Országúti cirkáló
Szöveges ítélet
2000-ben vettem. Átszámolva 85 ezer forintért (majdnem 300 dollár...akkor). Első látásra beleszerettem! Tulaj odadobta a kulcsot, hogy menjek egy kört. Hatalmas volt! Kis háromszög ablak hiányzott. Rádió hiányzott. Gumik kopottak voltak rajta.Klíma nem ment. Egy két kütyü is hiányzott róla. A nyolc hengerből csak hét ment, de ezt csak a műszerfal cicergéséből lehetett észrevenni..A szervókormány, már a kanyarodás gondolatára reagált..hihetetlen volt. Kívűl fekete fényezése, kissé kopottasan, belül piros plüss fotelek hibátlanul. A támlába belehímezve a Lincoln embléma. Elektromos ablakok elöl, hátul. Szivargyújtó, minden ajtóban..Első ülések előre, hátra, föl, le motorosan állíthatóak voltak. Állítható kormány, klíma (jó épp nem működött, de így sem főttem meg benne), motoros antenna ('77) és az 8 track (olyan kazetta, amire végtelenítve van felcsévélve a szallag és 4 sávban van rajta a zene és ez oda vissza)!!! HATALMAS! Csomi tartó gombnyomásra nyílt a kesztyű tartóból..:) Volt egy defektem. Az emelőt egy kisujjnyi kis résbe kellett behelyezni. Ha erre teszed a hajtókart, felfelé racsnizod, ha másik irányba, akkor lefelé. Hihetetlen volt, hogy azt a kis "csöppséget" úgy felemelte. Az első embléma sejteti, hogy hol lehet az eleje az autónak, mert ha bent ülsz a vezetőülésben, nem látod.. csak sejted:) kb olyan volt, mikor leülsz egy ping-pong asztal elé..:) Olyan autó volt, amit még ott kint is megnéztek. Igaz egyszer a rendszámomat is felírták, mert azt gondolták, hogy épp betörni készülök vele..:/ (puccos helyről csodáltam a várost)
Első lámpákat kis fedél védi a kavicsfelverődésektől. Igaz, ha világítani is akarunk, akkor ez a kis fedél felnyílik.Hátul azt gondoltam, hogy túl haloványak a lámpáim, de rá kellett jönnöm, hogy a két lámpa között húzodó piros prizma, ha megvilágítják, egy világító torony fényével is felérne. Az ablakoknak nem volt kerete. Az ajtói olyan kb 20-25 cm vastagok voltak..Sehol egy rohadás az ajtók alján.. A motor még így 7 hengerrel is nyomatékos volt. Hatalmas és felejthetetlen élmény volt vele autókázni. 6 személy lazán elfért benne. A csomagtartó is 5-6 hullás volt.:)
Költségeim:
Generátor 100$, 4db fehércsíkos gumik 100$, bontóból kütyük 65$.
Bejártam vele Utah, Arizona, Nevada, California államokat minden probléma nélkül. Ja L.A.-ben állt meg a generátor, de az első autósboltban kettőt is elém raktak, hogy válasszak. Életem legnagyobb tévedése volt, hogy kint hagytam szegényt. Azóta nem tudom hová fújta a szél..:(
Hibalista
- Generátor megállt.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1977 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 160000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 16 l |
Előző autója? | 601 s | Következő autója? | 601s kombi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |