A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Maruti » 800 Dx

8 0,8 

Az ítélet értékelése
2,0(7 db)

Hindu Rizsrakéta

Szöveges ítélet

Törötten vettük a nejemnek. Először furcsán nézett a kereskedő, hogy körbeszaladtam az autót, és máris vittem. 180 centis magasságom ellenére, csak a beszállás "érdekes", viszont 160 kilómmal vígan elférek az autóban, viszonylagos kényelemben. A mögöttem ülők ezt már nem mondhatják el magukról :-)
Igénytelen kis fapados jószág, ha épp kirohad valahol, hegesztek egy foltot a helyére.
Olcsó az alkatrész hozzá, gyakorlatilag a fenntartási költségei elhanyagolhatóak. A tetőkárpit egyszerűen levált a helyéről, a belső műanyagok porózusra égtek a napon. Az utóbbin a homokfúvás és a műanyagfesték, örökre megoldotta a problémát!
Minimális szervizigényű, üzembiztos jószág, rettegtem tőle, mert elvégre ez is egy Suzuki. Hetek alatt meghozta az árát, most már pluszos a minimális költségekkel együtt.
Mivel törötten vettük, a bal eleje, a futómű előtt 4 centivel elment a középvonaltól. Szerencsére egyenesen fut, gumit nem eszi, hogy a bal oldalon jobban kilátszik a kerék? KIT ÉRDEKEL???!!! Addig fogok vele járni, amíg szó szerint szét nem esik. Utána, pedig keresek egy megkíméltet, és folytatom :-)

Hibalista

- - Kirohadt bal oldali padlólemez-"A" oszlop-doblemez találkozása
- - Kirohadt hátsó sárvédők
- - Berohadt hátsó ablaktörlő
- - "Napszítta" műszerfal műanyagburkolatok
- - Lemálott tetőkárpit
- - Kirohadt ajtók
- - Zörgő féltengelycsukló
- - Lógó felfüggesztő gömbfej
- - Hatástalan első lengéscsillapító
- Sehol nem hagyott cserben, sehol nem romlott el!

Ide hordtam szervizbe

Saját magam javítottam. MINDENT! Bár nem sok munka volt rajta. Tízesre osztályozom magam :-)

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Inkább alkatrész-szaküzlet: Sumo Suzuki.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1992
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 135000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Laurel Következő autója? A Laurel az örökös, ez az asszonyé!!!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Maruti 800 Dx (1984 - 2005)

További ítéletek (74 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)