A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mini » Mini (2001-2006)

Mini Cooper S 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

A szeretők Mozarth-ja

Szöveges ítélet

Mini cooper ez a 2 szó már közel 9 éves koromba belerögzült a retinámba. UGyanis azóta az egyik legnagyobb álmom hogy magaménak tudhassak egy méregzöld MINI-t persze akkor még a kis cukit akartam, de mire összejött a pénz rá addigra az újtípusú sokkal jobb vételnek tünt.
Hogy milyen az autó? Gerincferdüléssel rendelkező tulajainak borzasztó gazdaságos mert amint megvesz az ember egy MINI Cooper S-t azonnal elfeledheti a csontkovácsot, meg a gyógytornát. (köszönöm Demszky úr, látjátok van jó oldala is) A kisebb beavatkozások óta igen jól megy, tehát nem mondom azt hogy sport autó, de megindul minden fokozatban. Jóó tudom ugyan ezt mondják az 1.2-es swiftre is, de lássuk be más kategória. :) Számomra főként városi illetve kisebb országúti kiruccanásokra tökéletesen elég. A fogyasztás? Háát könyörgöm sok de ez számomra élmény autó, az élvezetért meg nem sajnálunk egy kis áldozatot. Vannak szebb napok amikor a nehezebb lábam átveszi az irányítás és olykor olykor 15 liter is lecsúszik a kis mini torkán 100kmerenként. Mondjuk ebbe a kis spékelt elektronika és a kapcsolható lambda szonda is közrejátszik, meg feltételezem, hogy a sport légszűrő, kipufogó rendszer együttes sem húzza vissza a fogyasztást.
Nézzük csak külső belső? Hümm itt ne legyen a tulaj elfogult? Megpróbálom: (áhh úgysem fog menni) Szóval kívülről gyönyörű, aligha gyártottak ennél szebb kisautót. Belülröl aligha gyártottak ennél szebb autó belső, tetszik ahogy megvan a retro vonal meg a modern is benne, ugye repülőgép kapcsolok stb.

Kis negatívat is? A forgalmitól eltérően nem 4 hanem 2 személyes az autó. Ez tény és felesleg olyan jelzőkkel felaggatni, hogy szűk a lábtér, vagy kisnövésüeknek. ÁHh akinek lába van hátra ne üljön, vagy max törökülésbe. A csomagtartó? Na az hol van én még nem találtam meg... De hát ezekről mind tudtam mielött megvettem mégsem tartott vissza, tehát inkább csak tájékoztatom az érdeklődőket mintsem panaszkodok..

Munka idő lejártára való tekintettel, már itt sem vagyok, majd írok :)

2009.02.06
Most kicsit bővebben teintve hogy a szabadidőm, a felvonulási téren elhelyezett homokórával mérhető.

Figyelem! Mérhetetlenül Szubjektív és a nyugalom megzavarására alkalmas sorok következnek. Akit nem érdekel, az Alt-F4 billentyűkombinációval megszakíthatja az olvasást.


