A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2012)

6 Mazda 6 Sedan 2,5i Revolution AT 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Mazda-Gazda

Szöveges ítélet

2013. augusztusában vettem át.Érd-Újpest viszonylatban használom naponta. Alkalmanként olasz, német, francia, horváth utak+ Magyarország.Eddig 4 szervíz volt összesen 270 ezer+Áfa. Nem kevés de az előd Volvo s60 D5 ill. az azt megelőző Audi Allroad 2.5 V6 TDI Tiptronic után nem is sok. A tesztelők által írt kemény rugózás a rossz utakon nem valami nagy élvezet, de jó uton igencsak sportosan fekszi az utat.
A startstop rendszert én száblyozom a fékpedál lenyomásának erejével, így én döntöm el hogy le akarom-e kapcsolni a motort. Eddig 78 órát nem működött,de általában csak akkor ha úgy láttam hogy megéri lekapcsolni pl. lámpánál.
A fogyasztás szenzációs átlagban 7 l/100km. Hozzáteszem a szabályokat betartva , takarékos stílusban vezetek. Max. fogyasztás egy úton Frankfurt-Budapest 8 óra alatt megtéve pihenőkkel- autobahn 160-180, ausztria 140, stb 8.5 l/100km. 200 km/h felett nem jó menni, szerintem túl könnyű és ilyenkor bizonytalan érzet. Ez az első olyan kocsim, amelynek a fedélzeti komputere többet mutat mint amennyit fogyaszt. Nálam a kilző 7,2 litert mutat.
Para van a pótkerék hiánya miatt. Remélem asisstance majd segít.
Néha lefagy a navigáció. Kiveszem a sticket és utána visszadugom . Nem profi...
Összességében nagyon meg vagyok vele elégedve.
Újabb 50.000 km után az átlagfogyasztás maradt 7 liter. Banner indító akksi 31.000 ft. 130.000 km- nél.
160 ezer km-nél visszahívás miatt kétoldali kézifékmechanizmus csere gariba. 175 ezernél a cx5 cikk miatt fotók alulról. Rozsdás a kipufogó. Na és :)
Remélem augusztusra megjön az új Takumi felszereltséggel.

Hibalista

- Bal első hangszóró- gari csere.Könyöktámasz fedél törés- gari csere.Indító akkumulátor csere 130.000 km.Kézifék mechanizmus csere visszahívásban.

Ide hordtam szervizbe

Zakar és Társa Kft.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2013
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? S60 D5 automata Következő autója? 6
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2012 (2013)

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)