Japán gyönyörűség
Szöveges ítélet
Leendő rx8 tulajok figyelni kell az olajszintre,ugyanis a wankel motor jobban fogyasztja az olajat mint egy átlag benzinmotor!(min.a nívópálca felénél vagy feljebb legyen az olajszint,és ezt foly.ellenőrízni kell),kizárólag bemelegedett motorral szabad hajtani!Leállítani hidegen csak akkor szabad ha be van szerelve egy ac pumpát szabályozó kapcsoló.Oda kell figyelni nagyon a 0km-es motor bejáratására,később az autó ezt meghálálja.Nyomatékszegény szal igazi erőt csak 5500-as ford. felett lehet érzékelni.Nagyon precíz a váltó,a motornak gyönyörű hangja van.A kormányt valóban sokat kell tekergetni,magas sebességnél azonban nagyon stabil az autó,szinte mindent be lehet vele venni,köszönhető ez persze a kítűnő futóműnek.Sztem kicsit sok benne a műanyag.Sportautóhoz képest jól el lehet benne férni hátul is, viszonylag csöndes a jó szigetelés miatt,csomagtere meglepően nagy,gondoltak a gyerekülés rögzíthetőségére is.Sajnos kevés helyen értenek hozzá,több helyen hallottam,h a békéscsabai mazda szerviz a legjobb,szóval megéri oda elvinni,ha nincs is esetleg közel.A rémhírek ellenére ha megfelelően bánnak vele és szakértők szervizelik NEM IGAZ,h max 100000km-t lehet elmenni egy motorral!Felszereltsége egy komoly luxusautóéhoz hasonlítható!A formája eszméletlen,gyönyörű.Sajnos a fenntartása elég húzós,sokat fogyaszt városban még akkor is ha nem nyomod neki kb.14liter,ezt pályán le lehet vinni 11-re,de fel is lehet vinni akár 20 literig is!Inkább 2.autónak tudnám ajánlani(márcsak a fenntartása miatt is)Alkatrészárak itthon horror,külföldről elfogadható.Ez az autó tényleg élményautózásra való...szerpentinekre,versenypályára,ahol ki lehet használni a 9500-as fordulat adta lehetőséget hétvégéken,szabadidőben.
rajtnál(DSC-t kikapcsolni)pörgetni kell,mert alul tényleg nem húz.
Összességében ez egy nagyon jó,gyönyörű autó,amire nagyon oda kell figyelni(wankel motor miatt főleg),fenntartása magas,de cserébe megfizethetetlen élményt nyújt!
Hibalista
- Az első tulaj katalizátort és önindítót cseréltetett gariba - Nálam:zörög a kormány. Kivillant a mot.ell.(check engine) lámpa--->lambdaszonda csere(ebay: 32000ft,szervíz:80000ft)kuplung csere,szilent zsírzás
Ide hordtam szervizbe
mazda D&W-lehúzás,inkorretség,átverés a köbön!SENKI NE VIGYEN ODA RX-8at!használt alkatrészeket újként adnak el!
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Mazda Mirai-el akarták hitetni velem,h a 10 hónapos katalizátorom zörög és cseréltessem ki 450000 ft-ért,persze semmi baja a katalizátoromnak,csak a szakszervízek állandóan pénzt akarnak az emberen húzni!Másik,h olajat nem is cseréltek az autón, mert a szervíz után leellenőríztem és ugyanannyi volt benne mint amennyit utoljára ellenőríztem,szintén nem értenek hozzá! Mazda Óbuda-kedvesek,segítőkészek,nem mondják mindenre azonnal,h csere,de nem értenek hozzá! Mazda Békéscsaba-ők értenek hozzá! 10pont
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 32000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 15 l |
Előző autója? | golf IV | Következő autója? | vmilyen japán sportautó |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |