A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » Clk (2002-2009)

Clk CLK 270 CDI 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Az érem két oldala!!!

Szöveges ítélet

Lassan 1,5 éve vettem egy CLK 270 CDI-t. Nagyon sok autót megnéztem beleültem körbejártam stb., de ez volt az első amiből nem akartam kiszállni. Elolvastam a teszteket stb. és csak elvétve volt egy-egy elégedetlen tulaj, így egyre biztosabb volt, hogy nekem ilyen autóm lesz. Sikerült is találni egy olaszból bohozott példányt, ami eléggé zavart, de az ár és az állapot messze jobbnak tűnt, mint az összes többi piacon levő darabé. Az autót egy F Astra után vettem. Igazából a két autóban talán a 4 kerék a közös pont és semmi más. Inkább csak autópályán használom 130 körüli tempoval, így ha megyek az minimum 2 órás utazás. Eddig még nem tudtam olyan hosszú útra menni vele, hogy kényelmetlen legyen... A fogyasztás, mint egy kis benzines autóé, de itt azért 170 LE áll rendelkezésre, ami már bármire elég. Korábban nem értettem, hogy mi a jó az automata váltóban, ma pedig úgy kampányolok mellette, mintha fizetnének érte. Az autó külseje van akinek tetszik van akinek nem. Én néha csak azért kiállok vele az udvarra, hogy gyönyörködjek benne :) A csomagtartó szerintem elég jól kihasználható, így hosszabb utazásaimhoz szintén tökéletes választás. Magyarul keveset fogyaszt, kényelmes, szép, de akkor mi is a baj vele?
Amikor én hozzájutottam már 8 éves volt két millió feletti áron. Az autó új ára jóval 10 millió felett volt korábban és ezzel arányban vannak az alkatrész árak is. :(
Megvételkor már tudtam, hogy az irányjelző kar nem ugrik vissza balra kanyarodás után. Ezzel számoltam is, mint költséggel, de azért a 60 ezres irányjelző kar csere nem esett jól. Aztán egy idő után elkdezdett nehezen indulni. Persze nyilván akkor romlik el valami, ha használják és én nem a boltig járkáltam vele, így amikor Ausztriában az egyik reggel nem akart beindulni azt kissé szomorúan vettem tudomásul. Ezután megállapították, hogy két porlasztót fel kell újítani. 100 ezres tétel aminek nem örültem és akkor a hazajutás költségeit ne is említsük. És hogy mitől történhetett??? A gázolaj szűrőben nagy mennyiségű vizet találtak. De vajon honnan amikor csak MOL kúton tankoltam minden alkalommal .... A futómű sajnos nem a magyarországi utakra van tervezve. Ideje volt azt is felújítani, mert hát nyilván aki eladta az már erre nem akart költeni. Nagyjából 300 ezer forintból kijöttek a lengőkarok és a két első lengéscsillapító. És még csak a kocsi elejénél tartunk. Ez persze nem az autó hibája, sajnos nálunk ilyenek az utak. Gyári mercedes alkatrészekkel lett javítva természetesen. 15000 kmenként egy olajcsere, ami nálam mindenféle szűrő(levegő, pollen, üzemanyag) cseréjét is jelenti nagyjából 50 ezer forintból meg is van. Aprópénz :D Volt még egy váltóolaj elfolyásom, mert hát az előző tulaj nem akarta kicseréltetni azt sem, mert hát ez automata és soha nem kell cserélni benne így inkább csak rátöltöttek. Ez kinyomta a tömítést, így persze ezt nekem kellett megcsináltatni 40 ezer körüli összegért. A korábbi F Astrámmal szintén ennyi km-t mentem. Nem kellett a futóműhoz hozzányúlni pedig dupla ekkora tempoval mentem át minden vasúti átjárón és villamos sínen. Nem volt porlsztó meg automata váltó probléma. Amikor gumi kellett venni rá pontosan fele annyiért vettem, mint erre.
Azt már csak mellék ágon említem meg, hogy amikor bemegyek bármilyen szervízbe és kimondom, hogy mercedes már csillog a szeme a munkafelvevőnek. Amint kimondom, hogy coupe olyan öröm ül ki az arcokra, mint aki megnyerte az 5-öst. Mert akinek ilyen autója van annak bizony van mit a tejbe aprítani és rajtuk lehet aztán nagyot szakítani... Talán ez a legkellemetlenebb tapasztalatom az autóval kapcsolatban. Minden szervíz aranybányaként tekint rá(m).
Így az egyetlen probléma ezzel az autóval a fenntartása. Nyilván nem kell minden évben futóművet cserélni alatta és azóta OMV-nél tankolok :D
Ennek ellenére nem szeretnék megválni tőle hiszen amióta megvan az utazás és autózás egy élmény. Korábban mindig az volt bennem, hogy vajon mikor érünk már oda, most pedig, hogy már itt is vagyunk?!

Azóta eltelt még 1,5. Plusz egy aksi csere történt és újabb sok sok boldog utazás. Imádom és nem tudom megunni!!

Hibalista

- Irányjelző kar, porlasztó(2db) ->felújítás

Ide hordtam szervizbe

Király Bosh Car Szervíz BudapestIrányjelző kar csere

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 216000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Astra Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz Clk 2002 (2005)

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)