Kezdjük belülről:
Kormány, álló helyzetben szép, ha megfogod a bőr borításának elég kellemes a tapintása, talán 13éves koromban megtapasztalt Fruzsina érintése volt hasonló. Menet közben inkább Mari néni a fakanállal. Minden nyomvájut követni akar minden Demszkypattanásnál akkora erő nehezedik a férfiasnak éppen nem nevvezhető 22cmeres állomhatárt elérő bicepszemre, mint hangyára az atombomba. A bajusz kapcsolók azt hiszem a valaha látott autóban látott legviccesebb tárgy. Gyönyörű és olyan vastag, hogy a hátsó ülésről szívlapáttal is kapcsolható. A kormányon elhelyezett gombok: Minden dudálásnál (természetesen kizárólag baleset elkerülésekor használt) Aratha Frenklin próbál visító hangjával figyelmeztetni, ugyanis tuti, hogy az amőbával azonosméretü dudát csak akkor tudom megnyomni amikor már FELtekert ablakkal szidom a kolléga kedves felmenőit. Ellenben a hangerő szabályzót a kormány hátuljában minden kétkezes manővernél sikerül a nyugalom megzavarására alkalmas hangmagaságokba emelnem. A fordulatszámmérő ami a teljes fokusz látásomat kitakarja, teljesen célszerű, ugyanis egy iylen autóba a sebességet maximum a rendőr urak arcszinéről illik leolvasni. A váltó, amár fent említett férfitársaimat megszégyenitő karvastagságommal úgy csusszan sebességbe, mint szűz hölgybe a Kiszel Tündén feledzett férfiasság, de legalább nem leht mellérakni. A Rükverc fokozatba kapcsolás kisértetiesen felidézi azokat a boldog 5-6éves emlékképeimet amikor édes apám karját szkanderozás közben egy komplett ifjusági csapattal próbáltm karoltve lenyomni. Ugyanis egy kézzel komoly kihívást jelent. A kezelőszervek tökéletesen kézre állnak, csak menet közben nem szabad használni mert az ember mindig elragadja a gyermeki éne és minden alkalommal rácsodlákozik, hogy de "cuki" (nem is beszélve a sárga illetve zöld leddel felszerelt ködlámpa gombjait, amire minden alkalommal rácsodálkozok) na mármost ez a röpke elkalandozás tökéletesen elég az új generáció teljes kiírtására egy iskolai zónában. A középen található hatalmas faliórára tekintést követő Szűcs Juditot Botoxal kezelt arcát megszégyenitő meglepődés következik, ugyanis itt található az üzemanyag mennyiség jelző. Amely szinte minden alkalommal az alsó 1negyedben található, tankolás elött és utánn is. Amit tudni illik, nekem széria hibánakkönyvelte el a kedves szakszervizes, de gyanítom, hogy csak nekem van hasonló problémám, ugyanis ha a mutató az alsó 1negyedbe kerül akkor bármelyik pillanatban bekövetkezhet a katarzis az út széllén. Ugyanis néha 50-60kilómétert is meglehet tenni az autóval ebben a skála tartományban olykor a klima felkapcsolása is a motor teljes kiszáradásához vezet. Amolyan időzített bomba.
A menet tulajdonságokat tekintve, azt gondolom a teljesítménye több mint elegendő a hétköznapi használathoz, ami ugyan természetes ám de mégsem teljesen elfogadott, hogy az autó 4000-es fordulat fölött ébred egésszen 6000utánig. Itt nagyon megy. Csak a egyetlen probléma az áttételezésével van a váltónak ugyanis 1es sebességben már túllépi az ember a mindenkor érvényes lakotterületen maximális 50km/h sebességet. Ugyanis az ideális váltás itt 65km/h nál történik de nyugalom 2-esben még csak az autóútra érvényes sebesség határt lehet elérni, de 3. fokozatba való pöccintéssel már sajnos az autópálya felsőhatárát is átlehet lépni. Itt jön a világ leglogikusabb kérdése, akkor minek a lóturónak van még 3 sebesség a kocsiba? Talán a németek önzőmód maguknak a korlátozásoktól néhol mentes autópályájukra tervezték.
Ami számomra abszolute pozitív és teljes mértékben kielégití az amúgy sem elhanyagolható feltünsi viszketegségemet, hogy az autó bemutatását követő 6. évben is gyakorta találkozik a sofőr amolyan "légy a szaros talicska peremén" arckifejezéssel. Ami jólesik, bár néhány biztosítékot kiver a maximum hangerőn visító Botticelli-re (itt nem a Sandor féle névrokonra gondolok aki amximum a freskói törésével képes ilyesfajta hangot kibocsálytani) rácsodálkozó útonállók figyelme. Ugyanis elég mélyreszántóan hat egy arcról 18nál többre nem tippelő sofőr egy "trendi" kisautóban ilyesfajta zene hallatása.

De hogy kivülről, hogyan is néz ki? Az egy következő mise.

Hibalista

- Katalizátor, motorvezérlő elektronika

Ide hordtam szervizbe

Rack BMw. Oda vittem a kocsit megmondtam mi a baja, és megkérdeztem, hogy megtudják e csinálni. A kérdésemre az volt a válasz, hogy mennyek vissza 1 óra múlva. Rendben elmentem a közeli mkdönciben próbáltam az elveimet felrugni egy órán keresztül, majd visszacammogtam, kérdeztem, hogy na hogy áll, erre az jött, hogy 10 perc és megvannak. Gondoltam szuper akkor még egy gyors cigit elszívhatok, na mármost ebből 19 szál cigaretta lett és már seismométerrel mérhető vérnyomás. Ugyanis még 3 órán keresztül harcoltak vele majd kijön az kedves úr és azt mondja,(amit én 4 órával azelött) Mondom oké így hoztam ide, de megtudják csinálni? Erre jöt a frappáns válasz, ha a motorvezérlő elektronika hibás akkor igen kellene egyet rendelni (350ezer szemmelátható magyar forint) akkor berakják kiderül! Mondom és ha nem? -Szimpatikus szervizes kolléga.- Akkor melléfogtunk.
TEhát innen elhoztam persze 40-ezer forintot kifizettem arra a 4 órára.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Walis, Itt korrektek voltak, 10 percre elvitték a kocsit kijöttek, majd megmondta a srác, hogy tippei vannak, hogy mi a baja, de nem akar a pénztárcámon hazárdírozni, tehát javasolta vigyem valami magánemberhez!

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 42000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Land Cruiser Következő autója? Cadillac SRX-ha addig nem szünik meg, vagy egy a6 avant, persze a Mini mellé.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mini Mini 2001 (2003 - 2006)

További ítéletek (26 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)