A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lexus » Is (2005-2012)

Is 220D 

Az ítélet értékelése
2,3(3 db)

Első prémiumautóm, utolsó Lexusom

Szöveges ítélet

Első premiumautóm. Eddig volt avensisem, passatom, minden egyéb középkategóriás, és most jutottam el oda anyagilag, hogy csatlakozhatok a premium kategóriához. Egyedül a márkában hibáztam.
Nehéz volt dönteni, hogy mit is válasszak. Igazából 3 német (audi,merc,bmw) és ez a bizonyos japán közül választhattam. Feleségemet is be kellett vonni a vásárlásba, mivel nem saját pénzből veszem:). Az ő kis mazda 3masa tökéletesen működik, így ragaszkodott a lexushoz. Én meg nem tudtam dönteni, ezt választottuk. Sajnos.
Kényelmileg nagyon gyenge az autó. Az anyagok minősége nem jó, a helykinálat pedig 0. Tudom vásárlás előtt is láthattam volna. Csak tudják más egy álló autóba beülni, és más ugyanazzal utazni 300 kilómétert. A szalonban még azt mondtuk, igen nem nagy, de azért elférünk. Hát hosszú úton nem férünk. És hiányzonak nekem a speckó (bazsó mondta: "németes") megoldások belőle.
A motor nem rossz, viszont megbízhatatlan, és 3000után halott. Az avensisem ilyenkor még bőven húzott, ez mint a 20éves dízelek, elkezd "kerregni".
A fenntartásába én nem számolom bele azt a pénzt amit szervizre költöttem. Így olcsó, kimondottan olcsó fenntartani. Alkatrész, fogyasztás és minden tekintetben.
A megbízhatóságtól égnek áll a hajam. Gyári hibás kuplung és váltó, csere. Utána jöttek a gyakori motorhibák, ilyenkor minimum egy hetet szervizben tölött, ha nem többet. Aztán utazás, és mindíg rettegtem, hogy ne ilyenkor romoljon el. Ennyi lelket azér sulykoltak bele, mert hosszú út alatt sose romlott el. Mindíg mikor hazaértem és városban használtam akkor adta meg magát.

Valaki írta, hogy majd előbb utóbb mindenki lexussal fog járni. Erre rácáfolnék, én már biztosan nem. És amúgyis a német premiummárkák már utolérhetetlenek (mégmielőtt elfogultnak neveznek, valaki mondana nekem más nemzetiségű sikeres prem-gyártót???). Amúgyis, amíg a Lexus ilyen autókat gyárt nem jósolok neki nagy jövőt.
Ha valaki mégis lexusra vágyik elmondom mi az amiért megéri megvenni:
-ha működik nem rossz a motor, ha valaki nagyon finoman vezet.
-a futómű és a kormányzás kiváló
-olcsó fenntartani
-jól kezelhető
-szép

Hibalista

- Motorhiba(/hibák), kuplungcsere, váltócsere

Ide hordtam szervizbe

Reálszisztéma
Kategóriához képest olcsó, viszont lassú, rutintalan.

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 41000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Avensis Következő autója? most azt mondom BMW
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lexus Is 2005 (2005)

További ítéletek (54 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)