Egyszer fent-egyszer lent...
Szöveges ítélet
Szívással és keserű szájízzel kezdődött de hepiend lett a vége! Nem "E"-t akartam hanem az első szériás bálnák valamelyikét.Sikerült is egy jónak látszót vennem ,de mire hazaértem vele addigra a Ewing-ok minden motorolaját bele kellett öntenem csak hogy hazaérjek vele.Rövid anyázás telefonon köztem és a féreg kereskedő közt,aztán 180minusszal visszaadtam neki. Biztos sokan azt gondolják hogy nagy marha vagyok,de egyszerűen képtelen voltam egy luxuskocsit kendácsolással kezdeni,ráadásul több helyen is megnézettem és 400-600ezreket beszéltek anyag+felújításra. . . ezt az én "labilis" idegzetem nem bírta volna.A vajúdásmentes dolgokat szeretem,persze tudom hogy használt autónál ez nagy lutri...hát nem is volt vele szerencsém, ...ssza meg.Rengeteget olvastam (többek közt itt is)róla, ismerősömét többször megnéztem,ismertem az achilles sarkait az S-nek,és még is így bedőltem...majd fel robbantam az idegességtől! De hát a tanulópénz... Újra keresgélni kezdtem,de csak még ettől is szarabbakat láttam.Tényleg siralmas a hazai választék ,mindenkinek ajánlom nagyon nézze meg mit vesz!1.5 év(!!!) keresgélés,és az ország széltében-hosszában(ez nem vicc) való bejárása után le is tettem róla. borzasztó mennyiségű pénzt költöttem pályamatricákra meg benzinre, utazásra...stb. A neten mindig úgy volt beállítva a kereső hogy bálnákat dobjon ki de mindig szemeztem az "E" osztállyal W124-gyel,meg a W126-tal is. Véletlen megláttam ezt az E200-at (tőlem kb50km-re) és többszöri nézegetés,meg szerviz általi átvizsgálás után,engedve részben az igényeimből megvettem! Igaz nem hathengeres (pedig perverz módon gerjedek a sorhatos hangjára),igaz csak kétezres nem 3.2es,de az automatából nem engedtem.Kompromisszumokat néha muszáj kötni Mocskos kényelmes,nagyon gyárias,patika kopásmetnes belső,füst és olajcseppmentes 136lovas motor,rozsdamentes karoszériával, szép fénnyel! -Mmmmm ez az!!!! Ez kell apucinak! Két és fél éve használom minden komolyabb gond nélkül,igaz csak második autóként,kevés szabadidővel,inkább csak jó időben!A 136 ló nem egy nagy ménes az autó súlyához viszonyítva,de nekem 120-140es tempó bőven elég,és itt még messze nincs vége! Na jó egyszer kíváncsiságból leforgattam 210ig de ez már nem neki való....meg nekem sem!Viszont a kis motor előnye hogy szerintem tök jól fogyaszt.:Város 10.11,úton 8 pályán 120as nyugis tempónál mértem már 6.7-et is,bár mivel hobbiautó így sok jelentősége nincs is tulajdonképpen,inkább csak kíváncsiságból méregettem. Úgy váltogat az automata hogy észre sem venni,mikor végigvonulok vele mindenki megbámulja.Nem volt kritérium hogy legyen rajt fólia,de már rajt volt(első ablakokon is),én meg nem vettem le.Már a rendőrök sem buziskodnak nagyon miatta.És hogy miért nézik meg annyira? Mert mindig makulátlan tiszta a kocsi, gondozott(gyári 15"alu)kerekeken szép feketék a gumik,kipufogó gyári,semmi ordítás meg öblögető hangorkán....semmi hivalkodás,csak arisztokratikus vonulás. Mondjuk meglátásom szerint jó gazdája volt az elődöm is,pedig kereskedőtől vettem(3évig használta. Első ránézésre 15évet simán kiosztottam volna neki kérdés nélkül,de aztán szervizes átnézetés után még is meggyőzött.236000ig vezetett szervízkönyves. Tulajdonképpen a Merci fanság a W126-tal kezdődött és még nem is tettem le róla hogy egyszer engedek az "elkurvulásomnak",csak ezt képtelen lennék eladni annyira kiváló,és szinte unalomig gondmentes hogy az már-már hihetetlen. Remélem még nagyon sokáig így is marad(kopp-kopp) Meg az igazság az hogy piszokul megszerettem a gülüszemüt. Tudom hogy gyárilag szar a kocsi korrózióvédelme,de mivel egy kivételesen jó állapotút sikerült megcsípni ezért csak arra kell odafigyelni hogy időnként megkapja a maga alváz és üregvédelmét,és nem lesz gond. Azóta már van egy sprinter is a tulajdonomban mert a meló is megkövetelte hogy ne szarral járjak, és bizton mondhatom hogy én letettem a voksot a csillag mellett.(amikor azt vettem akkor viszont én szopattam meg a kereskedőt. He-he-he!egy kis eégtétel!)Persze mindenből ki lehet fogni hulladékot,itt van épp a saját esetem,de ez nem a márka hibája,hanem a legnagyobb ellenségéé-vagyis az igénytelen gazdájáé. De hát nem vagyunk egyformák, ki így ki úgy bánik a holmijával.Én is felújítottam már pár kocsimat,de ma már jobb szeretem messziről nézni ahogy más csinálja,én inkább adok többet egy jó gépért mint hogy szopórollerre üljek de még így sincs garancia semmire.
Hibalista
- Két első kicsi stabilizátor rúd,üzemanyagtömlő bilincs csere,néhány izzó
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 274000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Valamilyen csillagos!!! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.3/10) |