A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » E (2002-2006)

E E270 Cdi Avantgarde 

Az ítélet értékelése
3,6(10 db)

Winkler is megmondta!

Szöveges ítélet

Amikor autót kerestem, valami olyat szerettem volna 3 millió forintból, ami egyszerre elegáns és tekintélyt parancsoló. Az első kritériumnak maximálisan megfelelt az autó, a másodiknak túlságosan is. Már amikor megláttam a sok leharcolt sz@r után, már eldöntöttem, hogy megveszem. Fele ennyiért is lehetett akkor ilyet venni, de ez megérte a pénzét. Nagyon gondos gazdája volt, a xenon izzókon kívül mindenből a gyári alkatrészeket vette bele. Gyári új turbó, új porlasztók, stb. Ezek a viszonylag ritka, 18-as gyári AMG kerekek és a sötétítés annyira jól állnak neki, hogy mindig visszanéztem a bejárati ajtónkból egy utolsó pillantást még vetni rá. Bár régi autónak számít, mégsem tudja senki belőni az árát, akinek nincs ilyen, vagy nincs az ismerősi körében. 8 millió forintos találgatások is voltak a vételárat illetően. Nem tudják ki ül benne, ezért nem nagyon mernek dudálni. Egy-két Suzukis, elszánt feminista nőn kívül nem dudált rám senki, ha a megállni tilosban úgy álltam meg, hogy nem tudott kényelmesen kikerülni, akkor sem. Egyszóval az autót nem csak vezetni, birtokolni is igazán nagy élmény. A fenntartása már más kérdés. Nehéz eladni, mert nagyon réteg autó. A kiváló műszaki és esztétikai állapota ellenére is kb fél évig hirdettem és ezalatt nem sok telefonos zaklató volt, a kevés próbálkozó pedig 5-6000 köbcentis 7-es BMW-t, vagy 500.000 km-es Passatot, meg még egy másik autót együtt ajánlott érte. Nem őrültem meg. Nem megszabadulni akartam az autótól, hanem eladni. Ritka a jó állapotú, drágák az alkatrészek. Egy főtengely ékszíjtárcsa 220.000 forint, egy ajtózár 50.000, a gyári új turbó 400.000, a porlasztóknak darabja 150.000. Egyszóval a fenntartása meglehetősen drága, de ezért cserébe mindent megad, amire az ember út közben és azon kívül vágyhat. Az ember jót röhög magában a gyanakvó pillantások láttán és a vajon miből kérdéseken, de még azt is humorral kezeltem, amikor egy elhagyatott parkolóban megállva, két lány sikítva futott el. Egyszer, s mindenkorra szeretném leszögezni és mindenkivel megértetni: AZOK A BŰNÖZŐK, AKIKTŐL FÉLNI KELL, NEM KERESIK A FELTŰNÉST!! Ők Passatot, Opel Vectrát és más olyan autókat vesznek, amivel el tudnak vegyülni egy nagyváros autóparkjában. Ennek ellenére sokan néztek stricinek, vagy más kis stílű bűnözőnek. Nem vagyok az.
Édesapámnak egy faceliftes E220 Cdi van és be kell valljam, ennek az ülései sokkal kényelmesebbek a faceliftes üléseknél. Itt még bőr volt a bőr, ott már műbőr és bizony kevés kilométer után is reped. Valahogy csendesebbnek is érzem, pedig a 2,2-es dízel motor igazán halk. Az autóm új gazdája megjegyezte, hogy a Nyíregyházán megtekintett sok ilyen autóhoz képest ez csendesen jár. A 3,0 Tdi Auditól pedig jobban húzott annak ellenére, hogy csak 2,7-es a motor és lóerőben is kevesebb. Más kérdés, hogy az Audi torka már rendesen véres lehetett. Egyedül a váltójával nem voltam kibékülve, a BMW-m váltója sokkal okosabb volt, mint ez. Nem volt baja, mert édesapám autójában is ugyanúgy működött a váltó és az sem volt elhanyagolva. Ettől eltekintve ár-érték arányban nagyon sokat ad az autó. Volt már szerencsém sok Mercedesben ülni, sőt, nem csak Mercedesekben. Az S osztály sokkal több pénzért nem tud sokkal többet, még presztízsben sem. Egyedül a helykínálatban jobb egy klasszissal, de ebben is tisztességes. Ha nem sajnálod az autód fenntartására a pénzt, viszont nincs egyben 10 milliód egy újra, akkor ne vegyél fel hitelt, inkább vegyél ilyet! A gyári fejegység ki lett cserélve egy Pionerra, ami multimédiás, iPhone csatalkozós és gyönyörűen beállítható a hangzás. Csak a fejegység lett kicserélve, a hangszórók nem és plusz hangszórók sem lettek beszerelve. Úgy szól, mint egy 2010-es S-osztály Harman/Kardon hifije. A légkondi 2 perc alatt télen-nyáron a kívánt hőfokra állítja a levegő hőmérsékletét. a 18-as kerekekkel a futóműve kicsit kemény volt, kényelem szempontjából nem ártott volna, ha légrugósat veszek, de a fenntartási költségek miatt ezt eleve elvetettem, így maradt ez. Összességében csodás, korát meghazudtoló autó. Winkler is megmondta: E, mint ezt kell megvenni.

Hibalista

- főtengely ékszíjtárcsa (220.000 HUF)
- xenon trafó (35.000 HUF)
- xenon előkapcsoló (68.000 HUF)
- jobb első ajtó zár (50.000 HUF)

Ide hordtam szervizbe

Nagy Zoltán Hajdúböszörmény, Szénássy utca

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2003
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 243000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 530d (e39) individual Touring (automata) Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz E 2002 (2005 - 2006)

További ítéletek (64 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)