Túl vagyok életem legrosszabb autóján!
Szöveges ítélet
Egy boldog emlékem maradt erről az autóról, az hogy túlvagyok rajta! Mikor kezdtem észrevenni a hibákat rajta, jöttek a megbízhatósági problémák azt hittem, hogy az omegámnál nem lesz rosszabb (annak az automata váltója és motorja állandóan elromlott, de amúgy jó autó volt). De nem, végül sikerült bőven megdöntenie minden negatív rekordot.
Ennek a motorja nagyon messze van a tökéletestől. Nincs semmi karaktere, nem olyan lenyűgöző a teljesítménye, a teljesítményérzete, és a fogyasztásától sem vagyok elájulva. A hangja sem mondható szépnek (bár melyik diesel szép?)
Designról nem beszélek, sokak szerint unalmas meg corollás meg gagyi, de nekem tetszik az a lényeg!
Csalódás volt a beltér szűkössége, amit az első hosszabb úton tapasztaltunk meg. Amíg a városban 10-20perces utakra mentünk ellehet férni 4en, de amint átcsap 1 vagy több órás útba a dolog egyből kényelmetlen az egész. A COMMAND vagy hogy is hívták ebbe szerintem nem a legjobb, az iDrivenál biztos értelmesebb, de nekem nem nyerte el a tetszésemet. Csalódás volt, hogy 2 hónaposan, elkezdett zörögni (amint hideg lett). Azóta akármilyen idő van zörög, indulásnál gyakran berezonál az egész műszerfal, mint a haver 12éves cordobájában. Az anyósülés is nyöszörög. A futóműről röviden annyit amit mindenki már 1000x leírt, puha és egész jó, de nagyon robotos és holdkóros!
Csalódás volt az autó, nem akarok drámát írni arról, hogy mennyit szívtam vele. Mindenesetre az álmaimnak is lőttek, mert eddig 2 álomautóm volt. Az egyik a Lexus LS, a másik a Volkswagen Phaeton. Lenne annyi pénzem (ilyen autót csak újan vennék!) akkor egy nehéz elhatározással döntöttem volna melyik álmomat válasszam. De attól tartok új álmot kell keresnem, mert ezek után Lexust soha a büdös életbe nem fogok venni, a Phaetont meg valószínűleg nem fogják gyártani addigra, mire annyi pénzem lesz.
Hibalista
- Na ez volt bőven.
- Turbocső csere volt. Először csak valami gumi alkatrészt kellett cserélni, majd végül az egész csővet.
- A motor melegedett, nagyobb gázadásnál (pl egy erősebb előzés után) a vízhőfok jobban felment a kelleténél véleményem szerint. Drága reálszisztémánál tagadtak mindent, az egyik szervizes kollega ment vele 1 kört, éshogy nála nem ment fel kicsit sem a vízhőfok. Mondom jó, elindultam haza, elindulásnál nyomtam neki egy kövérebbet, majd visszatolattam és rámutattam a mérőműszerre, hogy tessék most ment fel! Munka indul, hűtővel volt valami gond.
- Futóműállításon kétszer voltam!
- És a fékbetéteket nekem is megette 40ezer alatt. Elég furcsa!
Ide hordtam szervizbe
Reálszisztéma Lexus
Legundorítóbb a földön!
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 102000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 156 | Következő autója? | Mercedes C 220 |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.4/10) |