A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » 200-500 E (1984-1995)

200-500 E 2,5D T(combi) 

Az ítélet értékelése
2,5(2 db)

Vedd meg nyugodtan. DE NE NEPPERTŐL!

Szöveges ítélet

Üdvözlök mindenkit.Kit érdekel a merci.Kinek van.Ki venni akar.Kinek volt.
Elöször is a "népitéletesekről".
Érdekesek a leírások. Az öntelt dicséretektő kezdve a marhaságokig. Tetszenek a becsapott levett autosok,márkaszidó marhaságai. Szerintem ezek az emberek ne a márkát szidják, hanem a saját becsapásukat magyarázzák meg önmaguknak!! Meg sem fordult az eszükbe hogy át.....ták öket?
Igen sajnos kicsihazánkba kinek nincs szakmája szorgalma,maximálisan alkamas "AUTÓBEHOZÓNAK". A menete: külföld, vásárlás,kint olcsó sérült sokatfutott sokkilométeres autót megvenni.
TAKARÍTÁS-TAKARÍTÁS-KÁRPITTISZTÍTÁS-ESETLEG BÖRJAVÍTÁS-POLIR!
A LEGFONTOSABB, A KILOMÉTERÓRA VISSZATEKERÉSE!!!!!!!!!!És a baleknak, tehetséggel történő eladás,"rárakás".
Némi -észosztás- kiséretében.
Szerintem általában igy kezdődik a történet.
Tisztelet a kívételnek!!!!!!!!
Tehát jön a vevő beleszeret.Tetszik a csillogó gép.Eladói szövegek:-Nöé volt , -öreg orvosé stb. (Olyan eladói trükkről is hallottam direkt kevés kasznisérülést csináltak rá hogy a nagyobb dolog ne tünjön fel.) Vevő (balek) megveszi. Gondolá szervizelt ujj az autója.
Majd kirándulás esetleg hosszabb út.
S rájön /ajaj/ jönnek a hibák.Kezdődik a karcogó fékbetéttel.Szervizlámpa jelzésével. Aksi lemerüléssel.Futó alkatrészeknél bugás , kopogó hangok.És a legrosszabb télen a diesel nehéz indulása. És jönnek a levevő szerelők.
Kik szerelők????? Jön a méregdrága megfizethetetlen márkaszervíz,mely iszonyatos magas óradíjjakért megmagyarázza a semmit!!!
Véleményem szerint a márkaszervizeknél csak a fény, a pompás marketing a lényeg. A vevő elégedetten fizet a semminemü szerelésért.
És később rájön autója semmivel sem lett jobb.Ilyenkor kell egy márkatársi tapasztalat ajánlás.
Tehát a Mercedes véleményem szerint.
Az én autóm törötten jött be,alpjában kiváló állapotban . Barátom importálta, javította ki a kasznit. Motorikusan hibátlan volt. Láttam sérülten a tréleren.Km óra 87ezren (de az igazi km-t kitudja??) A javítás benne volt a vételárban. Mikor átvettem vízsgáztatva, mercihez képest kevés km volt benne. Én szervizeltettem.Olaj stb.
Adagolóhoz még nem kellett nyulni. A hardit sajnos már cserélnem kellett.Nem vészes a javítása.Viszont nem szünt meg a gázadásos jellegzetes difis féltengelyes(?) rántás. A motor hibátlan .Olajfogyasztás szinte cserék közötti normál a szerelö szerint.Én a motortól nem sajnálom a szűröt és márkás ellenőrizhető olajat. A gázolajra nem érzékeny. A magyar "biodizelt" is szereti. A kaszni nem rozsdásodik kívülröl.(belül meg nem látom). Kényelem mercis keményen "folyós". Motordinamika hát igen ez kritikus. Szóval nem versenygép. Inkább lendületesen kell vele autózni. Ha gyors dinamikus tipusra vágysz lapozz a hirdetésilapodnál a 2,5 sima diesel tipusról. Nem a Te autód! Autopályán a 130-140 kellemes vele. Fölötte hangosan kezd jelezni.Viszont ezzel a tempóval Budapest-Hamburg motorkihülés nélkül lazán biztonságosan autózható.
Bár kint bosszantó hogy többen előznek meg mint ahány autót mi előzünk meg. Tehát fogalmazzunk ugy a 2,5-ös sima 1992-es diesel motor lomha lusta! A 2007-es németes autóparkhoz "csiga". A kopó alkatrészei öninditó-generátor stb már javításra szorultak. A fék stb csak betét szinten. Viszont mostanában a müszerfalvilágítás visszajelzök bosszantgatnak. Néha "parázslik" valami érintkezési hiba lehet.
A váltóból csöppent az olaj, /már a vásárlásnál/ melyet elhanyagoltam. Csere lett a vége. Olaj nélkül mi nem megy tönkre vigasztaltam magam. Bontóban sikerült "garanciával"vennem. Összességében. Ha sikerül jó ellenőrizhető példányt venned vedd meg. A piaci ára ár értékarányú. Szervizelése nem drága. És ha szerencséd van a sarki szakibácsi is tudja javítani.. klasszikus modszerekkel. Semmi "compjuterizácios hokuszpokuszozós" szakmühelyre nincs szüksége. Tehát egy hálás Mercedesed leszszszszs. Hatalmas biztonsággal csomagtérrel.
Bár ezt a tipust gyártanák magyarországon a suzuki helyett! Ujonan meglehetne ma is venni!!!
Sok embernek, 15-20 évre nem lenne gondja az autojával.

Hibalista

- Váltó 80000Ft (saját hibából tönkre)
- Hátsó lengéscsillapítok 60000Ft
- Önindító-Generátor kb30000Ft
- Kopó alkatrészek kb 40000Ft
- Sérülésmiatti karosszéria javítás 300000FtLásd kép.

Ide hordtam szervizbe

"Budus" az ezermester szerelő.
Bartha Zsolt a "versenyszerelő"
Ezt a korú autot csak ismerőshöz szabad vinni.Ki nem gazdagodni akar.És érti a mercit.És szakibácsisan dolgozik

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Szeged Merciszalon (föleg diagnosztika)

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1992
Kényelem (6) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 2020100
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 730i Következő autója? Mercedes E diesel 1996-
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz 200-500 E 1984 (1994 - 1998)

További ítéletek (166 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)