A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » Cx-7 (2007)

Cx-7 2.3 Revolution AWD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Klasszikus Grand Turismo

Szöveges ítélet

2008-ban az asszony PUG 307SW-jét cseréltük erre. Már 2004 óta, a Crosssport koncepcióautó nyilvánosságra kerülése óta ilyet szeretett volna. Én meg támogattam erősen, mert ugyan a PUG-ot ő megsiratta amikor eladtuk, de nem is ő hordta javíttatni.

Ez az autó kevés kompromisszumot köt. 260 LE-s brutális motor, kényelmes bőrülések, nagy hely, az a kihalás szélén lévő autótípus, amit az autózás hőskorában nagy túrautónak, grand turismonak neveztek. Rengeteg extra, a biztonság és a biztonság illúziója is megvan, ha kell félelmetesen gyorsul, ha kell szépen hajózik az autópályán. Az asszony imádja. Nem romlik el. Mi kell még?

A fogyasztása az autó kompromisszum mentességéhez híven 13 liter, 98-as üzemanyagból, de ezt nem találom soknak, tudtam mit veszek, és mennyit fog fogyasztani. Második autó, keveset megy, így belefér a családi kasszába a fogyasztása, első autónak volt mindig egy turbó dízel Mazda6, az a kompromisszum.

Én ritkán jutok hozzá, hiszen inkább a másikkal járok, de a kevés alkalomból is tudom már most, ha az asszony megunja ezt az autót, én bizony nem adom el. Szépen naftalinba teszem a garázsban, és néha előveszem élvezkedni, érezni, hogy a válság előtt az autóipar még ilyet is tudott, kevés ilyen autó készül, és valószínűleg még kevesebb lesz. Már ebből is fog a hírek szerint készülni elsőkerekes dízel, ami kb. el is veszi a különlegességét, csak egy lesz a japán dízel SUV-ok közül.

Az egyetlen hiba, hogy Európában érthetetlen okokból nem árulnak bizonyos extrákat, pl. az automata váltót vagy az érintőképernyős középkonzolt.

Kiegészítés 2016-ban: 79 ezer km-nél kuplung és kéttömegű lendkerék csere vált szükségessé, sajnos a sportkuplung nem barátja a főleg rövid, városi, sok váltással járó utaknak. Végül a fenti fogadkozás ellenére 84 ezer km és 8 és fél év után az egyébként makulátlan autót eladtuk, 5 óra alatt vitték el, nem is alkudtak belőle, teljesen újszerűen és tökéletes műszaki állapotban távozott tőlünk. Nagyon szerettük, soha nem hagyott cserben, de a 3 gyerek növekszik, és kell egy nagyobb, 7 személyes batár.

Hibalista

- 79 ezer km-nél, 8 évesen kuplung és kéttömegű lendkerék csere, két első lengőkar csere és első féktárcsák cseréje.

Ide hordtam szervizbe

Auto Nippon Győr

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 84000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? 307SW Következő autója? XC90
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda Cx-7 2007 (2007 - 2010)

További ítéletek (15 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)