Jóbarát
Szöveges ítélet
Imádom! Most is hajtom, ha lenne klíma benne, csak ezzel járnék. 130 felett iszákosabb és zajosabb, így leginkább a 120 körüli tempót szereti. Így elmegy akár a világ végére is. Megbízható. Kegyetlenül drága hozzá minden gyári alkatrész, ezt mindenki sejtheti. Szögletes karosszéria, ezért csomagtartójában remekül elfér minden. 1.6 os motorja mérsékelten er?s, teljes terhelésnél megfontolva kell el?zni. Ülései kényelmesek (ízlés dolga) szerencsére nem kagylósak, Így nem kifejezetten egy méret? embernek jó. Váltója rövid és finoman cuppan, kuplungja rövid és könnyed, a bowden mindenkit túlél. Kormányzása szervo nélkül álló helyzetben nehéz, áttétele kellemes. Menet közben jól is esik, hogy nem teljesen puha. Kanyarból gázadásra finoman visszapörög. Fékje kifogástalan, f?leg akkor, ha jó állapotú az els? féktárcsa. Sajnos így 18 évesen rozsdásodnak az ajtóélek alul, hátsó torony is hegesztve lett. Meglep?, hogy a tartós budapesti használat (tragikus utak) ellenére a futóm? szinte hibátlan. Gömbfejek eredetiek még. Szilentek is. A stabilizátor szilentjei kikeményedtek. Na de kérem, 18 éves autóról beszélünk 260 e. km-rel! Ilyen Curriculum úgy értend?, hogy nagyon kíméletesen hajtom a verdát és tényleg szervizelve van, nem csak szervízbe hordozva.
Kár, hogy már nem gyártják.
Hibalista
- olajgomba,kipufogódob hátsó és középs?, els? leöml?, benzinpumpa,félteng.gumiharangok,hátsó fékmunkaheng. hátsó torony korrózió, stab.gumiszilent, acél fékcsövek. Figyelem! Ez 16 év alatt!
- Olajcserék és egyéb kopások pl. fékbetét, nem lett említve.
Ide hordtam szervizbe
SK!!!
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 16 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 38000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 220000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Mazda 6 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |