A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » G (1979)

G 270cdi 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

A hintó

Szöveges ítélet

A legjobb autóm idáig és gyanítom valaha!!!
Abszolút konzervatív forma, teljesen modern technikával.
Nem egyszerű darab, mert alig találtam meg az akkumulátort, de még egy kiégett első izzócsere is komoly szerelési képességet igényel.
Az autó lényege gyakorlatilag: az érzés!
Amit pedig nyújt, az a biztonság. Bárhova, bármikor, bármin át.
Volt korábban egy FJ40-es Toyotám, amivel terepezni jártam. Kipróbáltam a G-t ugyanott és maximálisan meg voltam elégedve! Majd negyedorával később egy autópályán 160-nal tűztem vele. (Amit a Toyotával nem lehetett!)
A G-ép komoly, nehéz, erőt sugárzóan kedves.
Már az ajtó nyitás, illetve becsukása sem mindennapi. Hogy rendesen bezáródjék, szó szerint jól be kell b...ni.!

Terepre elég lenne a soros 5 hengeres, kisebb dízel, a kevéske (2700)köbcentijével, ami azért oda kellőképpen nyomatékos. Viszont az aszfalon alulmotorizáltnak hat, 110 fölött egyre inkább fogy el, lendületből kell biztonságosan előzni. (Ez az egyetlen kifogásolni való és ezért lesz optimális választás 2006 őszétől a V6-os 320cdi.)

Nagyon kiforrott, beérett megoldások, iszonyat brutál katonai alvázzal, kerékfelfüggesztéssel és rugókkal.
Az ülései fotelek, a csomagtere hatalmas, a merőleges ablakoknak köszönhetően pedig kevésbé melegszik fel a nyáron.

A legjobban mégis azért szeretem mert nem egy feltünő darab. Sőt! Magyarországon egy sokmilliós "terepjáró" megvásárlásával tagjává válunk egy a rétegnek, ahova egyébként nem okvetlen kívánunk tartozni. A G-vel viszont, amikor megjelenünk, gyakran talán még sajnálnak is...

Hibalista

- Lévén még garanciális, a szokásos kötelező szervizek alatt nem tudtak még semmivel kiborítani.:)

Ide hordtam szervizbe

Székesfehérvár, illeteve Bp. Kárpát utca.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? 320 4matic Következő autója? CLS?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz G 1979 (2004)

További ítéletek (11 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)