Kalandewagen!
Szöveges ítélet
26 éves. minden nap vele ajándék.
nagyon markáns. első igazi terepjáróm. sokat vagyok aszfalton kívűl és sajnos szeretem nyúzni a kocsikat terepen kiréndulva. (124-es mercik, subaru svx, subaru xt turbo, ignis 4x4 mind megjárták szegények....), ez a G-ép pedig akkor érzi jól maát, ha lemehet az útról. rohadt hangos (részben a kardán lehet). szépen ki van lakatolva, nuku rozsda. könnyű takarítani, mivel minden nap kutyák autóznak velem a beltérben ugrálnak, ez nem mindegy! defender-niva beltér, NAGYON szeretem. nem is kelle nekem szgk, rájöttem. Gép-szaga van. talán évekig csak városban járhatott, mert alig tudtam 100 fölé küldeni, de ma már megy 110-et is simán. mapról nara gyorsabb. de tényleg. csapágycsere után megcélozzuk a gyári 127-et. első hosszú vidéki túra (300km): fogyi 9,5 liter (országúti 80-90kmh, meg falu, meg könnyű terep). városban, budai hegyek, város körül: 10,5-öt kér. sehr korrekt. gyönyörű az 5 henger ősi kelepelése. nagyon kényelmes, eléférek (181cm, 85kg) és remekül lehet az ablakon kikönyökölni. 3 ajtós, nem kicsi, de a hosszút kellett volna...az még jobb lenne.
minden porcikáján látszik, hogy hoooszúúú időre rakták össze. nem vagyok egy technokrata, de aki igen, az mind révületbe esik a G-ép láttán. jobban imádják, mint én. egy off-roados benzinkutas kolléga 20 percig áradozott róla... hasznosat is mondott.
nagyon, nagyon, NAGYON hangos vezetni városon kívűl. ajándék füldugót kaptam (aktív sportmotoros) öcsémtől, így már tiszta Lexus, néma csend, éppen csak elalszom benne menet közben, a mindenemet jólesően átjáró vibrálástól...(ez a S-ben lévő masszázsülés korábbi változata lehet)
szerintem városban igenis jó kocsi. jól kilátni, jól észlelik, normális fogyi, kényelmes dugóban állni vele (keine aircondi, natürlich), jól kilátni belőle, parkolni már kb tudok, ha mégsem sikerül, nem nekem fáj. fürgén-félve előznek be a swiftes fiúkák. senki sem kér a zártszelvény-szerű lökikből. a kíváncsibb szimpatizánsok pedig előzékenyek. a "gyűrődési zóna" itt a másik autót jelenti, vagy az oszlopot, egyéb műtárgyat. ez sajátos, mámorító, felelőtlen érzés. és jól esik.
az ember megnyugszik benne, önmagára lel. udvarias, magabiztos stílust kap a kocsitól. a két tonnától.
HÁÁT, a csajok neeem nagyon észlelik, csak a nagyon off-roados, kőkemény nyuszik. azok annál inkább. vagy csak direkt nem néznek oda, és a mellettem álló nyálas kabrióst sasolják látszólag?...nem is értem...node az úfelújításokon dolgozó melósok, ők tudják, mi a macsó, mi a keményvonalas. ők észreveszik. ez is valami. nem is csajozni vettem.
Hibalista
- kormánymű csere (86-osra), csapágyak, fékbetét, olajcsere :) , kardánkeresztek (párezer ft felújít), indítómotor (a kis dög, 42,000 ft újonnan), elektromos ablak (ment vissza a tekerős), még egypár ez-az...
-
-
-
Ide hordtam szervizbe
szokolay lászló merci szerelő 3.autója volt, korrekten karbantartva, de nem használta napi 100km-t, mint most jómagam...
aztán meg egy haverom állt neki, ő még alaposabb és olcsóbb.
pedig pajeroja van.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1981 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 600000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | ignis 4x4 | Következő autója? | kitudhassa |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |