A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 3 (2003-2008)

3 1,4 TE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Zoom-Zoom

Szöveges ítélet

Nos egy Clio-t cseréltem le a Mazda 3-asra. Sokat vaciláltam, hiszen egy autócsere nem egyezik meg a mindennapos zoknicserével.
A választásomat leginkább az alapozta meg, hogy egy megbízható, precíz, hibátlan autóm legyen, melyr?l tudhatom el?re, hogy évek múlva is ugyanúgy fog szolgálni, mint újkorában. Bár a Mazda 3-as ára egy kissé magasra van pozícionálva, de a márka körül kialakult többéves tapasztalat és megbízhatóság olyan szinten van propagálva, hogy nem lehetett szó nélkül hagyni.
A választási listámon szerepelt a Toyota Corolla, a Citroen C4-es (3 ajtós) , a Renault Megane (szélesseg?) és a Mazda 3. Egyértelm?en ez utóbbi volt a legdrágább, hiszen a 4 milliós határt jóval túllépi, ha nem a legalapabbat veszi az emberfia.
Toyota az els? vezetésnél kiesett. Unalmas volt belül. Olyan "van aztán ennyi" érzés. A C4 izgalmasabb volt, viszont a citroenek nem a megbízhatóságukról híresek. Vezetni sem volt rossz, de mégsem az igazi. A Megane érdekes autó, viszont beülve annyira már nem b?völt el, és elég sok rosszat olvastam róla itt a Népítéletben.
Utoljára hagytam a Mazda 3-ast. A begy?jtött képek és infók alapján a döntésemet nagyjából megalapoztam. A tesztvezetésen (amely nem a sarki közértig és vissza tartott) teljesen meggy?zött. Azon az úton, ahol el?tte a Cliom úgy pattogot, mintha egy NBA meccs utolsó perceiben döntetlen körüli állásnál labda lenne úgy siklott keresztül, mint az álom.
Szóval döntöttem.
Bár kicsit sokat kellett rá várni (majd két hónap) mégis az els? és eddig vezetett 1600 kilométer nem okozott csalódást. Az 1,4-es motor bár csak magasabb (3000 feletti) fordulatszámon ugrasztja meg az autót, mégis megvan a zoom-zoom érzés.
Az autó belülr?l tökéletes. Nincsenek benne kopogós m?anyagok. Este pedig egyszer?en gyönyör?ek a fények.
A kanyarokban úgy tapad az aszfaltra, mintha valaki odanyomná felülr?l.
Egyszóval szuper.


Hibalista

- 1600 kilométer alatt? Csak vicc a kérdés amúgy is a Mazdák tekintetében.

Ide hordtam szervizbe

Szolnok Zakar

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1600
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Clio Következő autója? Mazda 3
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 3 2003 (2003)

További ítéletek (115 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)