A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 3 (2003-2008)

3 2.3 MPS DISI TURBO 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Az ára a félelem bére (de csak míg meg nem szokod)

Szöveges ítélet

Az első kilómétereken nem igazán éreztem rajta a 380Nm-es nyomatékot,de valószínűleg azért mert dízel autóból ültem átt benzinesbe.Pár kilóméter alatt azonban ráéreztem,hogy jobban kell pörgetni mint a dízelt.
Ekkor következett a döbbenet.Az első három hétben féltem az autótól.3000-es fordulattól olyan vehemenciával iramodik az útnak,hogy ha nem egyenesben állnak a kerekek ember legyen a talpán aki megzabolázza.1,2,3-as sebességi fokozatokban amíg elnem éri az 5500-as fordulatot hatalmas odafigyelést igényel az autó úton tartása.De persze emellett a forgalomra is figyelni kell.220km/h-ról úgy gyorsul el a gép,mint egy 170LE-ős PD TDI PASSAT 80km/h-ról.És higgyék el,ebben egy szemernyi túlzás sincs.A gyári információk alapján 250km/h-nál a számítógép leszabájozza a fordulatot.Hát kérem tisztelettel ennek esze ágában sincs itt befejezni a gyorsulást.Egy forgalomtól mentes hétvégi napon 280km/h-ig próbáltam.Nem egy és nem kettő autósnak okoztam csúnya meglepetést.Beleértve a komoly 530 és 535-ös BNV urakat,akik ha olvassák a cikket talán magukra ismernek.Nekik üzenem,hogy nem kell már kétszáz méterről villogni az előttük már amúgyis 160-nal közlekedőre.Ugyanis ő sem fog lelassítani a kamionok mögé 90-re,csak azért mert önök egy ötmillióval drágább autóban ülnek.A teljesítményt ugyanis nem forintban hanem lóerőben mérik.Mert aztán jön a megrökönyödés amikor a lenézett kis mazda megmajmolja őket.
Most pár szóban ami nem tetszik a kocsiban.Enyhe gödrös útfelületen is kopogó,már zavaró teleszkóphangot hallat.A kézifékkar alap helyzetben 4-5cm lötyög (minden mazda 3-as).A hosszirányú útbordák nagyon félrehordják a kocsit.Kátyuba hajtva az első lökhárító berezonál.Ezáltal a világítés szintén zenész,ami nagyon rontja a masszív autó imázst.
Amiről még nem esett szó,az a fogyasztás.90:10%-os arányban (országút-város) használva 10.5l az átlag.Ez egy 160-as autópálya mellett hozott érték a kocsi képességeit még messze ki nem használva,de azért városban mindig a sor elején autózva.A másik véglet kb.16-16.5l,amikor 45l-el mindössze 280km autózható.
A mazda 3 MPS csak ajánlani tudom mindenkinek,akinek nem az számít,hogy milyen autóból látják kiszálni.Nem a külsőségekkel foglalkozik hanem a saját életérzésével.Mert azt tudni kell,hogy ez a kis ördögfióka olyan élvezetekhez juttatja az ember fiát ami csak kevés emberfiának adatik meg.
Viszon semmeképpen sem ajánlom kezdő sofőröknek,mert mindenképpen kíván némi rutint és forgalomban eltöltött kilómétert.Sok sikert minden MPS vásárlónak.(Nem fogják megbánni).

Hibalista

- Váltótartó gumibak.Garanciában cserélték.

Ide hordtam szervizbe

Győr,Mazda Nippon.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Hozzáértő.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 3000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? PASSAT 2.0 PD TDI Következő autója? PASSAT CC 1.8 TFSI
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 3 2003 (2003)

További ítéletek (115 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)