A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » 200-300 (W123) 1976- (1985-1985)

200-300 (W123) 1976 230 E 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

merci kisasszony

Szöveges ítélet

Az autó munkagép, mely segíti életem, mint apámét, nagyapámét, csak egy eszköz, "szerszám", de az legyen jó, megbízható!
a 20 évvel ezelőtti vétel után nem munkásautó lett a sorsa, mert közel gyári állapotú, nagyon megkímélt több-mint 10 évig fűtött garázsban állt, csak 2. autónak autópályán használták.
A motor szent tehénként benzines és lehetőleg korszerű legyen. A benzines meghajtás egy ideig nem volt "nyerő", de szerintem a hajómotorok csendesítésével, sem érték el ami zajt okoz egy benzines indulása. Az olcsó tankolás áránál is többet a szervizekben fizetik meg.
A "einspizen", nem injektor az egyik "E", a másik "i" betűvel jelzett. A motor garantálta a megfelelő sebességet, az összes többi a kényelmes utazást, még 180 cm felett is, persze a 120 kg. is befér egy más mellé a két első ülésbe, mely inkább fotel, mint ülés. Biztonságos, masszív felépítmény, de ha kell ugrik, vagy megáll. Az autó műszaki megoldásai a masszív karosszéria, a megfelelő belső tér az engedélyezett sebességi határok között kellő biztonságot nyújt. A ki- és beszállás, a kormány mögötti elhelyezkedés lehetősége megfelelő, személyes tapasztalatom, hogy más, új autóknál sem a pedálokat, sem a kormányt nem lehet kényelmesen kezelni, bocs persze 160 cm, és 60 kg. esetén lehet.
A terjedelme miatt kissé nehéz a parkolás, sem a szélességét, sem a hosszúságát nem kultíválják a mai közlekedési szabályzók . A kormányzás a mercit nem ismerők számára nagy meglepetés, de szerintem ez az alap, minden autóba ilyet kellene beépíteni. Az autó használat elterjedése során a növekvő igények kielégítésére sajnos a műszaki megoldások kompromisszumok mentén születnek, ráadásul az egyre erősebb motorok a gyenge karosszériába kerülnek beépítésre, pedig lehetne példát találni a múltból. Az autóm kinézete több autóst arra sarkal, hogy dicsérje, vagy vételi ajánlatot tegyen, pedig tudják, hogy 30 fölött jár.
1971 óta mindig volt saját (néha több)autóm, sokat vezettem, tapasztaltam, tudatosan ennél a típusnál zárom pályafutásom.

Hibalista

- Első pár magyar tankolás során betöltött benzinnek hívót anyag tönkretette az "ADAGOLÓT- HENGERENKÉNTI BEFECSKENDŐZŐT". Két gömbcsukló felújítás, kuplung csere, elől 3, hátul egy fékpofa garnitúra csere, generátor szénkefe csere, 1-2 évente olaj, kétévente ősszel (BERU)gyertyacsere, télen téli gumi 2. garnitúra, a nyáriból a 3. garnitúra. A feltörést, koccanási javításokat, az összekarcolt karosszéria elemek munkáit nem részletezem,a javítások eltérő magyar fényezési szokásjog alapján eltérő árnyalatukra (szemem szerint randára) sikerültek, ezért a gyári festékkel az egész autó át lett fényezve, persze ott kellett álljak, mert le akarták lakkozni?? mivel így szokták a mai autóknál. 10 éve garázsban tartott. 2014.-ben a 3. akkumulátor került bele. A kézi váltó a leggyengébb pontja, mert a váltó hengergörgős csapágya a zajosság miatt kétszer lett cserélve, nem szeretem ha a menő motor hangját nem hallom, de a váltó felől zörej hallatszik, mely kuplung kinyomása után megszűnik.

Ide hordtam szervizbe

csak olyan aki érti a merci kisasszonyok nem gyakori gondjait, mert ez nőnemü, de hűséges és mindig indul -csak jelez- és mindig haza hoz!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1980
Kényelem (10) Használati időtartam 20 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 35000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Audi quattro, 100, VW passat Következő autója? még régebbi kivitel, ha?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz 200-300 (W123) 1976-1985

További ítéletek (121 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)