A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 3 (2003-2008)

3 Mazda3 MPS 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Jó, hogy kevés van belőle.

Szöveges ítélet

Megrendeltem 2006 nov-ben és 2007 márc-ban átvettem. Már az első 200km után reggeli indításkor kb 0.5mp-ig kopog a motor, mintha nem lenne olajnyomás vagy eleresztené az olajat, a hűtő tartó műanyag bakjai kicsúszva a helyéről, a fagyálló min.jelzés alatt, gépháztető zár nincs beállítva, rázkódik a jobb első lámpa. Erőátvitel: Váltó normál használat esetén nehezebben kapcsolható, de az agresszív és gyors váltást mintha jobban szeretné. 3-4. fokozatban lassú temponál sír a váltó!!! A kocsi belseje korrekt azaz minden OK. 1200km után teszteltem: 1mm híjján 270km/h megy a kocsi. Fék: Nem puhul fel, de szarrá rázza a kocsit egy-két fékezés után, ami a kihülés után megszűnik. Amúgy a futómű korrekt, pont annyira feszes amennyire lennie kell, picit erőssebb fékezéskor ki akar törni a hátulja, talán a fékerőből kéne elvenni. A gyár rakhatott volna 4 dugattyús brembot előre. Amúgy nincs MPS kézikönyv!!! Nem tudom hol szerelik össze ezt a kocsit, de hogy műanyag szelepet raknak a felnibe röhej!! 250-nél a centrifugális erőtől tutira préselődik a hosszú szelep a felnihez. Majd kicserélem fémre. Amúgy nagyon megy és jóindulatu. a DSC szinte alig kapcsol be, ha közúton "bátrabban" megy az ember. Kanyarsebessége félelmetesen jó az RS cliomhoz képest. Igaz ez hosszabb autó, független hátsó felfüggesztéssel és speer difivel. Szinte, ha nagyon érzékeltetni szeretném a különbséget a speer és ilyen teljesítményű speer nélküli autók között, akkor azt mondanám, hogy ahol egy Cupra-nál elveszed a kanyar előtt a gázt, ennél a dögnél még feljebb kell kapcsolni, hogy "élvezz". Amúgy egy diszkrét nem hivalkodó igazi BÜNTETŐ!2007 03 19 Benne van az 5000km! Megtörtént az első igazi "KÜZDÉS"! 200-l gurolok az M3-on amikor egy SUBARU STI-t utolérek! Ember nem bír magával....küzd! De bebukta! 250 és lassan "elnyúlok" tőle! Nem bírja a 11milkás vasa a tempót! Lassítok, utolér, majd 200-ról újra próbálkozik. 230-ig jobb, utána kifujom az orrát! Az ember kész..... és nézi a "meglepetést" :) Fogyasztás: 210km-re 46L 98 benzin! De kit érdekel, ha ilyen örömöket okoz! A váltó síráson kívül nincs baja, talán a hátsó szárny kicsinysége miatt 250-nél gázelvétel után "bemozog" a fara, de így jobb, mert ha nagyszárny lenne, nagyobb lenne a leszorító erő és nem tudná a közel 270km/h-t.
Benne van a 15.000km. Az autó még mindig OK, de szerintem váltó csere lesz, mivel a difi "sír" kanyarodáskor nem kicsit. Amúgy jött az "okos" ember a központból és meg magyarázta, hogy ez a speer hangja:)) Amúgy volt szerencsém egy másik MPS-l menni éppen azzal amit a TV-ben mutogattak és a váltó vaj a difi mintha nem is lenne, szóval sz.tem csere. 2008 02 20. 52.000km van benne. Ennyi km megtétele útán, már nem igaz amit az elején írtam:)) A DSC mindig bekapcsol:)) katarzis amikor "ballal" megrúgom és 100-nál úszik a feneke, kilincsel előre, Amúgy senkit ne tévesszen meg az, hogy "speer", mert ez nem versenyautó. Van valami "speerféleség". Hívjuk inkább "speerecskének":))Kapott egy módosítható komputert, /amitől 295LE és 420Nm nyomatéka lett/ keményebb hátsó gátlókat, ültető rugókat, Brembó GT fék garnitúrát, nyomtávszélesítőket és más futómű geometriát. Az autó még mindig nagyon OK, igaz az ember mindig nagyobb teljesítményre vágyik, így v.színű, hogy nyáron kap egy nagy túrbót, nagy intercoolert és a hozzávaló apróságokat. Mivel ennek az autónak kovácsoltvas dugattyúja van gyárilag, így simán mehet a nagyobb turbó, amivel /Made in japán/ a papírok szerint közel 360LE és 500Nm nyomaték valósítható meg. Amúgy GPS szerint, hogy mindenki maradjon a földön:-) 250Km/h-nál haladok 234Km/h-val, 275-nél pedig 252-vel:-) 52ekm alatt volt 2garnitúra első fékbetét,1hátsó + féktárcsák elöl2x, 8olajcsere és a szokásos szűrők cseréje. Ha mindezt összeszámoljuk, nem tétel azért amit nyújt az autó.

Hibalista

- A váltó mindenképpen cserére szorul, de nem baj, mivel garanciális. Kicserélték és ez már jó.

Ide hordtam szervizbe

Auto-expanzio B.csaba. Fontos, hogy a szerelő és a tulaj is szeresse amit csinál, így max. elégedett vagyok.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 52000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Clio RS 182LE Következő autója? Ha......, akkor 450LE felettit
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 3 2003 (2003)

További ítéletek (115 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)