A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » 3000gt (1992-1999)

3000gt VR-4 Twinturbo (USA) 

Az ítélet értékelése
4,6(5 db)

Ferrari Made in Japan, The Big Hard

Szöveges ítélet

Az autót a Mitsubishi konszern 1992-2000 ig gyártotta.

Alapvetően azért készült ez a nagytúraautó, hogy a gyár indulhasson a GT500 katágóriában, a túraautóbajnokságon, ennek feltétele hogy min. 1500 darabot el kell adni belőle a rendes halandóknak közúti használatra, így ennek köszönhetően mi is élvezhetjük egy alapvetően versenyautónak készített szupersportautó örömeit.

Japán Hi Tech GranTurismo Szupersportautó, melyet összeségében, a mai napig nem nagyon tudnak felülmúlni a gyártók. Megszállott autómérnökök tervezték, még megszállottabb felhasználók részére.
Ezt a típust senki nem véletlenül vásárolja meg, ez a típus annyi műszaki csemegét sorakoztat fel, aminek felsorolása és részletes ismertetése már önnmagában elég lenne egy gépészmérnök diplomavédéséhez.

Néhány főbb műszaki csemege:
ZF massive sebességváltómű
2db Visco Kupplung (előre és hátra osztja az erőt)
Permanens négykerékhajtás
Aktív négykerékkormányzás
Sebbeségfüggő active aero renszer
Elektronikusan állítható kipuffogórenszer (Tour/Sport)
Elektronikusan állítható futómókeménység (ECS)
Tempomat.TCS,ABS,SRS
El?l nyolc, hátul hatdugattyús intercooleres fékrendszer
1.2 Bar nyomású Dupla intercooleres Twinturbo feltöltőrendszer

Néhány fontosabb kényelmi extra
Digitális auomata klimarendszer színes kijelzővel
Állítható Légpárnás elektromosan mozgatható ülések
Bőrkárpitozás, komoly hifirendszer
És még sokminden más

Az autóm Japánban készült USA piacra.Special edition modell, ami a extra felszereltséget, egyedi bőrbelsőt, és a legnagyobb teljesítményű motort jelenti.
Hibátlan állapotban vettem árverésen külföldön, de már egy éve állt az autó a raktárban. Olaj és, akksicsere után a motor azonnal életre kelt nagy örömömre! Lágy duruzsolása és a kipufogórendszer alapjárati baritonja tudastosította bennem, megérte a sok évi sóvárgás, megszereztem a mindig is áhított autót, a japán GT-k királyát!
Módosítás benne, egy RalliArt vezérlő computer , intercoolernagyobbítás, ami némi teljesítmény állítási lehetőséget ad. A fékpadon mért teljesítmény maximum 390LE, 550Nm.( Állítás nélkül nélkül 326 LE, 498 Nm)

Az autó maximális motorereje gyári RalliArt tuningcsomagokkal 1000LE 1000Nm Tartományig növelhető!! lásd pl: http://www.youtube.com/watch?v=v5WkurWswg8&mode=related&search=

Az autó tecnikája elnyűhetetlen, csak három törvényt kell betartani:

1. Szűrők és Olajcsere 6000 km-ként
2. Motort bemelegíteni kissé induláskor, turbókat visszahűteni nagyobb hajsza után motort nem lehállítani mert megég a turbókban az olaj (a turbók min 300 000 rpm forognak töltéskor!)
3. Szíjakat, platinagyertyákat előírtan cserélni (80 000km)


Minden HardCore Granturismo rajongónak ajánlom ezt a típust, garantáltan sok örömet fog okozni!!

Amire a legjobban ügyelni kell a vásárlásakor:

Ne legyen hangja a főtengelycsapágyaknak! Egy komplett motorgenerál gyári alkatrészekkel min. 1,5 milló forint.

A gépjárm? menetteljesítményei tapasztalataim szerin igen meggy?z?ek. A mért gyorsulása 100 km/h ra 5mp, mért végsebessége 288 km/h. Tudni kell hogy a motor inkább nyomatékra hangolt és mindíg irgalmatlan tartalékokkal rendelkezik. Ha alacsony fordulaton a feltölt? segítségét nem kihasználva autózun úgy is 245 LE-vel gazdálkodunk! Az autó nem fogyaszt sokat!! 12-13 l átlagnál nem értem el vele nagyobbat igaz a városi dugókat messze elkerülöm. Az autót nagytempójú hosszútávú kényelmes utazásokra a legjobb használni. Nem való vele az utcai gumiégetés, (az elektronika nem is teszi lehetővé), jaszkarizás!!

Használtan, a tudásához mérten bagatell áron megvehető méltó utódja nincs se lözel, se távol, külföldö pedig megy fel az ára a szép állapotúaknak, ez még autónak készült!

Kellő alázattal használjuk a járművet, az esetek 85%-ban a gép többet tud a pilótájánál, és a fizika kemény törvényei itt is ugyanúgy érvényesülnek!

Egy boldog tulajdonos.

Hibalista

- Kuplungtárcsa és szerkezet csere 100 000 km (170 000 Ft)
- Fékbetétek és tárcsák (4 db) csere 100 000 km (100 000 Ft)
- Vezérm?szíj, feszít?k, ékszíjak csere 100 000 km ( 110 000 Ft)

Ide hordtam szervizbe

Duna Interservice

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Nippon Auto

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1994
Kényelem (8) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? sc300 Lexus Következő autója? Marad!!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi 3000gt 1992

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)