A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » 200-500 E (1984-1995)

200-500 E 2.5D 

Az ítélet értékelése
1,2(5 db)

124 2,5D A NAGY CSALÓDÁS!!!!!!!

Szöveges ítélet

1987-es autó volt, 97-ben pont 10 évvel a háta mögött, 5 éve egy tulajnál Mo-n. ideális vételnek igérkezett. Amikor megvettem 1997-ben, tudatosan ilyet kerestem - nem a legkisebb dízelt, mert az lajhár, és nem a nagyobbat 300D-t, mert az meg fennntartási költség szempontból nem túl jó/ értékeltem a bels?tér nagyságát, motorjának dízel mivoltához képest a csendességét, kényelmét és a viszonylagos puritán felszereltésgét, amib?l arra következtettem, hogy az elkövetkez? 5 évben nem kell költenem az autóra. TÉVEDTEM!
Viszonyunk az autóval jól indult.
Vételkor ugyan tapasztaltam egy-két futóm? kopogást, de arra nem számítottam, hogy szinte az egéyz futóm?vet cserélni kell. A legfájóbb dolog a hátsófutóm? teljes szilentezése jelentette akkor 100ezerbe került.
Kb 20-30e. km után feltünt, hogy nagyon morog az autó alól valami, szerel? neki látott csreélni a hajtáslánc elemeket. Kezdte a hardy tárcsákkal, folytatta magával a kardánnal a vége itt is 100 körüli összeg lett. Nem sokat örülhettem, mert miután jó lett a hajtáslánc feltünt a difi zugása ami 20ezer km megtétele után kezdett egyre idegesít?bb lenni, csere Németo.-ból beimportált új - 200e -, immár a hajtás rendben volt, csak nekem kezdett el fogyni a türelmem. A motorral nem volt semmi baj, leszámítva a szokásos dolgok cseréjén- izzítógyertya, porlasztók - 200ezer km környékén -, de a hidraulikus szelepemel?k közül egy-kett? még nem ritkán melegen is ketyegett, ezért mester úr javalta a cserét, 100e. meg is állt. Akkor már elvesztettem a márkába vetett hitemet, amit tovább tetézett, hogy az autó vezet?ülése egyszer?en nem volt elég tartós egy ilkyen szint? márkához, 200ezer km. után az alja nem volt vízszintesen, midig lecsúsztam róla, holoo a vételkor még jó állapotban vettem - durván egy évet és 30-40e. km-et bírt ki alattam még. Sikerült egy bontottat kapni ugyanolyan színben, arra lett kicsrélve.
230e km után a váltót kellett javítani, el?tte az önindítót, majd rám 20e. km-el a generátort szénkefézni, ill. a tet?ablak motort cserélni ami egyszer?en úgymaradt egy kinyitás után.
Ezenkívül természetesen cseréltek egy csomó minden mást is, vízpumpa, kerékcsapágyak stb., de ezek általában indokolhatóak lennének ekkora futásteljesítménynél.
Összeségében elmondhatom, hogy kiszerettem a mercedes-b?l, egyáltalán nem tartom olyan nagyra mint mások akik hgajlamosak mindent megbocsájtani neki. Nem beszélve az újabb mercikr?l 95-ös modell váltás utániak ill. a legújabbak, amik állítólag hemzsegnek az elektronikai hibáktól. /kivéve a 123-ast, volt egy olyanom is, de csak 1 évig, nem volt vele ennyi bajom mint a 124-essel/
Az alkatrész árak viszont nagyon jók /gondolok itt a kopó alkatrészekre, most egy 626-os mazdát nyúzok és az alkatrészárakat tekintve szépek az emlékeim, bár a mazdámmal sokkal kevesebb a gondom, pedig 260e km. van abbai is./

Hibalista

- Futóm?:szinte a teljes futóm?, az összes gömbfej, szilent, lengéscsillapító, beleértve a hátsó futóm? teljes szilentezését úgy 100e. környékén
- A motort kivéve minden volt rajta javítva
- -váltó /csapágycserék- kicsit zörgött szegény, de nem lett jó azután sem - 90e/
- -motor:hidraulikus szelepemel?k csere 10db 75e.
- -teljes hajtáslánc - kardán, hardy-k, komplett difi /úgy búgott, mint egy Ikarus!!!!!!!
- -generátor, önindító, ABS relé + szenzor -2db /egyszer csere után is elromlott/
- -tet?ablak motor csere
- - belül vezet? ülés csere - már el?tte is ki volt szakadva a huzat /a súlyom ugyan nem kicsi - 115kg - de többek közt pont azért vettem Mercit, mert azt mondják, hogy ez a dagadt németekek autója ami bírja ezt- nem így lett

Ide hordtam szervizbe

saját szerel?k, egyszer próbáltam a márkaszervízt /Kárpát utca, de inkább nem nyilatkozom/

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1987
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 171000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 100
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 0 l
Előző autója? 525 Következő autója? valami régebbi japánt 90-95 közötti évjáratban
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz 200-500 E 1984 (1994 - 1998)

További ítéletek (166 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)