. Azt mondta ok. De itt ez a colt ad-e érte 90-et beszámításképp? Nem, legyen 85. Ok. 65 ezer forintból volt egy hengerfejes, ütött-kopott szakadék fostartályom, ami legalább nagy volt.

Első körben vettem egy hengerfejet 25000-ért, ezt a szervizben fel is rakták 2 hét(!) alatt. Persze hiába mondtam, hogy cseréljenek benne szelepszár szimeringet, azt mondták "á, síkolás nélkül nincs értelme"szóval nem is cserélték ki.. Ugyanúgy füstölt a kocsi. Na akkor bárdi autó, 3 ezer fotint a készlet, haza, csere, már nem füstölt, azóta nincs vele gond.

Egyszer megyek épp melóba, indítom a jószágot, valami nem fasza. Kattog-csörög valami a motortérben, mi a f@szom? Olajnyomás jelző villog... Szétszállt az olajpumpa. Szétszedtem, de se akna, se semmi, kicsi fejsze, nagy fa. Átgurít a szervizbe, egy hét, jó drágán, de megvan.

Leugrottunk Egerbe hosszú-hétvégézni, menet közben megint kigyulladt az a kurv@ olajnyomás-jelző. Japán autóknál, ha nincs olajnyomás az mindig szívást jelent. Gondoltam megnézem az olajszintet, nyitom a motortetőt, a generátorszíj végigb@szta a motorháztetőt és a motorteret olajjal, de honnan jöhet? A rohadt főtengellyel-ellentétesen-és kétszerannyit-forgó-2kg tömegű- balansztengely melletti szimeringből. Na vettem olajat, töltögettem 30 km-enként 3 decit, aztán haza, szervíz, balansz-tengely ki, főtengely ki, köszörülés,főtengely csapágycsere, főtengely be, belensz tengely helyére dugó, kb +0.5 bar olajnyomás, könnyebben pörög, kevesebbet eszik.
100 rongy.

NA EKKOR MONDTAM AZT, HOGY SOHA TÖBBET NEM VISZEM AZ AUTÓT SZERVIZBE.

Azóta apróságok történek, és mindent én csináltam rajta. Kapott 4 új kayaba gátlót, két új lámpát előre, mert kavics-törött volt mindkettő. Kicsit festegettem az alját, új légszűrő, plusz típushiba, hogy a ECU-ban lévő kondenzátorok kifolyása-száradása. Ezeket 25-40 ezer közt lehet megvenni bontottan, de a DSM fórumon Eddie kolléga 10k-ért megcsinálja, és be is teszteli. Ez volt a reklám helye:-) Volt még hőgomba csere, meg új gumi, felnifestés, de ez már csak rizsa. Összességében kb 350.000 plusz költség volt az autón. Viszont most megy mint a golyó, vasalja az utat, nagyon kényelmes, működik rajta a 4 elektromos ablak, a manuális klíma, az összes fény-visszajelző-világító berendezés, elvisz bárhová, és bár városban járok vele sokat, ott is elég neki a 9 liter. Országúton kb 7,5-el elmegy, nagyon szeretem. A csomagtartója akkora, hogy a colt beleférne, a hátsó üléseken is van biztonsági öv, és elől 16 órát is lehet vezetni, anélkül, hogy elfáradnék. Összességében nagyon megérte, ha kezdhetném elölről, megvenném még egyszer. Köszönöm Mitsubishi.


KAMA3






Hibalista

- Hengerfej - +vezérműtengely - +szelepek - +himbák (úgy vettem, hogy sz@r volt az egész) bontottan komplett 25000,- - +munkadíj - +tömítések - +olajcsere - 35000 - Első gátlók \ - összesen 68000, Kayaba! Hála AutoPower 2005 Kft-nek - Hátsó gátlók / - Olajpumpa - cserélve 12000+16000 munkadíj - Balansz-tengely 40000 - Főtengely tám- és nyugvó csapágyak + köszörülés 60000 - Féltengely szimering csere 6500 munkadíjjal - Első lámpák (szintén sz@r volt) 16000 2db - ECU 10000 - -

Ide hordtam szervizbe

Inkább le sem írom, Kistarcsára ne hordjátok a Szabadság út alá az autót...Lassú, drága, és szar, és drága, és lassú. Ja, és drága. Meg szar.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Lovas szervízzel(XVI ker) csináltattam a balansz-tengely kiszerelést, főtengely köszörülést és csapágycserét, korrekt áron faszán megcsináltak mindent, bár az alkatrészbeszerzést kb én intéztem.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1991
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 186000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 38000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 1982 Mitsubishi Colt 1.3 Következő autója? ASX 1.8d
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Galant 1988

További ítéletek (53 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)