A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » C (2007-2014)

C C200 

Az ítélet értékelése
1,0(4 db)

Gyönyörű, de csak akkor ha nem én járok vele

Szöveges ítélet

Ford Mondeo után került a családunkba a "drága". Azt hittük, hogy a prémium kategória itt majd érezteti hatását.
1000 KM volt a kocsiban, amikor is Sógorom hózta mutatni az új családtagot... Gyönyörű autó, tényleg le a kalappal. Forma, design, kényelem...kidolgozás parádés. Megy, mint a golyó?? Kérdeztem.. Válasz, mint az álom..Ó na akkor gyors kört vigyél... beülünk egy sarok után összes lámpa ég... Vészüzem mód.. Vissza a lakásra.. Mercedes sárgaangyal 2 óra alatt ki is ér.
Nézegeti.. Hát a vízpumpa alatt van egy tárcsa, ami mintha törött lenne, de a számítógép más hibát is jelez.. Na jó..Tréler ki.. csereautó (benne van a szerződésbe, hogy ilyenkor egyel nagyobb kategóriát kell biztosítani a vevőnek... A telepen csak egy s osztályos merci áll...3 éves 2 hét alatt maga volt az álom).
Szervízből közben telefont kapunk, hogy egy komplett vezérlő egységet kell cserélni amit le kell a gyárnak gyártani, mert ilyenre nem is gondoltak, hogy elromolhat.
2 hét múlva kocsit visszakapjuk.
Ezután a tréleres volt a legjobb barátunk!!! Ha lenne egy olyan kilóméter óra, hogy mennyit utazott a kocsi tréleren torony magasan vinné a pálmát! A jelenség a következő.. Este a kocsit leállítva mindenféle gond nélkül, majd reggel indíthatatlan.. Akksi töltés nulla!!! Tölteni az akksit annyira lehet, hogy a csomagtartót ki lehessen nyitni! Mondanom sem kell, hogy volt olyan, hogy a szerelő 3 órán keresztűl próbált az autóba bejutni, mert ilyenkor mindent tílt a kocsi számítógépe és a központi zár nyithatatlan volt! Hiba megoldása? Akksi csere.... Majd kódok kiütése. Kocsi ment ezek után 2-3000 km-t és utánna megint és megint előjöttek ezek a hibák!!! Szervíz tanácstalan Az autó tulajdonasa meg bírka türelmű! Én azt hiszem már asztalt borogatnék...
Hab a tortán... 7000 Km volt a kocsiban, amikor mostuk a kocsit otthon egy szép szombat délelőt... Szivacs és szarvasbőr illetve bő víz... és hopp első lökhárítóról szépen jött le a vízzel a fényezés...
Éljen a Német technológia

Hibalista

- 1000 km... Elszállt a vízpumpa alatti tárcsa. Tréler
- 3000 Km.. nem indúl Garancia ismét..Hiba ok?? Passz
- 6700 km... Ismét nem indúl.. Akku lemerült..csere..Számítógép nullázása.
- 7000 km festék pereg le az első lökhárítóról
-
- 9200 km..akksi megint nulla Tréler... Hibakódok kiütése.. Hiba oka? passz
- 13000 Km ismét tréler..szokásos procedura... Hiba oka? semmi
-
-

Ide hordtam szervizbe

Kárpát utca..

Illetve a tréleresükkel nagyon jó haverságba vagyok már. Rendszám szerint megtalálnak.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 19000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Mondeo Következő autója? Csak Japán
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz C 2007 (2007)

További ítéletek (33 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)