Erős,biztonságos érzés
Szöveges ítélet
Rossz:
Az aut. váltó 7 fokozatú, de jobban rángat, mint az x3-as-é.
A világítás , index, ablakmosó,tempomatok, stb., stb. mind egy helyen vannak, úgy-hogy valamit mindig mellékapcsolok.
A gépkönyv az analfabétáktól, az egyetemi tanárokig mindenkihez egy nyelven szól, ami persze nem megy.
A bőrülésről itt-ott lespóroltak tenyérnyi darabokat, ott gyöngyvászon van.
Pakolni sehová sem lehet, a párom Micrájában 3x annyi hely van.
A bizt. öv állandóan nyavalyog, hogy dugjam meg, nem hagyja abba.
A csomagtér ajtó nem jelez, hogy menetben nyitva van, így fennakadt a garázsban. A Trabantnál, azt hiszem már volt visszajelző!
Az ajtóban levő tárolóba nem lehet benyúlni, csak nyitott ajtónál, vagy törött alkarral.(Olyan szögben lehet csak belenyúlni)
Jó: kitalálja rejtett gondolataimat is ( néha téved)
Szuper az oldalreflektor. Kanyarodáskor nagyon hasznos volt, többször.
A játékszerek tökéletesek: navi, csomagtér ajtó, tükör, telefon, videjó stb.
A tolatókamera szuper,a parkolássegítő viszont rémes, mert fél méteren belül már sivít, tehát szűk helyen nem ér semmit, bő helyen meg nem kell.
Nagyon csendes. A volt x3-as nál mindig azt hittem hogy egy Kamaz üldöz.
A nagyon gyors,jól gyorsul, erős, a négykerék, majdnem egy Subaru
A nyomaték terepre éppen csak, de ez nem földmunkagép.
Hibalista
- Eddig még semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | x3 | Következő autója? | xxx |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |