A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » 200-300 (1976-1985)

200-300 240 D 

Az ítélet értékelése
3,7(3 db)

Dinnnnyééééét!!! Áááá nem, ez maga a szerelem. :)

Szöveges ítélet

Diesel kadettem http://totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=33671
rengeteg szenvedés, és alázatos szolgálat után (egy 0km-s benzinessel nem szokás így bánni) :)), bürökráciailag fel mondta a szolgálatot.(levették a rendszámot, de ekkor már meg volt a Merci). Kiváló verda volt, hihetetlenűl kényelmes, viszont télen nem indult, ezért a 150-200ezres generál helyett, az újdonság varázsát választottam, és minusz 15ben vettem egy pöccre indulo 123ast. Kilakatolva, ujra festve, ujra kárpitozva, rozsdamentesen, füstölő motorral, és kopogó talpasokkal vettem 110ért. 19 vagyok, de autóbolond karierrem meghatározó autója a 123as. Ez egy mitosz. Ránézek, és elönt valami. Vezettem már w210es négykörlámpást kétféle dizelt, elég sok kilométert, és komolyan mondom, a teljesitményt leszámitva a 25 éves 23as ugyanazt az élményt nyujtja. Teljesen ugyanaz a vezetési pocizió. És az én Mercim nagyon egyben van. Nem rozsdál, meg vannak a díszcsíkok, és igen a jelvény is. Belülről is hibátlan. Perverz vagyok, hiszen a legendákkal ellentétben, 500km-et sem mentem vele, és beállt a motor, és ennek ellenére rajonfok érte. Azóta a ház előtt áll, de mindennap beleülök. A héten lesz motorcsere, és mivel 3 hónapig nem vezethetek( mama passatjával horribilis sebességtúllépés), megfogom csináltatni a fútőmüvet is. Mást nem kell rajta javítani. Nekem az ülés nagyon kényelmetlen, ehhez képest a kadettben recaro volt. Erre valami megoldást fogok találni, mert nincs semmi oldaltartása. Nagyon könnyen elindul a háta télen, de akkora a kormány, h nagyon egyszerűen visszaterelhető az útra. És ami hihetetlen: Akármekkora gödörbe megyek bele, semmi nem csörög az utastérben. Hoppá, ez az autó össze van rakva. Nagyon teszik, számomra ez em igás ló, hanem élmény autó. Ha a csajom az anyósülésen ül, én meg jövök ki a kútról, és bámulom őket, elégedettséget érzek. Ez igen, én már valamit elértem... :))

Ja és nem utolsó sorban, a milyen kocsid van kérdésre is jólesik válaszolni..

M-E-R-C-E-D-E-S

2006.07.21 Junius 14én elhoztam a szerelőtől, új motorral, és felújitott fútőművel, utána még megcsináltattam a generátort.

Továbbra is azt állítom, hogy ez a legfrankóbb autó. Hihhetetlen, hogy 25 éves kora ellenére semmi (SEMMI) nem zörög az autóban. Úgy suhan át a kátyukon, mint egy légpárnás hajó. Az ülést még mindig nem oldottam meg, de egyébként minden jó. Pályán hazafelé, 150et jöttünk hárman, és még messze nem a vége volt. Árulom most, mert szeretnék egy ugyanilyet csak 280-asat. (186Le)

2006.11.08
Junius óta, volt egy öninditó felújitás, tízezerért, vettem egy akksit, szintén tízért, izzitást csinálták 6500ért, elrepedt egy gázolajcső 200ft, volt egy zárlat 1000ért, egyébként csak szépítgettem( fabetét, könyöklő, elektromos ablak ) persze mind gyári.

Továbbra is azt mondom, hogy jó autó, és nem kelt ellenszenvet az emberekben. A komfortja, és az hogy nincs semmi recsegés-ropogás az utastérben pedig fenomenális. Viszont a csajok jobban hefkóznak szüleim sokmillios autójában:)))

2007.06.03

Miután faterom autósiskolájában 8 éve napi 12 órában szolgáló dízel IIIas Golf már alkalmatlan volt az erős igénybevételre, nekem adta az autót, így mérlegelnem kellet, hogy a Mercit, vagy a Golfot adom-e el. Tekintve, hogy a Golf majdnem fele annyit fogyaszt mint a Merci, és a menetteljesítményei kétszer olyan jók, így a 23as került eladósorba. Két hét hirdetés, és több komolytalan, látatlanban alkudozó vevő után, felbukkant egy komolynak tünő érdeklődő Romániából. Előre közölte, hogy tüzifa szállításra fogja használni az autót, gondoltam akkor nincs szüksége a hifire, a könyöklőre, a fakormányra, és az elektromos ablakokra sem. Ezeket az eladás napján hajnalban vettem ki belőle, majd irány Békéscsaba. Néhány magyar, és néhány becsületes tekintetű cigány várt a Tesco parkoloban. Mentek vele két kört, lealkudott 15 ezer forintot, (tekintve, hogy kábé 40 ezer forint értékű extrákat szedtem ki belőle, nem zavart a dolog), és már vitték is. Azóta többször felhívott a srác, hogy nagyon meg van elégedve az autóval. Persze miután a vételár háromszorosát költöttem rá, nem voltam meglepve. Jól szálltam ki az autóból, szinte semmit nem buktam, de mégis nagyon sajnáltam. Így útólag, a rózsaszín köd elszállta után, már máshogy látok egy-két dolgot az autóval kapcsolatban:

-a 200as, és 240es dízel motorok alkalmatlanok, a normális közlekedésre.

-ennek ellenére 8-10 liter gázolaj épp, hogy elég 100 km-re.

-a kanyarsebessége nevetséges az autónak

-a sorozatos tákolásoknak semmi értelme, egyszer el kell vinni, egy normális szakemberhez, és még a csak kicsit gyanús alkatrészeket is ki kell cseréltetni.

Hiába jöttem rá, hogy a magyarországi 23as állomány 90% egy szarkupac, és biztos, hogy nem ez az autó a legjobb vétel a piacon, de mivel szerelmes lettem, és a szerelem vak, következőleg is 23ast fogok venni, de mindenkit óva intenék ettől a meggondolatlan cselekménytől. :)))

Hibalista

- motorcsere, teljes futómű generál, generátor, öninditó, izzitás, porlasztás, duda, kézifék, akksi, szűrők, olajak, kipufogó, plusz nagyon sok apróság, hogy helyre hozzam a belsejét, de az gyönyörű lett.
-
- Azért azt hozzáteszem, hogy a javitások 80%ára nem volt szükség, csak megelőzés volt.

Ide hordtam szervizbe

Pesten: Psycho nevű forumozó a www.mercedesyoungtimers.hu-n.
Türelmes, pontos, olcsó, jóindulatú. :) Ajánlom.

Miskolcon: Kerresetek meg, tudok jó szerelőt: pirosastra@freemail.hu

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1981
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 325000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 600
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? kadett egyhatdé Következő autója? 123 ce, 124es, vagy ha sok lóvém lesz 4körlámpás Dízel.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz 200-300 (W123) 1976-1985

További ítéletek (121 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)