108 cdi A hulladékcsillag!(ipari hulladék)
Szöveges ítélet
Előre tisztázom nem vagyok Merci ellenes!De ezt a tipust nem tudom elképzelni mien minőségi norma alapján gyártották le!Amikor én vettem nem nagyon volt más német használt teher ennyi bagóért.(7kiló).Nem sok műszakival ,jó Magyar szokás szerint visszatekert órával.Kb. 4-5száz ezer volt benne,de az órába 170ezer:)Amúgy nagyon egyben látszott az autó.8-10 darabot is megnéztem előtte 1milla határig,hátha azért találok valami frankót,de ez volt a leginkább nem 100db-ból összerakott.
Hazahoztuk.Rohadtul örültem neki (nem sokáig!).Rettentő kényelmes a kategóriában,tetszett a váltója,nyomaték is van alul.Kipörgésgátló nem működött,megjavitattam.(féklámpa kapcsoló tönkrement.Ez típushiba.)Nem píz 4-5ezer ft. ez az alkatrész.Nem nagyon volt kézifék sem,mivel nem nagyon cserélték ki az előző tulajok a féktárcsadobot vagy mi a szar van ezeken.Na ez már 30ba fájt.Nem baj most tökéletes!(gondoltam)1 hét és égve maradozott minden indítás után az izzítás visszajelző.Na akkor 4 izzító.Ok.Most a tuti!Kb 15-20ezret el is ment igy.Közbe azért már mutogatta a foga fehérjét:az ügyes kis mérnökök a daimler chrysler-nél úgy tervezték meg a kormányoszlop csuklóját hogy semmi nem védi az időjárástól.Na ez szépen berozsdásodott,eleinte csak késsé meg-meg akadt aztán picit roppanva elfordult mígnem...:ekkor majdnem beszartam!Megyek az autópályán a megengedettel,gondoltam áttérek a hazafelé vezető pályaszakaszra.Enyhén jobbra húztam,elindul majd megakad.:(Na mondom középen van a szalagkorlát,azt nem kéne eltrafálni.Se jobbra se balra.Utolsó előtti pillanatban hatalmas reccsenés(erős jobbra tekerést követően)és úgy nagyon megkönnyebbült.Persze csak visszaállt normál helyzetbe a csukló,de úgy éreztem most eltört.Senkinek nem kivánom azt a pillanatot.Az alkatrész elrozsdásodása is típushiba:(.Na akkor úgy 20 ezret mentem már el vele mikor (még jó hogy nem előzés közbe) előzetes bejelentés nélkül egyszerűen leállt.ECU!Na ez már 150ezer forintos baki volt.Na mondom örök életű lessz most.Minden kis típushiba kiküszöbölve!:)Közbe kiderült hogy vezérlő kábelt kéne cserélni mert attól is zárlatos lehetett.Ki van töredezve.70 ezer lenne.:/Mondom a szerelőnek:most hozzon egy kis pénzt ez a HASZONgépjármű és olajcserekor megrendeljük.Gondoltam akkor már tényleg nem jöhet más.(tévedtem!)Olajcsere előtt 4ezer km-el megtörtént a következő típushiba :)))Hengerfejes lett!Na fasza!Csucsok beragadtak.Szelepdeknit össze kéne törni(meg a 4 porlasztót:).)Akkor talán lejön a hengerfej.Ez úgy 3százezer lenne. Ezt már nem!!!
Na ez a tényleges Ipari Hulladék.
Nem ajánlom senkinek,főleg használtat nem!Meg semiet sem.Ennyi betegsége egy afrikai immunhiányos éccel fertőzőtt kolerásnak sincs akit megcsípett a cecelégy!32ezer km alatt ennyi.Sok sikert a vásárláshoz.
Ja mellé ne állj egy ugyanilyennel.Nekem is azután sújosbodtak a problémák miután egy másik ilyet hazahúztam mert az is feladta.Lehet fertőző???
Hibalista
- ecu,kézifék,izzítók,hengerfej,vezérlőkábel,stb...
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 168000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 32000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | inca | Következő autója? | ? |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.9/10) |