A lehetetlent is végrehajtó rabszolga!
Szöveges ítélet
Mikor az autó hozzám került akkor hihetetlenül ment!Gyári adatokat meghazudtolva 160 at tartósan de 145 1 tonnával terhelten is lazán tartotta!Milliószor túl volt terhelve még a duplájára is és csak akkor lehetett némi kis gondolkozási időt észrevenni a motornál és egy kis fékhatás csökkenést de hűen keményfiu módjára hajtotta végre a feladatokat!Föld úton,hegyeken,szőlőbe milliószor kapott!Mint ha elpusztíthatatlan lett volna!Az aútóval versenyző módjára volt bánva,szinte nem is emlékszek ojanra,hogy ne padló gázzal mentem volna vele és ne satu fékkel áltam volna meg!Iszonyúan bírta a kiképzést de a szervízbe szegény autót meg utáltatták velem!Méregdrága szervíz díjak és kétszer nullázták le az aútómat,hogy egy hétig illetve egy hónapig kellett szar csereaútóval járnom!Kicsit fapados volt és klíma is hiányzott!Lassan nagyobb munkákat is kellett volna végezni rajta és így 200 ezer kilométer fölött inkább megváltam tőle!Ha egy klíma és az a rohadt szervíz kicsit rugalmasabb,hozzáértöbbés nem utolsó sorban olcsóbb akkor talán a mai napig megvan hű társamként az autó!
Hibalista
- turbó vezérlö szelep,zár,jobb elsö szilent és jobb elsö gumiharang,féktárcsa pofa cserék
Ide hordtam szervizbe
nyiregyháza szörnyü
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
miskolc:barmok!
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 1200 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 200000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | ducato | Következő autója? | mercedes vitó,volswagen transporter |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |