Tekert órás taxi 450 ezerrel! JÖHET?
Szöveges ítélet
Az autóval nagyon átvertek: 231 ezer helyett 450 ezer km volt benne és taxi volt. Ezeket az apró részletek valahogy elfelejtették megemlíteni a kereskedésben. Szerintem szándékosan vitték olyan városba eladni, ahol nincs MB képviselet, és emiatt nem lehetett rendesen bevizsgáltatni.
Szépen "megcsinálták": a fekete taxi belsőt vaj bőrre cserélték, új váltó szoknya, kormány bőr, összes, szőnyeg és kárpit, ablakemelő, rádió kapcsolók stb. Mindenütt csak minimális használati nyomok voltak! 8 évig C Mercim volt, óra szerint 300 e km-el adtam el és tudtam, hogy kb mi hogy kopik. (szőnyeg, kapcsolók kárpitok, küszöbök, csomagtartó kárpit és küszöb stb.) Mégis benéztem.
A megbízhatóságra jó pontot adtam, mert ismerem a típust és tudom hogy milyen, még ha az enyém egy vállalhatatlan is példány volt.
Ha veszel egy leinformálható darabot, imádni fogod, életed legjobb autója lesz! Csak hivatalos MB szervizben átnézett autót szabad megvenni! Az átvizsgálás még a Kárpát utcában is 35 ezerből megvan. Ha csak egy hibát is megállapítanak, már behozta az árát! A computer mindent eltárol, még azt is tudni fogod, ha pl a tükörfűtés szakadt, vagy a csomagtartó világítás kiégett!
Az óratekerés is tutira kiderül! Ezt tudtommal csak a BMW tudja a Mercin kívül!
Nem biztos, hogy megmondható a pontos futásteljesítmény, de a buherálás kitörölhetetlen hibákat eredményez.
Ezt a véleményt azért írtam, hogy másnak is tanulságos legyen: ha bármiért nem tudod hivatalos MB szervizben átnézetni, NE VEDD MEG!
Egyébként jó volt vele menni: 5 sebességes automatával tűrhetően ment, és 6,5 - 7 körül fogyasztott, annak ellenére, hogy a termosztát nem volt jó. (Üzemi hőmérséklet alatt több üzemanyagot adagol a motorvezérlés.)
Az utastér tágas, de nem extra nagy. A kombi csomagtartója hatalmas.
Az ülések kényelemesek.
A kombiban hátul légrugók vannak. Ezek darabja újan 70 ezer, egy bontott kompresszor 50 ezer hozzá. Érdemes a rugózást külön is átnézetni!
A legszebb, hogy ezt a véres nyakú példányt sem tudtam gyűlölni. Az első futóművében 4 gömbfej lógott, nem is kicsit, és több szilent is rossz volt. Ennek ellenére szépen ment az úton, és nem nagyon zörgött, csak nagyobb kátyúkban volt egy kis hangja.
És hogy miért tudtam mindezt ilyen könnyed hangnemben megírni? Mert az ügyvédem erélyes fellépésének hála a kereskedés az autót azonnal visszavásárolta.
A következő autót megnézetem rendesen :-)
Hibalista
- 10 oldalas hibalistát nyomtattak róla a szakszervizben. Mindene rossz volt, hála a buherálásnak. Maga a típus ennek ellenére nagyon jó és megbízható.
Ide hordtam szervizbe
MBM Autó Miskolc. Korrekt állapotfelmérést csináltak, kedvesek, segítőkészek voltak.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 450000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | C200 CDI kombi | Következő autója? | E vagy C vagy CLK |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
