A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323, 323f Vi (1998-2003)

323, 323f Vi 1.6 benzin 

Az ítélet értékelése
3,5(6 db)

Sportos járgány

Szöveges ítélet

A családban egy mazda premacyt használunk, ezért került a látóterembe ez a típus. Kívül-belül szinte teljesen azonos a premacyval, de ez sokkal sportosabb megjelenésű. Egyáltalán nem látszik rajta hogy hány éves. A vele egykorú autók sokkal öregebbnek néznek ki, mind belülről mind kívülről. Az ülései kényelmesek, a vezető ülés ülőlapjának az eleje és a hátulja is emelhető/süllyeszthető. Én általában alsó állásban használom, párom aki alacsonyabb, mindig megemeli. A hátsó üléssor sínen mozgatható, ezáltal a csomagtartó mérete jelentősen megnövelhető. Az autóból jól ki lehet látni. A kormány kellemes tapintású, annak ellenére hogy az enyémben nem a bőr kormány van. A motor jól húz, szépen mozgatja az autót. Télen városban 8.5 litert fogyaszt 100 kilométeren, nyáron egy literrel kevesebbel is megelégszik. Országúton a fogyasztás lemegy 6.5 literre.
A rohadásra nagyon oda kell figyelni, mert alattomosan szétrágja az autót. Nekem az autó jobb hátsó alsó részén a hosszmerevítő éppen csak meg volt sérülve mikor megvettem. Minap néztem, hogy már milyen nagy lett a hiba, úgyhogy ezt záros időn belül orvosolnom kell. Elgondolkozom egy teljes üregvédelmen is, mert az biztos nem árt az autónak.

update 2017.06.06.

A kocsi még mindig nagyon jól és megbízhatóan teszi a dolgát.

Hibalista

- Megvétel után 3 nappal elkezdett világítani a check engine, mint utóbb kiderült az előző tulajdonos egy éve halogatta az egyik gyújtótrafó cseréjét(9ezer forintomba került egy középkategóriás) és emiatt a katalizátort sikerült megölnie. Arra most kértem ajánlatot, univerzális katalizátor 45ezer+munkadíj, gyári 120ezer. Még gondolkodom melyik legyen. Alapvetően a hiba nem befolyásolja az autó működését, csak a szennyező anyag kibocsájtása nőtt meg az autónak. Valamint meg kellet szoknom hogy világít a motorjel. - - Az autón a sárvédőívek rohadtak, azok cseréje fényezéssel együtt 70ezerbe került. - - A jobb oldali fékek megszorultak, ezeket pár ezer forintos felújító készlettel meg lehetett javítani. - - update 2017.06.06. - - A hátsó fékeket újra kezelésbe kellett venni, a kézifék gyakran beragadt. - - Kuplung és váltóolaj csere volt - - klímakompresszor megszorult cserélni kellett - - Jobb hátsó ajtót cseréltem egy nem rohadtra, de színazonosra így a fényezést megspóroltam - - Vízpumpa ereszti a vizet cserélni kell - - Gyújtógyergyákat is cserélni kell

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2001
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 207000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? swift Következő autója? 5
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323, 323f Vi 1998

További ítéletek (96 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)