A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » A (1997-2004)

A A170 CDI Lang Classic 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ez nem merci, attól hogy csillagos

Szöveges ítélet

2015. januárjában sikerült hozzájutnom. Német-holland határ mellől érkezett, 1. tulajtól 166e km futással. Nem rohadt, jó kiállású autónak tűnt, a hosszított mivoltából pedig magam mögött is kényelmesen elférek (193cm) és még van kb 5 cm az első ülésig. Tankja 54-57L körül van, óvatosabban közlekedve 1000km-es hatótáv is megoldható. Motorja kb 2000-es fordulattól él rendesen, addig döglött, 3500 felett pedig semmi többlet nincs, nem is kell tovább forgatni. Váltó jó, határozottan mozog, nem lötyög - mint a céges 508as Peugeot 30e km után- 95km/h 5.ben 2000 fordulaton megy a motor.
Vásárlás után egyből szerelőhöz vittem, hogy rendbe legyen rakva MINDEN amit csak lehet. 200e forintot költöttem alkatrészre (mind 48% kedvezménnyel értendő), a váltó összes csapágya ki lett cserélve, új kuplung, olaj, szűrők, vízpumpa, hosszbordás görgők, önindító kefe, generátor szabadonfutó, tényleg mindent amit csak lehetett, mivel a komolyabb munkálatokhoz nem lehet hozzáférni rendesen, így a motor-váltó-bölcső kiszerelés, majd az asztalon javítgatás működik... Ez barátilag 40-60e Ft, csak a kiszerelés és ezen felül jönnek az alkatrészek.
A KM óra már akkor huncutkodott amikor megvettem, mivel az ABS folyton felvillant, és teli tankkal is csak felet jelzett vissza... ezt csak óracsoport cserével múlt el, viszont így +70e km futást mutat az óra, így jártam vele, senki se fogja elhinni/érdekelni, hogy szar a magnetti marelli óracsoport a W168ban.
(legfrissebb: az óra/külső hőmérséklet kijelző néhány szegmense vagy világít vagy hiányos "hóember, vonal vonal" jelenik meg..)
Eztán jött a használat, 1,5 év alatt 70e km belement nagyobb hibák nélkül, út szélén egyszer sem hagyott. Olyan volt, hogy átment ikarusba - mint gyorsulási és menetteljesítményi értelemben - max fordulat 3000 üresben, gyorsuláshoz kb 15km egyenes szakasz kellett --> ez csupán egy vákuumcső volt a MAF szenzorhoz, ami kilyukadt.
Esős időben nekiállt ciripelni a szíj, majd szépen lassan a kerékjáratból bekerülő víz szétcseszte a generátort és a klímakompresszort. Generátor menthetetlen lett, mivel a forgórész becsiszolta magát az állórészbe, a klímakompresszor pedig úgy beégett, hogy nem lehet azt sem felújítani, sebaj, klíma nélkülire át lett alakítva, így az autó egyetlen értéke is odalett.
Folyamatosan, mindig valamit megkívánva jelezte az autó a törődési igényt, amit egy ideig próbáltam biztosítani, majd miután láttam, hogy feneketlen kút, inkább hagytam a p**saba.
700e ft volt az autó, 1,5Mnál abbahagytam a számolást, hogy mennyibe is van összesen. Akit tudok én lebeszélek a típusról, annak ellenére, hogy Frankfurttól Zadarig sok felé elvitt. Ez egyoldalú viszony. Már rettegek, hogy a porlasztók, vagy a kettőstömegű vagy a bármi dízel alkatrész mikor adja fel a versenyt és örülni fogok, ha valaki 200e ft-ért elviszi.

Összeségében:
Kényelmes, de max. 2 órás úton
Problémás a szerelése, de az alkatrész nem oly drága
Rozsda 15 éves korára felüti a fejét
Balf*sz megoldások - vacak a konstrukció -
Semmi mercedes megbízhatóság - már, ha egyáltalán létezik ilyen :D :D :D -.

ASSZONYNAK NEM VESZÜNK ILYET VÁROSI ROHANGÁLÓSNAK. Inkább 1000es Swift, Yaris, Jazz.

Következőre benzinest, japánt/koreait fogok keresni, dízelt soha többet nem akarok, pedig volt már előtte is több dízel autóm..
Remélem egy-két ártatlan lelket megmentek ettől a sz*rkupactól.
Szép napot!

Hibalista

- Kezdeti felújítás: kuplung szett (kettőstömegű nélkül), önindító felújítás, szíj, görgők, olajcsere, váltófelújítás, minden forgó kopó apróság amit csak asztalon lehet szerelni 200e Ft - Olajcsere minimum 25e Ft - gyári 20e km helyett 10e-ként - 4,5L olaj, szűrő, stb - Féktárcsa, fékbetét, kézifék pofa, olajcsere, fékfolyadék csere 75e Ft - Kipufogó hátsó tag, előtét ellenállás, olajcsere 50e Ft - Téligumi - Matador - 54e Ft - Stab szilent, lengőkar szilent, stab pálca 40e Ft - Akksi - kedvezménnyel - 23e Ft - Hátsó lengőkar felújítás (híd levétellel) 50eFt - Ablakmosó motor 3e Ft - Generátor -felújított - 85e Ft (ez volt a legkedvezőbb ajánlat) - és még millió egy dolgot lehetne csináltatni rajta

Ide hordtam szervizbe

Balatonberény, magánműhely

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Volántelep

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2003
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 306000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Scenic 2.0 Következő autója? csakis japán/koreai benzinest!
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz A 1997 (2002 - 2004)

További ítéletek (67 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)