A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » V (1996-2004)

V VITO 112CDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A fehér, szép, rakás sz*r

Szöveges ítélet

Az autót újonnan, nyáron vettem, raktam bele +3 ülést középre, teljes belső kárpitozást - mivel gyárilag elöl van jó szar műanyag borítás az ajtón, plafonra végig kértem burkolatot, mert ugye az is megáll a vezető ülés végénél, és az egész hátában semmilyen bélés nincs... aha, 8 milláért. Mert ugye annyiba került a full extra felszereltség miatt. Szal az egészet bekárpitoztattam, hangszigetelés, ajtó flokkolás, ablak sötétítés középtől hátra körben. Az autó fehér volt, így nagyon pofás volt. Szerettem először, csak amikor 3 hónapos korában behalt az egész injector, picit meglepődtem. És ilyenkor az ember azt hiszi, hogy ő a hölye, hogy erre nem lehet magyarázat, miért. Gariban megcsinálták, egyébként a számlán 600e volt.
A szomszédaim is tudták, hogy az én autóm, mert éjszakánként ősztől tavaszig, amikor a hőmérséklet leesett 5-6 fok köré, akkor úgy 3 óránként hirtelen kinyílt, majd bezáródott a kocsi. Persze a riasztó üvöltött, mert áramesés, villany felgyújtódik... Ezzel kb 4x voltam szervízben, ahol mindíg ráfogták valamire... Hogy a kárpitosok elszúrtak valamit, meg koszos az érzékelő, meg biztos egy macska volt a kocsin, és attól.
Első tavasz végén észrevettem egy rozsdapöttyöt a hátsó ajtón. Nem akartam, hogy rohadjon tovább (autó ugye nem volt még egy éves), elvittem a szalonba, hogy ugyanmá, mi a szar az ott. Le kellett fényképezniük, kiküldeni a Mercihez, hogy megcsinálhatják-e gariban. Nem is gondoltam volna, hogy ilyen hamar elfelejtették a 12 éves garanciát a karosszériára... Ilyenkor 1 hétig várta a választ a kocsi, majd kifizettettek velem 25eFt-ot, mert kőfelverődést állapítottak meg kint, úgyhogy ez van. Emberek... De rohadt gyorsan tolathattam...
Bevittem kötelező szervízre a kocsit, picit korábban 2000km-rel, mert mentem egy európai körútra. Átnézték, olajcsere, számítógép, szűrők, gyertyák... 80e-t fizettem.
Majd reggel kiértem ausztriába, amikor az autó nem akart tovább pörögni, mint 3000rpm. Wienner-neudorf, merciszervíz, vasárnap reggel. Ott felemelték, majd kivettek belőle egy pici alkatrészt, ami a turbó nyomását szabályozza. És ez ugye bedöglött, letiltott az elektronikában sok mindent. De ezt onnan tudta meg a kinti szerelő srác, hogy rádugta a számítógépre a kocsit (mint a Hunyadi J. úton), és ámúltam egyet, amikor a számítógép rengeteg "falsch" üzenetet írt ki... Érdekes, ezt itthon nem vették észre? Srác megcsinált mindent, belekerült 3 órájába. És csak alá kellett írjam, mert garanciális a kocsi. Ja, és itt még nem volt 1,5 éves.
Elindúltunk, autó jól húzott. Párizsban feltörték, mire telefonos segítséget kértem a Mercedes Assistance-tól, akik mondták, hogy Párizs, utca, házszám. De küldik a szervízautót. Ja, február eleje volt. És ismét vasárnap, csak egy hét eltelt. A szervízautó nem jött, mert állítólag sok munkája volt (és ugye francia országban egy magyar hülye az csak egy idegen hülye, majd megoldja, idejön). Csak én hívogattam az Assistance-os kollégát, mert magától nem hívott, hiába ígérte. Este 7-kor derítette ki, hogy az nem Párizs, hanem Paris sud, ami olyan, hogy 30km délre. De én 12-től az utcákat róttam, és mindenkitől a Merci szervízt kerestem.
Na mindegy, este 10-kor indulhattam Hollandiába. 1-kor ott voltam, ahova mentem.
Garancia lejárta elött mindent kicseréltettem a kocsin, amit lehetett, és a szerelő javasolta -persze gariban, nem kevés jattal. Ja, az síma ügy, hogy szervizenként 20e ment a szerelőnek, hogy nehogy kivegyen valami működőt a kocsiból. Mert ugye ez szokás. És akkor azt ő eladja jó pénzért, hogy a vevő is jól járjon. Én meg vihetem vissza a kocsit, mert épp az elromlik.
Szal a garancia lejárt, rá két hétre elszállt az olajhűtőm.
Megkérdeztem a műhelyvezetőt, hogy ugyammá, kettő hete nem látták, hogy csöpög az olaj belőle? Mit képzelek én, meg ismerem-e a naptárat? Mert bepróbálkoztam a garanciális igényemmel.
Rá fél évre leállítottam a ház elött este, reggel nem indúlt. Trailer, Hunyadi, csak 3db porlasztóm ment tönkre. Ezt állították. Én meg ugye a hülye vagyok, aki beveszi, hogy egyszerre 3db megy tönkre. Aha, persze.
A szervízből adtam el, ki nem hoztam.

Hibalista

- injector, olajhűtő, állófűtés, porlasztók, hátsó zár, vákuum szelep, rozsdásodás

Ide hordtam szervizbe

MB Auto Magyarország, Hunyadi

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 115000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Freelander Következő autója? Chrysler
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz V 1996

További ítéletek (58 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)