A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » 200-500 E (1984-1995)

200-500 E 124 E 260 

Az ítélet értékelése
2,5(2 db)

Hű(tlen) Vadkan

Szöveges ítélet

Csak álmodoztam, hogy Mercedesem lesz egyszer,mígnem valóra vált az álom, -mert bepipultam.
Gyűlésre verettünk Belgrádba a 115lóerős Opel Ascona sportgíppel a leszűkített autópályán, esőben!Amikor egy 124-es Mercedes elfékezte magát előttem(elfelejtett letérni),simán belebuffantunk hátulról(ABS ohne)...
Mit mondjak...a gyári karcmentes csodaopel eleje felgyűrődött,a Merci lökhárítójáról meg lepattant egy kis festék.Gombóc a torokban,de csak ámultam amikor a faszi beismerte hogy ő volt a hibás...Kiegyeztünk,hogy mindenki húzza el a büdöst, míg nem jelenti valaki az esetet a zsernyákoknak!
A tanulságot levonva, rákattantam hogy nekem lesz egy ilyen biztonságos Mercedes gépem A.B.S-el,légzsákkal stb.
Opel megjavít, hirdetés fel, s lám beszámolva az Asconát 1800Eur ban,hozzátettem még 1700 at és lett egy metálpadlizsánszínű,színezett- zöld üveges 6 hengeres vadkanom.Nem kellett semmit rákölteni,tökéletes volt.-kivéve a gázadáskor jelentkező halk csörgést a kipufogótorokból...
Kifejezetten szégyelltem magam,amikor megjelentem vele a haverok,család előtt,mert nálunk mindenki presztizsautónak tartja a Mercedest.
Bár ne szégyelltem volna,lehet hogy megsértődött.
A vásárlást követően két héttel,úgy határoztunk a párommal,hogy leruccanunk az Adriára,Montenegróba.Éjjel indultunk esőben,amikor megdícsértem az autót...
Mondom,milyen érdekes ez az ablaktörlőmechanizmus,egy karral meg tudták oldani ezt a nagy felület törlését,meg hány százezer mozdulatot kell kibírnia..,mígnem elkezdett lassulni a törlőlapát...
Mire teljesen leállt(éjjel autópályán,Belgrád előtt)a ,az eső is megállt...bahhh,ezt megúsztuk...eső később nem volt,ezért jól haladtunk egész Nova Varosig(onnan még 60-70km a tenger)és épp beszélgettünk ,hogy most már nincs messze a cél,álljunk meg egy kicsit,megnézni a motorolajat,váltóolajat,stb..
Minden rendben,indulunk,vagyis indulnánk csak nem röffen be az autó.Ami ezután jött,senkinek nem kívánom.Persze szerszámosláda elő,injektor szétszedése(benzin-gáz üzemű)mindent átéztem, összeraktuk a párommal,addig ő is kitanulta legalább...Mondanom sem kell,hogy a nyaralásból hazatérő Zastavákból milyen jót ujjongtak,meg dudáltak,hogy egy Mercedes felnyitott motorházzal az út mentén:)Persze csakazért sem állt meg senki:(Miközben a hibát kerestük, csak annyit vettünk észre,hogy valami koszok,apró 0,5mm x3m lemezdarabkák voltak az első, meg az utolsó gyertya tövében.Gőze nem volt a mesteremnek,-akit telefonon hívtam hátha segíthet valamit 650 km-ről-mi lehet a baj!azt mondta -te ezt megtűzted,és a gáz elolvasztotta a dugattyút-.Hiába tagadtam,-ezt meg se lehet hegyekben forszírozni amikor 3000fordulaton megy 120-al,automata váltóval nem tudok mit pörgetni!-Akkor meg rossz gázt tankoltak-mondta!
A vége az lett hogy hívtunk egy autómentőt aki potom700euróért akart hazahozni trailerral!Rendesen megizzadtam mire lealkudtam 400-ra!Mi meg felpakoltuk magunkat egy buszra és hazautazgattunk.
Amikor két nap múlva hazahozták az autót,vegyes érzelmeim voltak iránta...A nyaralás árát már szinte lenyelte a hazahozatal,most még mi várhat ezután, ha szétszedik?
Szétszedték nagy kíváncsisággal az egész motrot,és csak ámultak hogy 300.000km után sincs kopás 2 századtól több a hengerekben.De a dugattyűrűk tövében mind valami kis lemezdarabkák voltak,ami miatt persze elment a kompresszió,azért nem gyulladt be ...
Az egyik inasfiú a mesteremnél kitalálta, hogy biztosan a gázbeépíésnél felejtettek benne egy alátétet és az került be a szívóoldalon kereszül a motortérbe,mire a szelepek bedarálták.
Fel lett tökéletesen újítva,főtengely,fejcsiszolás,meg két persely-hűzni,a bekarcoltak helyére,és maradt a régi méreten ,nem kellett fúratni a hengert,mert elenyésző kopás volt rajta.
Mindenestől megúsztam 800euróból.
Szinte új autóm lett,úgy örültem:)
Hazavittem,és kérdezi a párom,hogy- a csörgést megnézetted,a kipufogóban?
-ÁÁÁ,nem akrtam még pénzt költeni rá,nemsokára regisztrálni is
kell..
-Vigyed vissza,most már mindegy,az is legyen jó.!
Beállítok vele megint,leszereljük a még gyári kipufogót, a hatengeres motorból két kipufogótorok vezet ki,egy-egy katalizátorral.A KATALIZÁTOR BELSEJE -VALAMI ÖSSZETEKERT LEMEZMARADVÁNY- ELTÖMíTETTE A KIPUFOGÓT,ÉS MIVEL A GÁZOK NEM TUDTAK ELTÁVOZNI A CSÖVÖN A SZABADBA,íGY VISSZAÁRAMOLVA A MOTORTÉRBE,MAGUKKAL SODORTAK EGY PÁR MARÉK KATALIZÁTORDARABOT ÉS GALLYRA VÁGTÁK A HENGERFALAKAT!
Néztünk mint a moziban.Ha nem megyek vissza kipufogót nézetni,a párom tanácsára,a katalizátor megint visszaköpködi a darabjait a motorba és kezdődik a tortúra elölről...
Mindössze ennyi baj volt az E260-as 168lóerős,mesegépünkkel.
Amióta meg lett javítva,belekecertünk nyár óta 25000km.-t,és semmi baja nem volt,meg nem is lesz ,ha odafigyelünk a karbantartására...A katalizátorra nem kell nagy ügyet vetni mert kihajítottam jó messzire,gázzal úgysem szennyezem a környezetet-annyira.
A fenntartása aprópénzből megvan, olyan áron van minden hozzá, mint a Golf 2-esekhez,de a kényelmet meg a biztonságérzetet nem lehet máshoz hasonlítani.
Biztosítással foglalkozunk,és hosszú utakon járva tökéletes megoldás,mert gyors, kényelmes és keveset fogyaszt-11liter gáz/100km.
Szívünkhöz nőtt,és jövőre elvisz minket nyaralni:)

Hibalista

- Motorfelújítás, (karbantarás hiánya) kb. 800EUR
- Központi zár motorja 30eur

Ide hordtam szervizbe

Vajdaság,Zenta, Tibi mester

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1987
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 287000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? ascona 1.8GT Következő autója? Mercedes C180
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz 200-500 E 1984 (1994 - 1998)

További ítéletek (166 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)