A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 6 (2008-2012)

6 2.0 MZD - GTA 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Padlizsán-rakéta

Szöveges ítélet

Előző autóim: VW Passat, Renault Laguna, VW Touran, BMW320 (E35), csak hogy a kényelmesebbekket soroljam).
Eleinte német autóim voltak, aztán jött egy kis francia, ami a kényelmével jócskán lepipálta a német szögletességet. Tetszett a Passat futóműve, a Touran még jobb futóműve, a Laguna kényelme és nyomatéka, a BMW úgy ahogy volt egy kész járgány a vezetőre "öntve".
Még csak 1000 km van mögöttem az új 6-ossal. S hogy milyen? BRUTÁLIS! Eszement japán precizitás és odafigyelés mindenhol, apróságok, kényelmi funkciók (pl.: elektromos ablakemelőnél beállítható az egyszeri lenyomással egyből 3 cm-re lehúzódás - autópályán gyors szellőztetés), elegáns és praktikus a tetőbe épített kék színű éjszakai "matatófény", ami a sebváltó környékén és a könyöklőben való kotorászást segíti. A 2.0-s dízelnek olyan mély morgó hangja van 2000 ford-tól, hogy bármelyik nagyobb köbcentis benzines megirigyelhetné. A váltó 2-es fokozata egy kicsit nehezebben jár mint a többi, de alapvetően feszes, precíz a váltó. A kombi csomagtér fedelének nyílása egy mérnöki tanulmány, érdemes megnézni akár csak ezért is a kombit. Ha kell, kényelmesen lehet vele suhanni városban (család nem "bólogat" minden váltásnál, 3-asban lehet közlekedni, kanyarodni, elindulni(!), aztán mindenki kiszállt ovi, munkahely, stb.... akkor fel lehet tekerni a 10 hangszórós Bose-t ! :) A futómű mesés, 18 colos kerekek tapadnak, oldalszél gyakorlatilag nem létezik (ezt nem tudom hogy csinálták, de szélviharban mentem tegnap 120 felett egy kézzel, lazán fogva a kormányt... !!!
Szóval ez itt a reklám helye... átgondolt(!!) összerakott(!! - macskakövön csak "huppog"), nagyon szép(!!) és érdemes megnézni részletesen az ár/felszereltség arányt!!!

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Auto Mirai

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Laguna 1.9 Dci Következő autója? ? (nem tudom mit hoz a sors... de nehéz lesz űberelni ebben az árkategóriában a Mazda6-ot
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 6 2008 (2008)

További ítéletek (44 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)