A fekete teleportáló kerekes eszköz
Szöveges ítélet
Véletlenül került hozzám először a tulaj segítséget kért az eladásban.
Majd nálam landolt a kicsike.
Sok téveszmét kell eloszlatnom a "nagyköbös" autóellenzők fejében .
100km/hnál 1800-2000/prc fordulat - 8,7-9,7/100km senki sem hiszi el pedig így van a V8 láncos vezérlést 500e km nél kell cserélni 20e ként olaj és kopóalkatrészek cseréje mint akármilyen más autónál semmi több mivel 1999-es évjárat így még nincs annyira teletömve elektronikával vagy ha igen az még rendesen meg van csinálva .
Igen van kevesebbet fogyasztó autó.
(város 13-15L,autópálya 8,5L , vegyes 11L)
Igen van olcsobb fentartásíköltségekkel autó
(átírás 147.500, súlyadó 38e,kgfb én Allianznál 32e B6-ban).
Igen van nagyobb belterű jobban rakodható autó,
DE akinek (a szerencséseknek) odaadtam egy körre, azok szélesvigyorral az arcukon jöttek vissza a próbakörről.
Egyébkén 4 felnőtt simám utazhat benne azt nem mondom hogy 3hetes nyaraló cucc de fejenként 1 bőrönd simán elfér a csomagtartóban.
Városi használatban 13-15L a fogyasztás dehát 4266Cm3 ez van .
Modjuk arányítva egy 1.6 os átlagautóhoz ami 8-9 körött fogyaszt városban nem is olyan szörnyű egy majd 3X akkora motortól.
Most pedig a lényeg belül csak erőteljes noszogatásra hangos, hosszútávon nem fárasztó az utazás (tempomat és gooo)a DESIGNO bőrülés kellően tart és kényelmesen feszes nem kőkemény fapad.Nagyon jól parkolható hála a nagy szögben kiforduló keréknek 1,5 fordulat faltól-falig + parkradar.
A futómű "hülyebiztos" az elektromikával együtt segít uton maradni érdekes halyzetekben is(autópálya Biatorbágy 130nál beugró kutya, mindketten jól megíjedtünk de túléltük :) ...
A vezetési komfort 10-es a futómű-fék-teljesítmény trió szenzációs. Ugyan nem mentem a kisebb motorokkal szerelt verziókkal(3.2v6, 200komresszor) de szerintem ezzel a motorral tudja az a menetdinamikát amit a látványa sejetet. A külsőségekről annyit ilyen autót ne vegyen aki nehezen tűri ha megbámulják...azért nem néziket írtam mert tényleg elég karakteres kinézete van és az emberek rajta felejtik a tekintetüket ami érdekes arckifejezést kölcsönöz nekik..ja a hangja hát amikor odaadtam ismerősnek 1 próbakörre megértettem miért bámulják annyira amikor elindul vele az ember. Valaki itt a népítéletben már írta ha megcsapja a v8 szél az embert akkor vége a dalnak :) ...
Én így kb 5000 km után ajánlom a 40es felnőttjáték kategóriába.. azért a közel 300 ló nem ajánlott friss jogsis emberkéknek szokni kell a 5,7mp 0-100at és hogy 170nél még tudunk gyorsulni ha 1 ember ül benne ha 4, nem kell előzés előtt a klímát kikapcsolni hogy az a kis erő még előjöjjön :).
Summázva egy igazi élményautó rendkívüli menetteljesítményekkel.
Majd bővítem az tapasztalakat ha van történik valami ujdonság.
Hibalista
- Vásárlásutáni "hiba lista" - Gumik elöl Nokian 235/40r18 61eFt /db (Sztanka Gumiszervíz) - hátul Uniroyal Rainsport2 275/40r18 90eFt/db (Sztanka Gumiszervíz) - olajak cseréje+ szűrök, légszűrő,üzaszűrő 64eFt(Böröczki László Autótechnika) - olajhőcserélőlatti tömítőgyűrük cseréje 32eFt(MB márkaszervíz) - ülésvezérlés biztosíték csere 7eFt (MB márkaszervíz)
Ide hordtam szervizbe
Böröcki László AutóTechnika Kóny
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Mb Autóközpont Győr Tompa utca.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 238000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Carina E | Következő autója? | Valamilyen Kombi |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.4/10) |